dilluns, 23 de novembre de 2009

L'alè de capellà

Exemple 1 d'imatge que fa olor a alè de capellà

Últimament m'he trobat amb gent, tot tios, amb alè de capellà.

L'alè de capellà és aquell alè de fer la digestió, més un toc de vi. Vi negre. Com el de missa, és clar, d'aquí el nom.

Em crida l'atenció perquè no estic parlant de taxistes carajilleros de 50 anys, sinó de tios de 25-35 anys. Amb estudis, cosmopolites i tota la merda.

Què passa?!
Que anar pudent a la boca de Rouco Varela és trendy ara o què?!

Exemple 2 d'imatge que fa olor a alè de capellà


Jo, per evitar aquestes situacions ja vaig dir que empro els fantàstics Listerine Vices.

7 comentaris:

  1. Els capellans fan olor a armari humit, potser perquè els agrada tenir el tronc sempre humit. En quant a l'armari, bla bla bla...

    ResponElimina
  2. Ja no es porta el listerine, els xiclets dientes blancos ni els smint de clorofil·la. Ara està de moda brutejar, però brutejar de debò.

    ResponElimina
  3. M'apunto el terme alè de capella per a futures utilitzacions. Molt bona (i gràfica) descripció. Has suggerit les bondats de la higiene bucal diària a aquests individus, per cert?

    Una salutació.

    ResponElimina
  4. Jo no l'he olorat mai l'alè de capellà, perquè sempre m'intenten atacar per l'esquena els malparits.

    ResponElimina
  5. Potser demà tindré una pansa! M'acabo d'imaginar, no se perquè, un morreig amb un capellà, i miri, no em posa gens!
    (Ho sento per la part que li tocaria hehe).

    ResponElimina
  6. Últimament m'he trobat amb gent, tot tios, amb alè de capellà.


    i ties tambe collons !

    ResponElimina
  7. Jo vaig tenir un cap que li feia tant de pudor la boca que semblava que cada matí esmorçava merda. Sort que no l'havia de tractar gaire...

    ResponElimina

 
ir arriba