dijous, 26 de novembre de 2009

La marihuana i jo (7/12)

MEGABYTES ESBORRATS? O OMPLERTS DE DADES DIVERSES I INNECESSÀRIES?

Jo diria que més que pèrdues de memòria, les llacunes es deuen a la falta de concentració. Un dels efectes que a mi em produeix l'herba (i no sé fins a quin punt depèn de la varietat) és a nivell de concentració. No és que em desconcentrés de tot, sinó que, involuntàriament, em concentrava en aspectes dels que no parava atenció en estat normal. D'aquí la certa desconnexió que deia a l'inici. Perquè si anant fumat m'obligo a concentrar-me en recordar certa cosa, l'endemà la recordo sense gaire esforç.

Per exemple, mirant tot un seguit d'anuncis, tot yonki, em vaig arribar a fixar que en una certa hora, tots els spots publicitats eren de productes farmacèutics i d'higiene, tan personal com domèstica.
L'endemà: de què anaven els anuncis? Ni puta idea. Què anunciaven? El què els acabo de dir.
Quants de vostès, quan miren tota una tanda de publicitat, es paren a pensar i a relacionar els tipus de productes que la formen, per comptes de mirar les històries en sí i decidir si els agrada l'anunci o no? Perquè a mi no em passa.


Capítol 8: Quedar-se Luisma

3 comentaris:

  1. Jo també em pensava que era la falta d'atenció, i en certa part causada per la quantitat d'userda que havia arribat a fumar. Però un colega una vegada m'ho va dir claríssim: Si tens llacunes i falles de memòria, és perquè el que et diuen te la sua. Aixís de clar.

    ResponElimina
  2. Doncs si que podria ser la combinaci´´o de les dues coses: La falta d'atenci´´o en les coses que t'importen un rabe.

    El problema que jo tinc ´´es que jo no fumo. S´´oc de naturalesa efervescent.

    ResponElimina
  3. Srta. iaia, userda? Argot porreta que desconec? O vocabulari gironí?
    Em crec perfectament que anat fumat, el teu cervell filtri lo interessant del que no. Això explicaria perquè freqüentment ens quedem catatònics.

    Srta. KASHNA, no es pot mullar? Com els gremlins?

    ResponElimina

 
ir arriba