dimecres, 28 d’octubre de 2009

Ja puc dir BFN...


Des d'ahir a la nit, he estat pensant varies formes d'escriure aquesta entrada.
Al final he decidit anunciar-ho des de la més pura i real sinceritat.

Al programa de Buenafuente d'ahir, dimarts 27 d'Octubre, al bell mig del monòleg, mostraren la imatge del Messies aparegut al cul d'un gos, que podeu apreciar a la columna dreta d'aquest blog.
El que em va fer caure els collons a terra va ser que aparegués Ja Puc Dir Missa... com a font de la imatge.
Joder, germans: fot il·lusió.
I més si ho veus al moment.

No sé si fou casualitat que trobessin aquesta imatge a aquest blog, però m'agrada pensar que algun dels responsables de xistejar el programa va venir a buscar el què ja sabia que trobaria. Sigui com sigui, que Déu els beneeixi amb llargs orgasmes gratuïts a l'atenció de la millor companyia.

Deixo aquí el link al vídeo (minut 09:00).

16 comentaris:

  1. Enhorabona, Pare. Que Déu el beneeixi.

    ResponElimina
  2. Gràcies, sr. Merdevalista i sr. albert.

    Per cert, si volen veure una entrevista a un català passat de psicotròpics, no es perdin l'entrevista d'ahir mateix, de'n Buenafuente a en Sergi López.
    O al menys és l'efecte que a mi em va donar.

    ResponElimina
  3. Pare. S'acaba de convertir en la persona mes famossa que he "conegut" en vida. Enhorabona per l'aparicio televisiva.

    Quan sigi gran vull ser com voste, i que li paguin la part del guio que li toca.

    ResponElimina
  4. Pater,
    coneixent-lo...què li ha promès? La salvació eterna? o òsties consagrades?.

    Enhorabona, i segueixi estant bonet.

    ResponElimina
  5. Visca, bravo i ole!
    Ara ja si que hem tocat sostre.
    Dir missa, d'aqui al cel/infern un pas.
    Felicitats Pare...

    ResponElimina
  6. Que boooo!
    Felicitats Pare.
    Jo crec que va camí de la beatificació.

    ResponElimina
  7. enhorabona pare... jo tinc pensat ficar una del meu cul al meu blog, crec que te una retirà al Yeti quan encara no tenia canes.

    ResponElimina
  8. Molt gran, Bukkàkez. Jo si tingués un programa de TV també tiraria del seu extens catàleg de fotografies de culte.

    ResponElimina
  9. Felicitats Pare, com a mínim en BFN tenen el detall de citar las fonts. A mi m'ho van fer a un CQC de la darrera etapa i ho van passar com si fos obra dels seus guionistes.

    Una gran foto, si Senyor!

    ResponElimina
  10. Em trec el barret Pare! Suposo que els mugronets de l'autoestima van posar-se durs com una pedra.
    Espero que això l'encoratgi a seguir la seva croada personal. Per cert, han augmentat les entrades avui?

    ResponElimina
  11. Moltes felicitats Pare! Per cert, no li van comentar o avisar d'alguna manera? Ja haurien pogut tenir tal consideració. Almenys, sí citen la font.

    ResponElimina
  12. Buenu, a veure, cony! Una mica d'ordre, no?
    Val que hagin citat el nostre catòlic blog a un programa que es veu arreu de les espanyes... Fot il·lusió, sí. Però deixin de llepar-me la txorra i siguem realistes: és una xorrada.

    Cada dia a la tele s'empren desenes d'imatges d'internec. Alguns en citen les fonts, encara que posin "Google Imágenes"; altres ni això.
    Algú de BFN necessitava imatges de Déu a llocs remots, i haurà topat amb la imatge que aquí tenim. Ni tan sols és una imatge presa per nosaltres. Sol és una adaptació, d'una que corre per la red. No hi ha més. Qüestió de sort. D'estar al lloc adequat al moment adequat, suposo.

    Que no és que no m'agradi que em menjin la polla, concretament m'encanta, però ja està, ja ha passat. No ha sortit a les noticies ni a menéame ni res.
    De totes formes, molt agraïts a tots pel vostre suport i aquestes merdes.

    Contestant algunes coses:
    No, no ens avisaren. Que jo sàpigui. Ni els hem coaccionat. Que jo sàpigui.
    Potser Sagristana es va tirar en Buenafuente i li va fer xantatge, no ho sé, no m'ho ha explicat.

    Si les visites han augmentat, ho observaré demà. Que el Google Analytics és molt seu i no conta massa ràpid, pel que es veu.

    Sols hem rebut quelcom similar a una resposta vinculada al programa, a través del seu twitter /BFN. Diuen que ";)".
    Expressió-icona que, per altra banda, crec que pot servir per contestar qualsevol pregunta o comentari que es faci.

    ResponElimina
  13. Oh Pare!, sou famós! sortiu al programa del Bonafont! vull un autògraf dedicat sisplii!

    ohhhhh

    ResponElimina
  14. Anava a felicitirar-lo, però ja que rebutja el borreguisme de la massa fanàtica: Felicitats, Pare!

    ResponElimina

 
ir arriba