divendres, 18 de desembre de 2009

Curiositats i secrets eucarístics (V)

Mans netes per repartir hòsties

Us heu fixat que en un momento dado, abans de repartir hòsties, l'escolanet del dia neteja amb una mica d'aigua les mans del capellà que oficia la missa?

Doncs va haver una temporada de tal plenitud econòmica, que inclús s'havien instal·lat piques integrades a l'altar. Un pica completa a cada altar. Amb el seu ejaculador de sabó beneït, la seva tovalloleta, i els més fins, amb secador de mans i tot.
Un cop inclús vaig arribar a oficiar-ne una, en una catedral on hi havia bidet (diminutiu de bidó, per cert). Jo no, però se'm va comentar que un cardenal tenia la costum de netejar-s'hi tots els baixos abans de distribuir el cos de Crist a les respectives llengües dels fidels. Al que li tocava el pèl rissat, fosc i gruixut, guanyava una confessió gratuïta sense penitència.




Ja veuen: com vaig escàs d'odi (que no sigui redundant) i per tant d'inspiració, tiro de secció.
Què?! ¿Te ríes? ¡¿Te ríes?! ¡¿ Quieres sentirla en el pecho?!

10 comentaris:

  1. Pare bukkakez for Papa. L'esglesia sense secrets. Voste va de cara, L'admiru, gracies a voste torno a creure.

    ResponElimina
  2. A la seva església el Sant Crist deu tenir una mà tapant-se el nas, oi?

    ResponElimina
  3. No em digueu ara que el vi de missa l treuen, del labavo de les dones quan tenen la malisigui.

    ResponElimina
  4. A algú li ha tocat alguna vegada la part del cul del cos de Crist?

    ResponElimina
  5. No sé perquè, però me l'imagino en plena eucaristia repartint el cos de Crist com si fossin estrelles ninjes. Em pot confirmar si és així, pare?

    ResponElimina
  6. I el motiu de la neteja de les mans, quin és?

    ResponElimina
  7. Això sí que és la història secreta del cristianisme, i no la merda dels iluminatis i sa puta mare.

    ResponElimina
  8. Albert B. i R.:
    Hi ha inspectors de sanitat que són catòlics- practicants, i ves que no els facin treure "el carnet de manipuladors d'aliments" per repartir hòsties!

    Això ho deu saber millor vos, Pare...

    ResponElimina
  9. "Hòsties com pans" és una redundància?

    ResponElimina
  10. Sr. tito, "Pare Bukkàkez for Papa"? Vaig a crear el grup al facebook, i així tocar fons.

    Sr. Txisky, per suposat. Amb un clau que li traspassa la mà i clavat a la cara.

    Srta. punkarra elejalde, molt pitjor: el comprem al badulaque. Crec que ells el treuen del LiDL.

    Sr. C.E.T.I.N.A. no, el crostó ens el guardem per nosaltres. Tota una delicatessen, com el crostó de Chopped.

    Sr. Modgi, ho vaig fer els 3 primers cops. Després, algú amb un focus enorme i veu amb rever, em va cridar l'atenció, des darrera els vitralls de la finestra. No sé pas qui debia ser, doncs les hòsties (sagrades) no trenquen el vidre, en contra del que hom podria creure.

    Sr. Albert B. i R. doncs "Mans netes!", com diria en Carod.

    Sr. Sanmartí, un cop un iluminatti em va amenaçar. El vaig banejar.

    Srta. Setrill, efectivament, tenim el de manipulador d'aliments, però també se'ns exigeix el de persones. Igual que els psicòlegs, els psiquiatres i les vidents.

    Sr. ChoniDefender, tant com la coneguda expressió "Polles com baguettes". De totes formes el remeto aquí: http://is.gd/5wC2H

    ResponElimina

 
ir arriba