dijous, 20 de maig de 2010

Una altra classificació social tonta

Colacao o Nesquik? Pits o culs? Ortega o Gasset?
Són moltes les preferències per les que es pot dividir la societat. Jo us en porto una altra de completament innecessària: segons les cortines/mampares de la dutxa.

Fer correr la cortina i que l'estupor et piqui a la cara.

Què cony li passa a la gent que deixa la banyera "tancada" quan no es fa anar? Per què ho fan? Sens dubte, aquesta gent amaga alguna cosa.

Dins la divergència, clarament em posiciono dins el que crec que és grup de gent normal, els que mantenen la dutxa tal i com queda al sortir-ne: oberta.

Avantatges d'aquesta posició:
  • Els quartos de bany queden més amplis, quan ja de per si són petits. O creieu que Maria Àngels Feliu tancava les cortines del quarto de bany del seu zulo?

  • Els xampús i demés sabons queden a mà per llegir-los mentre es fa caca i no tens ni El Jueves ni la Cuore.

  • A més, a l'estar a la vista, els sabons donen colorido a l'habitació. Perquè si alguna cosa és inevitable, és acumular desenes de pots diferents en un mínim prestatge.

  • Quan s'entra al lavabo NO es sent aquell inevitable neguit que et fa pensar: "Hi ha algú amagat darrera la cortina de la banyera i ara em farà tuto o muet·te".

No entraré en avantatges de deixar-ho tancat perquè no els hi trobo. I els inconvenients són equivalents als avantatges que acabo d'enumerar. Que se us ha d'explicar tot.

En una dutxa et pots trobar hasta un combat inesperat
del Double Dragon, si
les coses es fiquen molt dures.

Entrem en teories sobre per què aquell tipus de gent corre la cortina:
  • Volen acostumar a la resta d'inquilins a veure-ho sempre tancat per quan arribi el dia del seu propi suïcidi i es tallin les venes a la banyera amb la cortina tancada per que ningú els molesti quan entrin a fer pipí. És que hi ha gent molt entrometida en la vida dels demés, eh?

  • Són "artistes" que han pintat/dissenyat les seves pròpies cortines o mampares del bany, i és qüestió d'exhibir-les. Molt coherents, per altra banda, doncs les coses de rebuig fisiològic s'han de quedar al lavabo.

  • Són dels que es fan fotos al mirall del bany i, sobretot, tenen la discreció de no ensenyar més del que toca.
Vale, aquí no hi surten cortines, però també hi ha teixit arrugat.
  • Amaguen la solució química casolana que omple la banyera on s'està dissolvent poc a poc el cos i la sang de Casta del Martillo.
No ho sé, la veritat. Estic esperant veure què me'n diuen vostès al respecte.

25 comentaris:

  1. Jo la deixo tancada perquè així no s'entela tant el mirall.

    ResponElimina
  2. Podríem establir una subcategoria dins el grup de la cortina passada: deixar-la caure dintre o fora de la banyera...


    El principal avantatge de deixar-la fora, és que finalment l'aigua que cau et farà relliscar, partir-te el cap i deixes de patir les amargors d'aquest món en què vivim...


    Si la deixes dintre i tens parella, t'estalvies un puro...

    ResponElimina
  3. Jo d'entrada no tinc cortina, sinó porta de vidre. I sempre la tanco.

    El motiu és ben simple. Si la deixés oberta cada cop que anés corrents a cagar m'hi fotria de lloros, perquè el meu lavabo és tan petit que la porta de la dutxa si és oberta impedeix el pas a la tassa.

    I per cert, tenir cortina fa brut.

    ResponElimina
  4. Hace 20 años que compro este blog pero ya no sois lo mismo, ya no meteis caña como antes y además, soy de la sociedad protectora de cortinas y creo que os habeis pasado con vuestra burla a un colectivo tan desprotegido y poco conocido como son las cortinas de baño...

    Ya no os voy a comprar más, Que os den!

    ResponElimina
  5. Una possibilitat de deixar tancada la cortina/mampara és perquè la gent no vegi la de merda que hi ha incrustada a la banyera, o el licor casolà que hi estàs preparant.

    ResponElimina
  6. Jo sóc més feliç que la resta del món ja que no haig de trencar-m'hi el cap, vaig optar per fotre un desigüe al mig del bany i tinc el telefon d ela dutxa (es diu així no?) en un raco, vaja que el lavabo sencer és el plat de dutxa...

    ResponElimina
  7. Amb les poques sortides exteriors que hi ha als lavabos, la cortina s'ha de deixar ben estirada perquè així s'eixuga abans i hi ha menys possibilitats que es floreixi, és millor deixar-la desplegada i no veure la banyera que no haver-me de passar la vida netejant-li les sospitoses taques fosques.

    ResponElimina
  8. Les cortines em donen grima,sempre se m'acaben pegant al cos, és una sensació molt desagradable .

    Que hi ha dels que no tenim ni cortina ni mampara?? he desenvolupat la capacitat de no llençar ni una gota fora. Això si, si algú entra sense avisar... en fi.

    ResponElimina
  9. La meva cortina de dutxa és aquesta. No podia ser d'una altra manera...

    http://www.thinkgeek.com/interests/giftsunder20/b9b2/

    I sincerament no sabria dir-li si la deixo oberta o tancada. De fet, fa tant que no em dutxo que no sé ni si sortiria aigua per la carxofa...

    ResponElimina
  10. Estic rumiant el tema, i no sé a quina categoria pertanyo... la dels que van a dutxar-se al gimnàs per tal d'estalviar aigua, és una categoria acceptada?

    ResponElimina
  11. La gent deixa les cortines tancades per amagar la bola de pèl que deixen al forat...

    PD: Cagar ho faig a la feina per no haver de fregar.

    ResponElimina
  12. Els dubledragons gestionen els lavabos de Sants Estació.

    ResponElimina
  13. Fantàstic, Sra. Potts, m'encanten les senyoretes que no llencen ni una gota.

    ResponElimina
  14. Jo igual que en Josep em dutxo al gimnàs....
    En quant a la mampara de la dutxa sempre la deixo oberta però en quant a la banyera li diré que ni tinc cortina ni mampara. Estic completament d'acord en tot el que diu!

    ResponElimina
  15. La cortina de bany no fa porc, fa de pobre. Jo en tinc.

    ResponElimina
  16. Sempre davant d'una cortina de la dutxa tancada penso amb Psicosi. Bona peli.
    Tot i que millor cap destorb a l'hora de llegir els rètols dels xampús mentre s'està per feina.

    ResponElimina
  17. El argumento de Maria Àngels Feliu me ha parecido de lo mejor que he leído en años. Yo me veo en una posición más intermedia, de salir de la ducha y actuar sin conciencia alguna de lo que debo hacer. Es decir, pertenezco al grupo de hacer todo en la vida "a voleo".

    ResponElimina

 
ir arriba