dilluns, 29 de març de 2010

No borreu JPDM dels RSS, encara!


Vale, sols penjo aquest post per avisar de la meva tornada bloguera. Eh, fills del sida! Què voleu dir amb Ui sí...?

De fet no creguin que és cap tornada que revolucionarà res, eh? No ens enganyem, serà la merda de sempre. Twitter se m'empassa la majoria de ganes de publicar res perquè allà no he de pensar quina foto "especial" pot acompanyar el text. I la mandra sempre hi serà.

Però per què no digueu que penjo una entrada de merda, sinó una entrada més llarga de merda, els oferiré una observació/consell pel què sigui que pugui servir:
A la gent, inclús a les persones, els agrada molt que els diguin pel nom de pila.

Es guanya proximitat, confiança, complicitat, punts o un perrito piloto si parles emprant el nom del teu intelocutor. Comprovin-ho.

Com? Que si s'empra aquesta tècnica conscientment es pot considerar manipulació?
Peròaneu-a-missa, ànimes de càntir, si la manipulacióaneu-a-missa són els pares... no exisaneu-a-missateix! No es fiquin tiquis-miquis a aquestes altures!

- Quants dits veus?
aneu a missa, joder!

12 comentaris:

  1. Estic amb voste pare. El twitter tambe a malferit el meu blog. Escriure una o dues frases en un moment i anar a prendre per el cul no te preu. Pero el gusanillo de penjar un post sempre torna.
    Salutacions,

    ResponElimina
  2. Gràcies pel consell...Pare? Vostè no té nom de pila! Què cabró, és immune a la manipulació!

    ResponElimina
  3. La Setmana Santa sensé vostè no tindria sentit!

    ResponElimina
  4. I pensar que jo encara no tinc twitter!

    ResponElimina
  5. El meu nom de pila és Duracell. AJAJJAJJAJAJAJJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJ

    ResponElimina
  6. Ignoreu-lo. Aviat acabarà de riure. Ah, no... que Duracell dura i dura i dura!

    ResponElimina
  7. El nom de pila del Pare és: baptismal.

    Ben tornat, jo també em reincorporo avui.

    ResponElimina
  8. Jo ja t'havia borrat d'internet... però era nomès perquè al voler-se conectar la meva nòvia amb el meu ordinador, vaig haver de borrar corrents i depressa les proves dels pajot...bueno, que havia de borrar l'historial

    P.D.:Riure fent "recorta i pega" és tenir molt poca classe, aquí queda dit!jeje

    ResponElimina
  9. Mmmm... Quines ganes tinc d'anar a missa.

    ResponElimina
  10. Això del twister és una excusa. Sabem que no ha publicat perquè es trobava al bell mig d'un procès judicial per fer comulgar els nens pel forat equivocat. Algun dia ens ho haurà d'explicar, en aquest cas, amb sense pels i senyals.

    ResponElimina
  11. Què cony és això del twitter? Al final m'ho fareu buscar al gúguel tant de parlar-ne..

    ResponElimina
  12. Sr. Remitjó, en aquest post ( http://is.gd/bbIwQ ) trobarà el meu complet i més dades de la meva vida. Per que no es digui...

    Sr. Llufa, que ben jugat, aquí. Ben tornat vostè també.

    Sr. Fistfàckez, entrar aquí i comentar sobre la seva novia té collons. I què pretén? Vacil·lar un cap0? Intentar que li contesti? Millor em callo...

    Sr. Modgi, no digui res del que li vaig comentar a la trobada, home! Ja pateixo prou amb el pes de la llei, només em falta escarni a la ciber-església...!

    Sr. Efrem, Twitter és el què està matant els blogs. Per alguna cosa serà. Miri-s'ho, que potser li interessa.

    ResponElimina

 
ir arriba