dimecres, 2 de desembre de 2009

Family is for revenge



Allò de bramar "tengo mujer y 4 hijos" quan algú està a punt de ser anihilat, és per acollonir a l'immediat assassí, oi?

A veure si m'explico, joder.
No dic per acollonir-lo a base de pena, humanitat, clemència i demés temes de 1er de moralina, no. Em refereixo a acollonir-lo emparant-se en la venjança. La fresca venjança. O freda. El què sigui.

Com més familiars propers tens, més possibilitats hi ha que algú hi fiqui collons i decideixi venjar la teva mort amb terribles accions envers el culpable.


És el "que crido al meu germà gran!" al veure aproximar-se la barca de Caront.
- "Oju què fas, que tinc dona i 4 fills! Que... bé, la dona no crec, perquè sempre ha sigut molt figaflor... igual que la nena... però els 3 nens són uns petits fills de puta! Que ja els donava jo una de calç i una d'arena, perquè s'endurissin. M'estimen i són agressius a parts iguals, així que és fàcil que algún d'ells et busqui i t'obri el clatell. El petit, potser, que és més així i va a taekwondo tres tardes a la setmana."
És per això que ho diuen, no?

12 comentaris:

  1. Huahuahua!
    molt bo, pero pare, vostè te fills?

    ResponElimina
  2. El pater em sembla que té germans, alguns més fills de puta que altres, però sempre fills de puta de raça.

    ResponElimina
  3. No intimida més allò de "mé quedao con tu cara!" ?

    ResponElimina
  4. Visca la faida, sí senyor. "No em toquis si saps el que et convé. Si no et retires, la meva família vindrà per tu, fill de puta". Què bonica la imatge dels nens assedegats de sang...

    ResponElimina
  5. Això m'ha fet recordar una escena que vaig veure no fa pas massa al poble dels meus pares.

    Una colla de galifardeus (no devien tenir més de 13 o 14 anys) disfressats com si fossin membres de la Mara Salvatrucha es van encarar a un avi en trobar-se'l cara a cara en una vorera. Es veu que els subnormals volien passar tan sí com no, i l’avi va demanar-los que s'apartessin.

    No sé què li va dir un dels nanos a l’avi (per cert, un pagès de tota la vida amb unes mans que semblen peus), però sense treure’s el caliquenyo de la boca l’avi li va cardar un clatellot d'aquells de mà oberta a la galta, que va rebotre el nano de cap contra la paret.

    No cal ni dir que tots els «salvatruchos» van baixar a l’instant de la vorera mentre el líder de la «mara» anava fent tentines de banda a banda del carrer.

    Més tard al bar, vaig convidar l'avi a un got de moscatell.

    És clar que això ja només deu passar als pobles, on encara queden exemplars com aquest senyor, curtit d’hores i hores de treball de sol a sol i endurit per una dura i puta vida de treball al camp.

    Però sí, els nens cada dia surten més fills de puta.

    ResponElimina
  6. és claríssim que el primer nen es tracta del batu de petit. o això o ha muntat una cadena de fabricació en sèrie.

    ResponElimina
  7. Dóno fe d'això. Crèixer a un poble on no hi tens cosins ni grans ni petits pot arribar a ser un living hell.

    ResponElimina
  8. És el "que crido al meu germà gran!" al veure aproximar-se la barca de Caront.


    Caronte


    em sona a filosofia clasica....


    es el gos que guarda l infern , no aquest es el cancercero


    qui cony era ??


    algu que portava les animes a algun lloc ??


    salut !

    ResponElimina
  9. Te vosté tota la raó Pare. Segur que alguna cosa semblant és el que van dir els gitanos assasinats a St. Boi aquesta setmana just abans de palmar. Al dia següent el clan rival (més de 100 persones) va desaparèixer del poble sense deixar rastre. I encara no els han trobat.

    ResponElimina
  10. Uy, tal i com els crien ara, no crec ni que vagin a "l'enterru" aquests descastats.

    ResponElimina
  11. Parufito, li contestaré amb un refrany espanyol: "Nunca digas nunca jamás, de este agua no beberé o este cura no es mi padre".

    Muerte, dir-li "me he quedao con tu cara" sols ajuda a que et clavin el tret abans.

    Súpergat: viquipèdia. O inclús Google. O si no, pregunti-li a en Modgi i la seva secció de la Gràcia clàssica.

    ResponElimina

 
ir arriba