dimecres, 11 d’agost de 2010

La pel·lícula més orinal d'aquest any


Dels creadors de CORREOS.

8 comentaris:

  1. Tan dolenta? No foti, que jo vaig a veure-la aquesta setmana...!

    ResponElimina
  2. Diuen que no, però ni idea. L'aniré a veure aquest divendres.

    Sol era per fer la conya. Res més enllà.

    Salut, sr. Merdevalista!

    ResponElimina
  3. Em sap greu, Pare, tinc el meu pobre dispositiu neuronal en vaga. Ara ho he enganxat.

    Les meves disculpes.

    Cuideu-vos!

    ResponElimina
  4. Senyor Merdevalista, no es preocupe. Estem tots igual. Jo llegia "original"...

    ResponElimina
  5. "Senyor Merdevalista, no es preocupe. Estem tots igual. Jo llegia "original"..."

    No eres el único...

    ResponElimina
  6. NO l aneu a veure es dolenta , dolenta de collons

    ResponElimina
  7. Ha fet tard, Super Felí. No comparteixo el seu veredicte.

    ResponElimina

 
ir arriba