dijous, 26 de novembre de 2009

La marihuana i jo (10/12)

"UI, JO QUAN FUMO SÓC MOLT CREATIU":

Ui sí, pots comptar...
Cap de les entrades publicades aquí les he escrit col·locat, per exemple.
És més, no puc escriure fumat perquè acostumo a pensar que no em concentro prou per observar si escric coses amb sentit o què.
No obstant, sí que la idea base de més d'una entrada ha sorgit emporrat. Però qui digui que això és ser creatiu, és un drogoaddicte justificant-se.

A mi, anar fumat, em fa venir idees que serè mai m'haurien passat pel cap i que després trobo igual d'interessants. Idees no convencionals. Com les de HurdyGurdy en Re menor o les de l'ídol Miquel Noguera. Llegint col·locat els blogs d'aquest estil gaudeixo més que un Gòlum gitano al magatzem de Tous.

També em fa gojar de la música d'una manera més apassionada que de costum. Fumat, he descobert cançons que serè no hauria apreciat.
Això sona a porreta pedant de merda, però no ho obviaré.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
ir arriba