dijous, 17 de setembre de 2009

L'hora del vàter (1)


Per què les dones s'enrabien tant quan els homes deixem les tapes del vàter aixecades, quan elles deixen la tapa superior igual?
Què passa? Que costa més abaixar la tapa de cagar que no pas aixecar-la? Si ens fiquem detallistes, jo diria que no.

- Però què dius, Bukkàkez, misogin! Jo les abaixo totes. Sempre.

Em sembla perfecte, filla.
Miri, jo sóc un home del Padrón: a vegades les abaixo, i a vegades non. Però aquí, o generalitzem tots, o tirem la puta al riu.

I va, aprofitant l'avinentesa, afegiré que:
L'home que accepta, sota la coacció d'una dona, pixar assegut, no mereix tenir penis ni testicles. Passa a ser un transexual no-operat.
És aquesta la igualtat completa que desitgen les feministes?

Mas vale pájaro en mano, que mear sentado. Ja ho diu la saviesa popular.

Doncs jo advocaria per que els homes caguéssim també de peu i de cara el vàter.
JA! Què fareu ara, feminazis? Eh? EH?
Ara, filles, a part de les gotetes d'orí, també trobareu "entrebancs de xocolata".

No patiu, noies, aviat canviaré el nom del blog sols per les meves entrades a: Ja puc fer demagògia...

13 comentaris:

  1. L'home que pixa assegut és Stephen Hawkind.

    ResponElimina
  2. Ja voldria Stephen Hawkin pixar assegut per estar coaccionat per una dona, ja...

    ResponElimina
  3. Ai Pare, si us sentissin les feministes.. Si fins i tot han inventat un aparell per poder pixar de peu. És més, mireu-vos aquest magnífic blog no actualitzat:

    http://pixingbcn.blogspot.com

    I ara digueu-me si tindríeu estómac de follar-vos una tia aixís.

    Un tio que pixi assegut, com bé heu dit, no mereix tenir polla i per tant, és infollable.

    ResponElimina
  4. Ah.. les tapes del wc... quant se'n podria parlar... el súmum de les tapes són els paperots especialment dissenyats que es poden trobar aquí als iuessei, que sàviament es col·loquen per tal que ni tan sols hagis de jaure tocant res que hagi tocat algú abans. Tremendo! A veure si hi penso i li faig una foto a un paperot d'aquests col·locat (després d'haver-hi cagat clar, per tal que la foto tingui més salsa, evidentment!).

    ResponElimina
  5. Algú pot explicar per què les xonis i els kristians tenen especial predilecció per fer-se auto-fotos als labavos?

    ResponElimina
  6. res de cagar dret de cara al bater, millor d'esquena però no suficientment aprop. Que es trobi el regall allí on han de fer-hi reposar les cuixes

    ResponElimina
  7. Haurien de fer-se lavabos de discoteca per cases. Aquells que pixes a una paret que sembla una cascada (d'aigua... Així és matèmaticament impossible fallar a menys que siguis Michael J. Fox.

    ResponElimina
  8. I què passa amb les pixades espontànies durant el procés de cagar?

    No he acabat d'entendre això del pixing. Ui, sí, que revolucionàries. De tota la vida de Déu que quan una tia s'està pixant se li fa barraqueta en un racó i tal día farà un any.

    ResponElimina
  9. Pare!
    Sento molt no haver donat senyals de vida en tant de temps, demano perdó.Simplement era que no comentaba perque passar-m'hi m'hi passava cada dos o tres dies...
    Ara si que seré un bon comentarista, se'n cansarà de mi.
    Gràcies pel seu blog.

    ResponElimina
  10. Estic amb en Markutis.
    La pixocagada és tot un art ple de matisos, un equilibri sublim i un joc delicadíssim d'obertures esfintals i uretrals. No és d'estranyar que després d'una sessió de pixocagada el senyor gerent es deixa la tapa aixecada, no és que s'oblidi, és que està extassiat.
    Practiquin, practiquin...

    ResponElimina
  11. Una foto molt sugerent, aquesta on surten tres prostitutes infantils guatemalteques dins un complex hoteler de Sol Melià de la República DOminicana... Netejades i a punt de complaure un empressari català rabassut i ric. Som molt afortunats.
    Ho sento. Estic fins al cul de feina i el cap ja no em carbura bé.

    ResponElimina
  12. Em penso que confoneu la higiene amb el feminazi, però vaja.


    La primera foto és absolutament espectacular xD

    ResponElimina
  13. Li asseguro que es pot pixar de peu i ser higiènic. La punteria no importa.

    Vagi a dormir, Colibrí, per l'amort de Déu! Que em té "la cabecita loca"!

    ResponElimina

 
ir arriba