dijous, 26 de novembre de 2009

La marihuana i jo (9/12)

MORTS I RESURRECCIONS:

He tingut varis bad trips per simples porros. Incís: titllar de mal viatge un porro que t'ha entrat malament és de desgraciat, ho sé i em consta.
He mort per porros massa carregats, per la panxa buida, per massa alcohol al cos, o per simple saturació.

Marejos, formiguejos i engarrotades vàries pel cos, vista "desenfoque gaussiano", i/o trallada final. Tots o algun d'aquests símptomes se m'han donat. Et fots al llit i l'endemà estàs com si res.

L'alcohol és molt més puta, en aquest aspecte. La marihuana (i suposo que el haixix també) té l'avantatge que no provoca gens de ressaca. Alcohol 0 - 1 Marihuana.

Del primer que vaig aprendre va ser, al sortir de festa, no barrejar porros i alcohol. L'herba em relaxa. I això, per anar de festa és contraproduent. El haixix em fot nerviós i de seguida vaig veure que no era per mi. I la barreja amb alcohol, realment, multiplica l'efecte i no et deixa gaudir ni de la taja ni del globus. És anar a buscar la mort de la nit a la tassa d'un vàter, i això és d'estúpids.
Així que, o em tajo com Déu mana, o em quedo fumat a un sofà.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
ir arriba