dimarts, 15 de setembre de 2009

Totes les bodes són horrendes (2/2)


Mireu, jo crec que les bodes han de canviar.

Haurien de ser, o bé una espècie de costellades/calçotades familiars, o bé, el dia més impresionant dels nuvis, al seu gust.

Paracaigudisme, partit de solters contra casats, strip-poker amb final feliç, llogar AK47's i disparar contra cadàvers de porcs sense drenar,... no ho sé, cadascú sabrà el què vol.
Que per ells el millor és una festa boja? Doncs que convoquin a la gent vestida com els roti, comprin un seller variat, un camell colombià, reparteixin genitals de plàstic i fiquin música.

Els comiats de solters es fan perquè la pròpia boda és una merda. I, en teoria, hi van els més pròxims als nuvis: els amics i familiars encara en edat de festeig.
Les bodes haurien de ser els comiats.

Al meu comiat vaig exigir que anéssim tots a l'estil Reservoir Dogs (in black, amb pipes -Churruca- i ensangrentats) i me'l van organitzar al pub Arny. Fou la hòstia, el gay de los Morancos i Jesús Vàzquez anaven ben esvalotats.
En canvi, del dia que em vaig casar amb Déu, no recordo un puta merda. Ni ganes. Així que no em facin explicar com va ser.

És que no s'haurien de recordar les bodes per si el vestit de la núvia era més de puta que els del Bershka, ni perquè el magret d'ànec era Tarradelles, sinó per lo fantàstic que s'ho van passar tots els assistents. Núvis inclosos.


Però bé, la gent fot el que veu, i vol fer el què veu.
S'ha de tenir una mica de criteri amb les tradicions, que no perquè ho fessin fa un segle vol dir que sigui adequat seguir fent-ho, i més si suposa un problema per molta gent.


Finalitzo amb una curta conversa real entre uns bons amics meus:
- Jo, al meu comiat de solter, hi vull ties.
- Stripers?
- No, no... stripers no: Putes.


Les coses que es volen, i clares. No hi ha més.

7 comentaris:

  1. El que no he acabat d'entendre mai és que, si els nuvis són joves i no els agrada la patxanga de Paquitos Chocolateros, valsos i altres que pots trobar en qualsevol festa major de barri tocat per un conjunt que semblen sortits de todobizarro.com , per què collons sempre contracten això. Per què sempre ho fan pels iaios i no pas pels amics. Per què no contracten al grup de heavymetal del barri, per exemple.

    ResponElimina
  2. Exacte iaia. Afortunadament, a l'últim casament que vaig anar els nuvis van contractar un DJ que va estar punxant des de Ramones fins a Blondie tota la puta nit i van portar deu barrils de cervesa. Un 10.

    ResponElimina
  3. a una boda només si pot anar com amic, sense familiars al voltant. Amb llibertat per fotre-li mà a la tieta soltera, vendre drogues als més joves i vomitar al vestit de la núvia sense haver-se d'avergonyir en el següent dinar de Nadal a casa la padrina.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Plas plas plas atre cop, és un master del universo....

    Armes, camells, drogues, clar que si... malles, escotes i porcades vàries!!

    ResponElimina
  6. Jo vaig anar a un comiat de solter que va durar tres dies. Acabàrem a un poble de 13 habitants.

    I JO NO VAIG FOLLAR!

    ResponElimina
  7. A la rentada de cervell de les dones s'hi hauria d'afegir el fet que bona part de la família afluixa la mosca considerablement si els nanos se'ls casen. A tothom li agrada que li paguin uns quants electrodomèstics a més de regalets assortits.

    Bon blog.
    Salut!

    ResponElimina

 
ir arriba