dijous, 1 d’octubre de 2009

Les Nenes Tontes: misogínia o sensatesa?


No tindria perquè fer-ho, però vull intentar mostrar-vos que lo meu no és misogínia, sinó sensatesa. La secció Les Nenes Tontes no és un atac a la dona, sinó a la dona tonta. Joder, que el mateix títul ho diu!
Perquè m'obstino amb les dones tontes i no tant amb els homes imbècils? Doncs és obvi: jo en sóc un.
Per rajar dels tios despreciables, res millor que una dona, i aquí, a l'Odisfera, ja en tenim que ho fan amb molta precisió.
Però com a heterosexual, observo involuntàriament les dones. I com a capellà, ho faig des d'una agressiva obsessió.

Us mostraré un exemple real del què em fa rajar d'algunes dones.
Nit de festa. Colla d'amics i amigues. Un del amics és un míser pagafantes d'una de les noies. Més d'un any fent-li de gosset faldiller i sols s'ha emportat petons en 3 o 4 ocasions. La noia, no és escòria, ni tan sols la considerava tonta fins aquest punt, però peca de fer-se la ingènua i tirar-se a altres.

Una setmana anterior, la noia s'enrotlla el dijous amb un altre voltor, el divendres amb l'amic pagafantes i el dissabte, davant del propi pagafantes, es torna a liar amb el voltor de dijous.
A hores d'ara, tots ens hem adonat que el problema aquí és el imbècil del pagafantes. Correcte. No patiu, que ja he rajat prou d'ell, però ara no és el tema que m'interessa.

Ja sabeu els antecedents. Tornem a la nit de festa amb tota la colla. Un altre amic, borratxo, agosarat i cansat del fracàs del pagafantes, decideix fer-li un comentari a la noia respecte la setmana en qüestió i els seus afers. No sé quin comentari fou, ni amb quin to, ni amb quanta mala llet anava. Probablement fou dur, perquè el payo té tant tacte com en Max Hardcore en aigües internacionals.
La noia es va fotre a plorar. A PLORAR. I ja està el pollastre muntat. Totes les amigues a eixugar-li les llàgrimes. El pagafantes emprenyat amb l'amic perquè diu que això no l'ha ajudat. Clar que no, campió, el que t'hauria ajudat és el cloroform o un trasplant de testicles.
I mals rotllos, d'aquests mai en falten.


Val, aquesta és la història. No sé què n'opineu de tot plegat. Digueu-ho sense por als comentaris.
Però jo crec que el què ella hauria d'haver fet per comptes de fotre's a plorar -i d'aquí que la titlli de Nena tonta- és tan senzill com fotre-hi ous.
- "Sí, em vaig enrotllar amb qui em va sortir del cony. I ho seguiré fent. Si el meu pagafantes és tant inútil com per tolerar-me aquesta actitud i seguir llepant-me el cul, no és problema meu. Què passa, imbècil? Per això has d'insinuar la meva frescor? Doncs tu mateix."

Noies, senyores, dones, feligreses: amb persones així entre vosaltres, és difícil que aconseguiu treure-us l'etiqueta de sexe dèbil. Això sí, jo us en regalo una de nova. La de "Sexe Devil". Perquè quan voleu, algunes, sou malèfiques. I bé que feu.

25 comentaris:

  1. "Més d'un any fent-li de gosset faldiller i sols s'ha emportat petons en 3 o 4 ocasions."
    Ja se n'ha de ser de burro.
    Les dones no ploren perquè siguin dèbils sinó per tocar la fibra dèbil dels altres. Manipulen les amigues que les consolen i manipulen els homes que volen ser uns cavallers. No és gens estrany que s'anunciin a la vanguardia com "Soy una chica jovencita estudiante y hago esto para costearme los estudios."

    ResponElimina
  2. "Més d'un any fent-li de gosset faldiller i sols s'ha emportat petons en 3 o 4 ocasions."
    Ja se n'ha de ser de burro.
    Les dones no ploren perquè siguin dèbils sinó per tocar la fibra dèbil dels altres. Manipulen les amigues que les consolen i manipulen els homes que volen ser uns cavallers. No és gens estrany que s'anunciin a la vanguardia com "Soy una chica jovencita estudiante y hago esto para costearme los estudios."

    ResponElimina
  3. Doncs què vols que et digui, d'aquesta mena de dones n'hi ha, no ho negarem, però no ho som pas totes així. Una bona pila de dones, inclosa jo, trobaríem aquest espectacle tan llastimós com el pots trobar tu. Un xerpa (que podria arribar a ser sinònim de pagafantes), si decideix ser xerpa, crec que de tant en tant es mereix una fel·lació, sinó hi ha alguna clàusula del contracte que falla.

    O potser és que tinc masses amics i massa poques amigues i he perdut la consciència de gènere, no ho sé.

    ResponElimina
  4. Pare, heus aquí una web d'humor gràfic com Déu mana:
    http://www.humordederechas.com

    Estic segur que serà del seu gust.

    ResponElimina
  5. Opinió personal? Com he dit en altres ocasions, totes putes però jo vull la part que em pertoca.

    ResponElimina
  6. primer, les nenes tontes me la possen dure.
    si són pijes i tontes, encara més.
    segon, el plor, (provocat o no) es un gran artilugi de "auto-defensa-extorsió" que al génere femení (no només) ha funcionat força bé.
    es a dir, que la paia, em sembla que de tonta ni un pél. la tonteria está en creure's els plors (s'hauria d'anomenar a aquest fet "tonteria inversa"?).

    ResponElimina
  7. El que havia d'haver fet és engegar a la merda a l'amic borratxo per que si no volia follar amb ella a que collons ficar-se on no el demanen?

    ResponElimina
  8. En tota història sempre hi ha més d'una versió. M'agradaria saber quina és la de les altres parts implicades.

    ResponElimina
  9. Iaia, als seus peus.

    Pare, la noia va portar a terme la estratègia tant de moda ara de "plorar en sec".
    Consisteix en fer veure que plora però amb la capacitat que ni el rimel ni la ratlla d'ulls es desplaçin del seu lloc corresponent.

    La nena en qüestió 'plora' per fer veure que li sap greu fer mal al seu amic pagafantes, però no és així. A ella li agrada totalment que un tontet li vagi al darrera, aquesta és la escència d'aquestes nenes. I es lia amb ell per pena, aborriment, compassió.. a cada qual pitjor.

    El que hauria de plorar és el pagafantes.
    Per gilipolles, per rebaixar-se tant i tant constantment.
    Perquè aquest,tot i sabent que li genera pena, no para d'enviar-li sms dient que 'li ha encantat passar la nit amb ella', 'sempre serà especial per ell'... boh..

    Veig que hi ha situacions comunes en totes les parròquies...


    Vagi amb Déu i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  10. Anònim, em costa una mica discernir si era plors manipuladora o plors de fleuma. Crec que les fleumes ploradores saben perfectament dels efectes del plor en l'altra gent i no poden evitar emprar-los a la mínima.

    Srta. Èlia, sé perfectament que no totes sou així. Per això voldria deixar clar que lo meu no és misogínia, sinó ràbia a les pàmfiles.
    M'agrada molt el concepte de xerpa. Me l'apunto.
    Vostè és profundament generosa, oferint una felació de tant en tant a un míser pagafantes. Anirà al cel, sens dubte.

    Sr. Adam, gràcies. M'ha deixat una mica estrany, la web. Par lu tant, m'agrada.

    touré iaiapunkarra, punyent i català.

    quitus, exacte: la tonteria està en creure's els plors.

    C.E.T.I.N.A, exacte, menys somicar i més enviar a la merda a qui toca els ous.

    Sr. Josep, la de la noia deu ser que el borratxo és un gilipolles; que ella, tant sensible, es va sentir profundament ofesa; i que pensava que el pagafantes era el seu millor amic i amb això ja era feliç.
    La extraoficial, que va desviar l'atenció de les crítiques rebudes cap als seus ferits sentiments a.k.a pena.

    Mare_de_deu, m'agrada això de "plorar en sec".
    No crec que plorés fent referència al greu que li sabia pel pagafantes, sinó que ho feu per fer-se la víctima de la suposada agressió verbal. A part de fleuma, va de víctima. Bé, de fet, això és intrínsec en les fleumes.

    ResponElimina
  11. Proposo des de ja extirpar els lacrimals als nedons només néixer, com el cordó umbilical o les amígdales. Pense-m'ho bé. Els pares ho agraïrien profundament d'entrada i a la llarga tots ens estalviariem moments violents. Però violents de violència extrema, que és el que em provoca a mí el que jo anomeno plor de l'extorsió. Que m'és igual si és sec o humit, perquè és igual de denunciable.

    - L'he patit de marrec amb ma germana quan em tocava els collons fins que m'hi tornava i aleshores es posava a plorar perquè em renyessin a mi.

    - L'he patit amb ma mare quan volia aconseguir que no fes alguna cosa i em feia xantatge emocional fins que ho aconseguía.

    - I l'he patit amb nòvies que preténen agafar la raó que no ténen o fer-te sentir culpable amb el truc de la llagrimeta.

    Em cago en la sensibilitat mal entesa i en el victimisme! Més que res perquè amb mi no funciona. Ans al contrari, quan algú se'm fot a plorar encara m'emprenyo més.

    I gràcies Pare per treure el tema perquè és un post que m'estava fent a sobre i no ho savia.

    ResponElimina
  12. Aquí només hi ha un gilipolles: el pagafantes que a més és masoka. L'amic (amic?) és un retrassat mental i la noia en lloc d'acoquinar-se li hauria d'haver fotut una patada als ous per fotre's on no li demanaven o llogar un armari (tio catxes) perquè li fes una cara nova.
    I llestos, fora masclistes de merda!


    Campaneta

    ResponElimina
  13. La mare_de_deu (família molt numerosa, per altra banda), te tota la raó. Però donc la meva explicació:

    L'amic borratxo li ha fet un favor al pagafantes, encara que aquest no ho sabrà fins d'aquí a un temps.
    La noia s'ha adonat que pot perdre el tonto que li llepa el cul, o li haurà de fer més cas.
    Si la nena aquesta decideix passar d'ell a causa de tot això, o el pagafantes és decideix a passar d'ella, podrà passar pàgina, i pagar-li les fantes a una altre. (Encara que intueixo que n'està una mica "penjat")

    De totes maneres, que no s'enfadi amb l'amic borratxo, insisteixo, li ha fet un favor.

    ResponElimina
  14. Però lo més important es que aquesta noia sigui ben neta.

    ResponElimina
  15. Jo crec que la culpa és del Chá-chá-chá

    ResponElimina
  16. Sr. Markutis, al seu servei. No voldriem pas que es fes el post damunt sense adonar-se'n.

    Srta. Campaneta, així és. L'amic borratxo sols feia el què creia, en favor del seu col·lega pagafantes. Però segur que no foren les maneres. Si no hagués dit el què va dir, les coses haurien seguit així eternament, i a mi m'és ben igual. Trobo positiu que, el menys, hi ha hagut un crit d'atenció perquè ella o sobretot ell fotin quelcom al respecte.

    Srta. Agnès, com he dit, jo també opino que la bronca no se l'ha d'endur el borratxo.
    M'ha encantat el seu segon comentari. M'ha trencat.

    ChoniDefender, després et queixaràs que al blog s'hi deixen comentaris totalment estúpids e imprescindibles...

    ResponElimina
  17. M'ha decebut, Pare. Esperava una resposta a na Campaneta més semblant a això:

    "Calla, puta!" (Tipus Brillant)
    "Menja'm la polla, feminazi!" (Lo Gené Style)
    "Jo sí que li faria una cara nova a vostè, i de regal les quatre extremitats" (A la Dr. Muerte)

    Tot i que jo m'inclinaria més per:

    "I em parles de masclisme precisament tú, que et poses el nom d'una fada calentorra i semi-núa que es passa la vida revolotejant a un paio que no li fa ni cas i atacant a la resta de dones que se li acosten? Au, calla puta! Menja'm la polla i encara gràcies que no sóc jo qui et fa una cara nova i les extremitats de regal, ionki de Disney!"

    És només una idea.

    ResponElimina
  18. Home, Markutis, a mi el comentari de Campaneta tampoc m'ha semblat feminazi. Sol s'ha cagat en els masclistes, referint-se al borratxo que titlla a la tia de fresca. Sí, és masclista, i tot i que això no és el que volia criticar aquí, tampoc li falta raó.
    Potser és que vaig llegir-me'l amb el to que no era i no me'l vaig prendre malament.

    ResponElimina
  19. Markutis que te la mengi ta mare, si té ovaris.
    Seràs basto i ordinari.

    Campana

    ResponElimina
  20. Sr. Markutis: sap que "Au, calla puta!" i el que segueix és d'un masclisme recalcitrant? S'ho ha fet mirar? perquè al segle que estem és una mica greu... no sé com ho veu mentres li fan felacions, si és que veu algo, és clar...


    Campana

    ResponElimina
  21. Fel.lacions? Què és aquesta mariconada? Jo per menys d'una adoració de penis com cal no m'hi poso.

    ResponElimina
  22. Que no s'hi posa? vostè mataria per una mariconada d'aquestes, més ben dit deixaria de ser vostè i ja no faria fila d'anar mal follat amb aquesta mala llet que li supura.


    Campana

    ResponElimina
  23. Un noi que coneixia era tant cavallerós que de tant preocupar-se per l'orgasme de la seva parella va acabar oblidant el seu. Després de veure que la seva vida sexual era un desastre el va suïcidar. No ho vaig lamentar per ell.

    ResponElimina
  24. Esfereïdor testimoni, sr. Lluís. Els seu conegut ara és un esperit lliure. I un payo mort, també. Però millor això que no correr-se tot i follar.

    ResponElimina
  25. L'únic que falla en la història és la falta de sinceritat i de deixar les coses clares per les dues parts: "vull algo amb tu, ho aconseguiré o no?" per part d'ell, "Vull que em paguis fantes, follar-me em follaré a altres tios q em molen més" per part d'ella.

    Un tracte adult és un tracte adult, un intercanvi igual, no estafes com aquesta!

    ResponElimina

 
ir arriba