dimecres, 14 d’octubre de 2009

Les Ràbies Tontes: Estrelles

- Una fada se m'ha escorregut a la cara
(i jo sóc tontíssima).

Ja hem demostrat que a la gent li agrada indicar amb petits detalls estètics l'excés de cromosomes en els seus gens.

Doncs afegiu-hi també la gent amb tatuatges d'estrella.
A més, sempre és el mateix tipus d'estrella. Per mi que són calcomanies que es regalen amb algun postre industrial anomenat Chonicao.


Per altra banda, aprofito aquesta entrada curta per oferir-vos un teaser-trailer del nou personatge de còmic (sense oblidar Los Webber, del Sr. Manel) que pròximament estarà per aquí l'Odisfera fent de les seves: Odisfèrix i Obèlix
Observeu que, a diferència del seu cosí Astèrix,
amb el temps se li ha fotut cara de fill de puta.


13 comentaris:

  1. Pare, la nova caràtula és la definitiva. Engloba tot el concepte trunyil d'aquesta comunitat nostra. Enhorabona per la feina.
    Espero ansiós l'arribada de l'Odisfèrix. La primera vinyeta promet.

    ResponElimina
  2. Bufandes amb samarres de màniga curta, això sí que és odiós.
    Cony...!

    ResponElimina
  3. Par favó! Quina capçalera més guai! Per cert, on són els cinc apòstols que falten? No van poder trobar el lloc del sopar? I el tema Odisferix, molt guai també. Quan vulgui fem un Webbers vs Odisfèris en plan Marvel amb els superherois. Per cert, això de tractar amb CocoyLola m'està afectant...

    ResponElimina
  4. "Una fada se m'ha escorregut a la cara"

    Poesia. Aplaudiments.

    Una salutació.

    ResponElimina
  5. Friso, FRISO per seguir les aventures d'Odisfèrix i Obèlix. Però, de fet, l'Odisfèrix no hauria de ser el que va caure a la marmita d'odi efervescent quan era petit?

    ResponElimina
  6. Germans (ni de sang, ni alemanys, sinó germans als ulls de Déu), com diria Pablo Motos quan vol berenar-se un recent nascut: anem per parts.

    Vaig estar sospesant d'anomenar-los Odifèrix i Odièlix, però era massa redundant. Una bona alternativa era Histèrix i Odièlix, però és igual. No s'esperin res de l'altre món perquè sol són imatges dels gals tretes del Google amb un text txorres amb essència odisfèrica. Que per cert, copileft, eh? Vull dir que qui li vingui de gust, faci el seu Odifèrix. Tan senzill com girar-li les celles a l'Astèrix. O ni això.

    Oh, lai-la, LA CAPÇALERA se'n va al mercat:
    Els mongapostols hi eren tots, però quedava una imatge massa llarga com per que s'apreciés bé els personatges. Així que retallem i apa.
    Què més? Doncs que quan em dona, faig capçaleres variades. Com la última que faig sempre és la que més m'agrada (per la novetat) i no vull discriminar les altres, estic treballant en, o bé capçaleres que canvien cada cop que s'entra al blog, o bé, un .gif amb totes les que es vagin fent. Ja ho notareu, si d'això.

    ResponElimina
  7. Certament la nova capçalera dóna més que pensar que l'anterior. Us felicito, pare Bukkàkez.
    Pel que fa al tema de les estrelles a la cara, val a dir que hi ha que neixen estrellats (gran sèrie).

    ResponElimina
  8. coincideixo amb el sentir de la majoria. la nova capcçalera és sublim. aviat el denunciarà el club de fans de pablo pineda...i a gaudir de la pluja de visites!

    pel que fa a odisfèrix i obèlix, jo li proposo un nom pel gos: "fill de puta".

    ResponElimina
  9. Concretem: quan comencem la campanya massiva d'esterilitzacions? Eugenèsia si us plau!!

    ResponElimina
  10. Em sumo a les felicitacions per la capçalera. De fet, l'altre dia pensava que vostè i jo erem dels pocs bloggers, amb al menys un any d'antiguitat, que encara no havien fet cap canvi estètic al blog. Ara que fins i tot m'abandona l'església, hauré d'anar pensant en les reformes...

    ResponElimina
  11. Enhorabona per la capçalera. A mi de gran m'agradaria saber-ne fer, però de moment em conformo en haver après a fer anar el blog.

    I quant a l'Odisfèrix, de nou la meva enhorabona.

    Com veu, avui ja no caldrà que li demaneu cap favor als escolanets, le lefa ja l'heu treta amb tant de compliment.

    ResponElimina
  12. Sr. Valero, té raó. Poden pendre's les noves capçaleres com a celebració del primer anniversari del blog. Així com vostè, també, que el JoNomésFolloAPèl crec recordar que va nèixer per aquestes dates.

    ResponElimina

 
ir arriba