diumenge, 20 de setembre de 2009

L'hora del vàter (2): Aneu a cagar

Bon jorn, estimats feligresos. Jorn Bon Jorvi a tothom.

Sé que voleu menys Pare odi-reflexiu i més Bukkàkez guarrociós. Doncs aquí ha tornat.

Ja Puc Dir Missa..., en la seva infinita voluntat d'ajudar al pròxim -al pròxim assumpte que ens roti-, seguim com les granotes en la nostra croada per facilitar l'expressió adequada a cada situació de la vida.
Recordin, joves, que ja s'ha ofert un ventall incomparable de frases per lligar amb chonis nenes tontes, per entrar a una noia i quedar com un galant, per sortir de l'armari o, pel contrari, enaltir la pròpia virilitat.

Segur que s'han trobat més d'un cop en aquella situació d'emergència en que estan a rebossar de femta i han d'anar de seguida a llençar en tronc al riu, oi? Bé, "arrebossar de femta" no volia dir. Si estan arrebossats de merda és que son uns bruts o treballen al DIA, valgui la redundància. Volia dir, a vessar de femta. Tampoc ho confongueu amb "besar de femta", que avui no toca parlar ni de el petó negre ni de copro.

- Clar, Montserrat. Clar que són abelles ...
... i al cul hi tens mel, oi?

Però segur que més urgent que això és fer-ho saber als qui els envolten, eh que sí? A mi em passa. S'han trobat pensant una bona expressió per deixar clara la seva situació, inclús per aconseguir la preferència absoluta al Tro Reial del Regne de Ceràmica.

- Lo de les teves pèrdues d'orina, ho comprenc...
però aquestes ja és massa, Montserrat!

Doncs bé, aquí tenen el seu blog de confiança (perquè fa fàstic), Ja Puc Dir Missa..., un cop més ajudant-los en la seva vida diària, desinteressad. Amén.

Seguint en la nostra línia editorial (o meva, si és que la tinc, que no cal esquitxar a la soferta Sagristana), avui us oferim algunes opcions sobre què dir abans d'anar a treure'ns el farcit.

També hi han altres mètodes

Emprin-les amb la família, amb la família política, amb la parella, o en una reunió amb els vostres caps. Amb els amics no, que perd gràcia.
  • Oh, vaig a concloure la digestió.
  • Oh, vaig a extrusionar plastelina.
  • Oh, ja sabia jo que de petit no m'havia d'empassar les llavors de la fruita. Ara, el tronc del taronger vol sortir!
  • Oh, crec que la Reina Alien m'ha fecundat, i el ou ja ha fet eclosió!
  • Oh, tinc el Vesubi que ja comença a escopir cendra! Voleu unes boniques estàtues vostres de merda o puc anar ja al bany?
  • Oh, saps lo de barrejar Mentos amb Cola? Doncs boca avall: tinc diarrea.
ATENCIÓ: Aquí comença un seguit de símils amb el part femení, que si es diuen seguits (triangle, quadrat, L2+R2 i dalt + baix) funcionen com un Hit-Combo fecal. Empreu-ho sota la vostra responsabilitat.
  • Oh, lo que passarà al vàter sí que serà un naixement i no lo de Betlem!
  • Oh, ràpid, ràpid Maria! Què és el què et van ensenyar a les classes pre-part?!
  • Oh, corre Maria, porta una palangana amb aigua tèbia i tovalloles!
  • Oh, Maria, crec que m'hauràs d'afaitar el cul. Porta Betadine!
  • Oh, després d'aquesta jinyada m'hauran de ficar punts!
  • Oh, Maria, ves unflant el flotador!
  • Oh, Maria, corre, mira'm a veure quan porto dilatat!
  • Oh, vull la epidural!!!
  • Oh, truca al doctor, Maria! Necessito una cesària urgent!
  • Oh, aquest me l'hauran de treure amb fòrceps!
(Aquesta ja, des d'El Seient d'Empenyer)
  • Uff, Maria, aquest té el cap molt gros. Dóna'm la mà!
  • Tranquil·la, Maria: ha sigut un avort.
(No està de més seguir donant detalls a posteriori)
  • Uff, Podria haver omplert una Caja Roja de Nestlé, tamany familia de l'OPUS.

8 comentaris:

  1. María, porta la safata del forn que tinc la màniga pastissera a punt de rebentar.

    María, ves engegant el torn que porto tant de fang fresquet com per recrear l'escena de Ghost.

    María, truca al Florentino que acabo de fer una kaká valorada en més de 60 kilos.

    María, no m'abracis gaire que tinc el tub de pasta nou de trinca i no voldràs que vessi.

    María, si trigo tant és perquè jo no cago, edifico.

    ResponElimina
  2. (versió per exorcistes)

    Oh, pare Karras, aquí ve Satanàs!

    (versió per a dislèxics incontinents)

    Oh, m'he fet panta als cacalons.

    ResponElimina
  3. Un amic meu deia "amb menys cul també es pot cagar, igual de bé".

    Realment aquesta tia m'ha provocat una greu destrempada.

    ResponElimina
  4. Em sembla poderosament interessant la idea de'n Markutis, la de ficar una cagada humana a coure's al forn. Què passaria? Es ressecaria? Es desfaria? I si la fiquéssim al microones? Arribaria a petar i esquitxar-ho tot?

    I si t'empasses molt llevat directament? Després, ficant la merda al forn, s'unflaria com un pastís?

    ResponElimina
  5. Nena, avisa a "Coprofags Anònims" que estic preparant un buffet lliure!!!

    ResponElimina
  6. Estic apabuyaquens amb tanta inspiració. Crec que això li interessarà:

    http://cocaderecapte.blogspot.com/2009/02/eufemismes-per-vaig-cagar.html

    ResponElimina
  7. Fa un temps, una amiga em va enviar totes les classes de merdes "catalogades", i el seu comportament un cop cauen sigui en picat, o lentament, ho buscaré als meus antics correus, crec que li pot agradar.

    ResponElimina
  8. Fantàstic, aquest link sr. Modgi.

    Salutacions i agraïments a la resta, que em fa mandra contestar-vos per no afegir res més d'interès al què ja heu dit.

    ResponElimina

 
ir arriba