dijous, 26 de novembre de 2009

La marihuana i jo (12/12)

EL SON VERD:

Si hi ha quelcom que trobo a faltar realment, és el profund relax i el quedar-me adormit quasi a l'instant de ficar-me al llit.
Sí, la marihuana enganxa i és perjudicial. Però és que la puta valeriana fot tanta pudor pel poc que relaxa...

A més, de tota aquesta temporada d'anar a dormir emmariat, els somnis agradables i eròtics, eren molt freqüents. Des que no ho faig, que han tornat els somnis estranys, absurds i freqüentment incòmodes. Merda!


FI DEL MULTI-POST DE MERDA
Va, una imatge de premi:

4 comentaris:

  1. Nom´´es escric per dir-te que he arribat al final. Jo no fumo... Perqu``e m'ofego, em quedo dormida als dos microsegons sense haver disfrutat res, i perque hi ha persones properes a mi que estan matant-se neurones cada dia per culpa de la marihuana.

    (lo dels accents no s´´on efectes de les drogues. es el putu teclat de la feina)

    ResponElimina
  2. Quina quantitat fumen al dia o la setmana? I dels que fumen un paquet de tabac diàri o més, què n'opina?
    Jo, alhora de decidir fumar, vaig preferir que al menys el què em fumés, m'aportés quelcom.

    ResponElimina
  3. tots els dies fuma, suposo que mes d'un.. i el cap de setmana, don't stop. Tot i aixi em sembla que a traves del metode John Locke, ho ha deixat temporalment. Potser tindre'm sort.

    I sobre el tabac penso que cadascu es lliure d'embrutar-se els pulmons com li vingui de gust. A mi no em molesta el fum en general (a no ser que sigui malboro que el detesto) i no em molesta menjar a les zones de fumadors. Simplement a mi no m'agrada fumar (no en se) i a mes em fa molta rabia pensar en que cada capsa costa mes de 3 euros i es per cremar-la. La butxaca es la butxaca. Pero, ep... que cadascu fagi el que vulgui amb els seus diners.

    ResponElimina
  4. Efectivament, cadascú a la seva.
    Però m'emprenya (i no ho dic per vos, en absolut) que hi hagi gent que em miri amb ulls de pena quan els comento que fumo herba, quan ells fumen 20 cigarros DIARIS o més.

    A més, he comprobat que el mono de porros és força lleu, no així el del tabac. I no parlaré de càncer vs. pèrdua de memòria.

    I tampoc vull entrar en que molts tabaquistes van començar a fer-ho per xuleria o altres motius lamentables. Però pam! Ja he deixat un teaser trailer, aquí.

    ResponElimina

 
ir arriba