dijous, 4 de març de 2010

Ràbia Ràpida: pregunta'm

- Hola! ... Què?... No em trobes diferent?... Segur?


Aquella gent que fa coses en la vostra presencia per que se'ls pregunti i ho puguin explicar contents.

Doncs ja poden fer missa, perquè no hi ha res més satisfucktori que ignorar els pablomotos de torn.

Com aquell cop que Pilar Rubio va caure rodona quan l'estava confessant. Què es pensa? Que m'interessa la seva puta vida? Per molta escuma per la boca i sang per les orelles que tregui no penso caure en aquest truc barat de cridar l'atenció.

- Què? Ja has vist quin iPhone m'he pillat?

5 comentaris:

  1. Fa bé Pare, fa bé. Jo tampoc no li hagués preguntat què passava, però hagués aprofitat l'avinentesa per tocar-li les peres..

    ResponElimina
  2. Encara més ràbia fan aquells que a sobre de fer coses (com portar els cabells de color verd) per cridar l'atenció van pel món dient: "L'altre dia un paio se'n va quedar mirant..." Si és això el que vols, fill de puta!

    ResponElimina
  3. Són els mateixos que de petits utilitzaven la "pregunta retràctil". Aquell empollaç que quan repartien notes preguntava "què has tret?" perquè tu li preguntessis i poder respondre "doncs jo un excel·lent". Autòmaticament s'inflaven com la papada d'una granota i sortien volant a l'espai agredolç, o com li diuen els experts, l'espai sidral.

    El segon cas es tracta d'una attention whore de diccionari. Concretament, d'urbandictionary.

    ResponElimina
  4. Oh, ha tornat el tall de barba a l'espartana?

    ResponElimina
  5. Cony de modes... si la qüestió és donar la nota.

    ResponElimina

 
ir arriba