dilluns, 12 d’octubre de 2009

Geeks: els yonkis snobs

- Yo por Apple me autolesiono.
¡ME AU-TO-LE-SIO-NO!

Us explico. Últimament estic explicant masses intimitats, però tot sigui en pro de l'odi.

Fa no-sé-quants-pocs-anys Apple treu l'anhelat iPhone. Els geeks agafen les seves escopetes làser i es dirigeixen a un batalla a mort per aconseguir-ne un.
A mi, se'm va plantejar l'opció de aconseguir-ne un "fàcilment", així que em vaig interessar per tal gadget i així poder abandonar el mòbil a vapor que duc.
Al final, per mandra, per pegues del contracte amb Telefònica, per dificultat de trobar-ne un, per llistes d'espera, etc... ho vaig deixar córrer sense cap problema ni insatisfacció personal.

"Encara em funciona prou bé, aquest. Ja me'l compraré quan passi la dèria a tots els zombies menja-píxels i hagin baixat preus", em vaig dir a mi mateix, mentre escombrava l'escaleta de la Rateta.

Aquest estiu, un amic m'escalfa la polla amb el seu mòbil amb connexió a internec que sembla la hòstia. Jo, que tinc una dura addicció a internec, veig un gran ventall de possibilitats que m'ofereix la tecnologia telefònica mòbil. Ja és hora de canviar-me el plàstic amb pantalla que faig anar.

- "De fàbula: ja ha passat temps des que va sortir el ditxós iPhone. Serà fàc
il canviar-me'l i tinc una burrada de punts per que em surti ben baratet", vaig concloure mentalment després de penjar una foto del meu colze dret al votamisarticulaciones.com.

- "Doncs acaba de sortir el iPhone 3G S. El model nou.", m'informà algú o alguna web.

- "De puta mare, doncs. Tindré una versió més moderna."

Amb el que no comptava era amb la puta malaltia dels geeks en tenir lo últim. I lo últim és tot lo nou. Il·lús de mi, pensava que aquests corbs tecnològics ja s'haurien acontentat aniquilant-se entre ells a la sortida del primer iPhone. O com a molt, a la sortida del 3G. Doncs no. Els fills de puta tornen a estar igual d'assedegats de lefa d'Steve Jobs.

Sexe-Ficció per a geeks

Fa dos putos mesos que estic pendent de que em truquin d'un parell de botigues (òbviament, de telefonia mòbil) a les que els maleïts geeks estan unflant les llistes d'espera per poder substituir el mòbil que van "necessitar" fa dos mesos pel que "necessiten" ara.
Jo no necessito un iPhone, sols em fa falta un mòbil. Però es que jo vull un mòbil nou cada 3 anys o el que em durin, sense donar per cul als altres. De fet, trobo molt feixuc el canvi d'hàbits d'un mòbil a un altre, per això em duren tant.

Però ara vull un iPhone 3G S. Vull el model més recent, perquè no sóc tan imbècil com per quedar-me satisfet amb un iPhone de fa 2 anys. Perquè tinc punts i diners com per permetre-me'l sense que em suposi un capritx car. I per què em surt de les bateries.

Els geeks mai m'havien provocat odi. Fins ara. No els hi tinc un rancor acumulat i enfosquit de fa temps, però tot és seguir tocant-me el meu estat de benestar.
Sé que això em passa per ser un mandrós al que no li dona la puta gana de mirar-se altres models de mòbils bons i prefereix anar directament a la tecnologia contrastada.
Però... ep! Que estem rajant dels geeks, no del meu borreguisme!

- Oh, Steve Jobs diu al Twitter que està berenant
pa'mb'oli'sucre! Li contestaré quelcom que no llegirà.

Doncs molt bé. Mentre m'espero aquí a que em truquin i em portin l'iPhone damunt d'un coixí vermell amb brodats d'or, vaig a crear al facebook el grup "¡Puños fuera!" per ex-addictes al fisting.

19 comentaris:

  1. Benvolgut Pare Bukkàkez,
    Un col·lega es va comprar un iPhone i pel que més ho feia servir era per jugar a un joc en el què si un sacsejava el telèfon la joveneta que apareixia en pantalla anava perdent peces de roba. Al capdavall d'uns mesos va canviar de mòbil.
    Potser s'enganxà tant en aquell vici que en un moment d'exitació acabà amb la vida de l'aparell. És una teoria.
    Vull dir que vagi amb compte amb els perills de l'iPhone.

    Salutacions i felicitats pel bloc.

    ResponElimina
  2. Li recomano l'últim model de sony ericsson. Té les mateixes xorradetes, és d'aquests "deslizables" (lliscable en català?), i ja pot tenir les mans llefiscoses que no se li embruta la pantalla.

    ResponElimina
  3. Com l'entenc. Fa uns 2 o 3 anys em va entrar la febre consumista i em vaig voler comprar el Nokia N90 (el de la puta càmera molona) amb el truc del canvi de companyia i em van fotre esperar tant i em van posar tants problemes que vaig acabar engegant-los a la merda i em vaig quedar amb el mòbil més barato que tenien pel número de punts que disposava.

    ResponElimina
  4. Conec un tia que és geek i una mica putot.

    Ja veu vostè quina manera més tonta d'acabar parlant de dones fàcils.

    ResponElimina
  5. A Microsiervos es van fer palles fa una bona temporada amb uns teclats on les tecles canviaven el seu dibuix en funció del programa que estiguessis fet servir.

    Els vaig veure disposats a matar per aquest gadget.

    Per no comentar la seva puta mania de publicar qualsevol aspecte relacionat amb els nombres primers i Pi.

    Una salutació.

    ResponElimina
  6. Vaja, ja en som dos, Pare Bukkler. No m'hi havia parat a pensar, però té raó: gent pseudonormal com nosaltres ens fem fotre amb l'iPhone per culpa dels fuckin' geeks.

    He llegit per interné inclús que Telefònica/Movistar estava retrassant la oferta d'iPhone 3G S per treure's del damunt l'stock del HTC Diamond (si no m'erro amb el model). Però això deu ser una conspiranoia, rotllo Cuarto Milenio per geeks.

    Jo sol vull l'iPhone per mirar-me al reflex, que la pantalla del mòbil que tinc ara és massa petita.

    ResponElimina
  7. Benvolgut Pare,

    Sóc seguidor del seu bloc, però encara no m'havia dignat mai a comentar-li (perdoni...). Permeti'm que li faci un apunt. Els que porten iPhones no són Geeks ( col·lectiu del qual me'n sento part... ), són una colla de fills de puta "mudarnillus" que es creuen que el que fa la marca de la poma és el millor que hi ha, quan realment és una merda amb un cordill, però amb una poma enganxada i ho fan pagar el doble de car. Faci'm cas i miri's un altre mòbil, l'iPhone no val gens la pena, i si el que vol és internet al mòbil qualsevol amb HSDPA (3.5 G) li anirà bé.

    Salut!

    ResponElimina
  8. Tinc un amic que en te un, de iPhone vull dir. No se quin model es, pero el molt fill de puta pot mirar el youtube en mig de la puta montanya, mentre que yo no puc mirar-lo mes enfora d'on arriba la señal del meu ruter (de merda).

    Amb lo guapo que a de ser anar a un descampat enfora de tota civilitzacio, posar-te el tube8 i treure la titola a passejar. Si fan un 2x1, truqui'm pare.

    ResponElimina
  9. Doncs jo també m'haig de canviar el mòbil perquè el que porto ara va amb manivela, però m'esperaré a que surti un amb càmera reflex integrada.

    L'altre dia vaig estar al desigual i estic convençut que tots els que miraven roba allà tenien un iphone.

    ResponElimina
  10. Modgi,

    sí, com tots els que treballen a qualsevol departament de màrketing. Semblq ue és part el sou ara.

    ResponElimina
  11. Miri, ni puta idea de què són els geeks. Però confio en el seu criteri i si vostè els odia, jo afirmo, ara i aquí, que em cago en la mare que va cagar els geeks i que són uns malparits. Us odio, cabrons, a prendre pel cul!

    ResponElimina
  12. A mi l'empresa m'ha donat fa poc un iPhone. El model antic, no us creieu. I em va fotre una il·lusió de l'òstia: "òstres, podré mirar webs i consultar el correu electrònic on em roti!".

    Però m'oblidava que també podria "consultar" el correu electrònic de la feina...

    Un puto parany, va ser.

    I a sobre, ara que per culpa del telèfon he descobert el tuiter, el fliquer i la mare que els va fotre a tots és que no desconnecto...

    Sort que també he descobert el Fifa 2010.

    ResponElimina
  13. Sr. Merdevalista, en sóc conscient, però els perills de l'iPhone són tals quan t'hi gastes 300 €, per exemple. Però si et surt per un preu de mòbil normal gràcies als punts, es corre el mateix risc que amb qualsevol altre.

    Sr. Sergi, li faré una ullada, gràcies. Però segueix fent-me mandra mirar mòbils, caractarístiques i demés. La meva etapa més propera al geekisme ja fa temps que es va diluïr.

    Sr. Markutis, recordo l'època dels Nokies N-i-pico. Molta gent es flipava. Jo, des dels 3210 i els 3310 dels principis que ja no veig amb els mateixos ulls a Nokia. Abans era LA MARCA, ara és una més.

    Sr. Josep, i què? Permetia als seus amants jugar amb la PSP mentre els felava?

    Sr. Ararat, recordo aquest teclat que diu. Qui havia de dir que el Sant Greal dels geeks seria un puto teclat. Un teclat, joder!

    Sr. JuMp_oN, gent pseudonormal? Parli per vostè!

    Sr. Anònim-geek, estic d'acord amb vostè. Els geeks bons es compren el millor, independenment de la marca. Els subnormals, Apple, encara que sigui un pen-drive-clauer.
    Tindré en compte això del NFS... NSDA... NSFW... o el què sigui.

    ResponElimina
  14. Ai no! Vostè no Pare!
    En fi, si així ho vol Déu, que l'iphone li caigui del cel. Ara bé, pensi que els geek no són els únics responsables de la seva demora... hi ha molt pijipi, acsacutiu agrassiu, pelele convencional que vol fardar, i quillos fuaqueuapoelaifongnoneng? que també engreixen la llista d'espera... maleeixi per igual home! La justícia divina el farà Sant!

    ResponElimina
  15. Faci's doncs la seva voluntat, Pare. Espero que ara no ens deixi en suspens i ens n'expliqui les seves primeres impressions.

    ResponElimina
  16. Pare, sap vostè que qualsevol innovació en telefonia mòbil que vagi més enllà d'una SERPIENTE pixelada i bicolor és pura retòrica d'estetes decadents.

    Cada cop que algú compra un Iphone Jesucrist mata un negrito. Pregunti-li, vostè que té tarifa plana amb ell... o no és així?

    ResponElimina
  17. Doncs a mi la merdafone m'ha regalat un nokia 5800. Gratis. I porta ràdio, de les de veritat.

    ResponElimina
  18. Sr. tito, jo el vull per això, més que res. Per pelar-me-la outdoor.

    Sr. Modgi i Sr. CusCus, jo vull trencar amb els tòpics i vull implantar el iPhone també al clergat. Ja ho veuen.

    Sr. Vironer, agraeixo la seva fe cega.

    Sr. Llufa, deu tenir les dioptries que fan goig de veure, oi? Jo vaig pel camí...

    Dr, el què s'hauria de fer és incorporar una petita càrrega de C4 a tots els iPhone i fer-los esclatar convenientment. Jo sacrificaria les meves preuades mans per perjudicar tots aquests imbècils (com jo).

    Sr. Merdevalista, no dubti que qualsevol merda relacionada amb el mòbil que se m'ocorreixi, caurà al blog.

    Sr. Sanmartí, la Serpiente és el Tetris del segle XXI.

    Sr. Gené, le maleïdes companyies telefòniques ens la mamarien amb una canya esquerdada pel cul per evitar que fugim a la competència. Això sí, mentre ens la mamen, ens roben la cartera i el PIN de la Visa.

    ResponElimina

 
ir arriba