dijous, 26 de novembre de 2009

La marihuana i jo (4/12)

ADICCIÓ ALS HOBBITS HÀBITS:

L'aspecte que més addicció em provoca dels porros, crec que és sens dubte l'hàbit de la manualitat.
Estar davant la tele, "a l'hora del porro", amb la cervesa davant, m'aboca a les ganes de liar-me'n un. Potser no tinc ganes de fumar perquè acabo de fotre'm fins les celles d'espaguetis a la cabronada per sopar i estic rebotit. Però tinc ganes de liar-me un porro.
Mec! Això és fumar per rutina. I més a mi, que la classe de Plàstica se'm donava fetén.

Sempre he dit que fumo per situació, més que per addicció. Si a la nit, a l'hora del canut, estic a un lloc on no fumo habitualment, ni se'm passa pel cap. Si no, els agradables hàbits rutinaris acostumen a superar-me.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
ir arriba