dilluns, 28 de setembre de 2009

Feu-me el favor de no demanar-me favors

No m'agrada demanar favors. En demano ben pocs. No m'agrada demanar-ne, perquè no m'agrada fer-ne. Com va dir Jesús: "No facis als altres el que no vols que et facin a tu, Judes, cabró."

Clar que no m'agrada fer-ne, però n'acabo fent. A gent de confiança, família o a qui hi tingui simpatia. Tot sigui pel bé de les relacions socials.

Em refereixo a favors pesats. Dels de mudança, dels de compromís, dels de "em pots venir a ajudar a rentar-li el cul al meu pare que porta mesos postrat al llit?".

Hi ha gent que no té cap escrúpol en demanar-ne, ficant-te en un compromís, perquè no els diguis que no.
L'últim en el meu cas, el de la novia d'un col·lega al que quasi mai veig. Amic de la infància i, actualment, llast social des de fa 5 o 6 anys.
Amb ella hi hauré parlat no més de 4 o 5 vegades, en qüestió d'un any i mig.
Em dona a entendre que necessita quedar-se al meu pis, a Barcelona, durant tres dies (dues nits). Ve a fer no sé quina merda, no la vaig escoltar perquè ja veia què volia i la resta no fa falta que em calenti el cap. M'ho va demanar al mig d'un Sant Sopar.

Em fa gràcia -i quan dic gràcia, vull dir que em sangra l'úlcera:
Una parella, ambdós treballadors, és a dir, amb un sou. Cada mes marxen algun cap de setmana de vacances, en cases rurals, en hotels a la platja i demés mariconades. Però quan es troben que ella sola ha d'estar 3 dies a una ciutat per alguna merda, vagin a tocar els ous al col·lega d'ell i als seus companys de parròquia perquè no es volen dignar a pagar dues míseres nits a cap hotel.

Bé, doncs dormiràs al puto sofà. Malauradament és molt còmode.
Algú va insinuar que li oferís el meu llit i dormís jo al sofà. Tu deus ser un imbècil, no? Fou la meva pròpia mare.

També em va dir que el primer dia l'anés a buscar a l'estació, "que a Barcelona em faig un lio". Ja hi tornem a ser. Li enviaré un link del Google Maps on tot està ben indicat, que amb 27 o 28 anys que té, ja va sent hora d'espavilar-se. És pel seu bé.

Sols espero que la noia vulgui pagar-m'ho en espècies, i us asseguro que no tindré cap escrúpol per cobrar-li.

Si actuo com un crio potser no em tornen a tocar els ous.

Conclusió del tema: els favors -pesats- sols s'haurien de demanar quan no queda més solució, i no com una opció inicial.
Si la gent no recorre al Don fins que no els queda més remei, per alguna cosa serà.
Si fos violent, això no em passaria.


PS: Ah, i ell, el novio, el col·lega, ni tan sols m'ha donat les gràcies. Però el fill de puta seria jo si em negués a fer-li el favor.

17 comentaris:

  1. pare, només es una idea estúpida, perì i si li donés la direcció del blog?
    Segur que no li tocarien més lo de sota la sotana...
    O per por o per cabreig, les dues coses són bones.
    I segur que ni torna a l'església a "saludar".
    Apa Pare cuidi's.

    ResponElimina
  2. Pare, emborratxeu-la, drogueu-la i quan la tingueu mig adormida al sofà, beneïu-la amb el ciri pasqual.

    ResponElimina
  3. I que me'n diu de qui no te carnet de conduïr i van de senyors/es per aquest món demanant que els portin aquí o allí, només perquè no s'han preocupat en s'ha vida d'aprendre a llegir els horaris de busos o trens?
    Grrrr.
    (Sento parlar e mi, i aprofitar per desfogar-me, ja em perdonarà.)

    ResponElimina
  4. La casa de Déu és casa de tots, això el seu amic ho sap. El seu amic és fidel devot, no ho dubtéssiu pas.

    ResponElimina
  5. Idea ràpida: enfarini el sofà en qüestió d'alguna pols urticant (aka "polvos pica pica") que fàcilment s'aspiren un cop hagi marxat la cabronzuela. Segur que no li demana mai més de quedar-se a casa seva. Els pèls de gat també funcionen.

    ResponElimina
  6. Filla de puta... No li queda més remei. Això sí, no deixi de passejar-se per casa amb la cuca a l'aire. Segurament aquestes dues nits quedaran en una, i en cas que la bandarra se li tiri a sobre és una bona ocasió per perdre aquesta amistat de merda per sempre més.

    ResponElimina
  7. Doncs res, en vista de que hi ha tanta confiança la primera nit espera a que s'adormi, aleshores li endilga el samaler per l'ullera i després li explica que necessita pixar, que el lavabo està ocupat. Segur que ho comprèn.

    ResponElimina
  8. No és un crio, és un midget. I vostè un newfag.

    D'altra banda, amb aquest comportament de calçasses ha perdut el meu anònim respecte, pare. Val més un rotund "NO" anticipat que dissoldre dissimuladament laxants al suc de taronja d'esmorzar per desfer-se dels paràsits itinerants.

    ResponElimina
  9. I per què carai som tan tímids a l'hora de gorrejar els altres?

    Ei, em podries fer el favor de fer-me una neteja de sabre?

    ResponElimina
  10. Quans maldecapsens porten les convencions socials.

    Tot i això, sempre pots aprofitar per putejar-la de diverses maneres tals com no ventilar el labavo expressament perquè pateixi o omplir-li el seu pot de xampú de substàncies diverses que li facin caure el cabell.

    ResponElimina
  11. A mi l'idea d'en trebor em sembla ve. passegi's amb la sagrada tita a la fresca per casa. no intenti seduir-la, només així caurà en els seus braços, pare.

    ResponElimina
  12. però recordi que si va amb la cigala en fora....almenys porti mitjons, que el temps està una mica boig i tampoc cal agafar malaltia.

    ResponElimina
  13. M'agrada molt la idea de passejar-me amb la cuca fora, germans, però en aquest cau de xeringues, vidres trencats i petits animals tant ferèstecs com carnívors on visc, fora una insensatesa.

    Crec que em decantaré per informar-me d'on viu la seva mare, violar-la o seduïr-la -el que sigui més ràpid-, fer-li saber i així m'estalvio directament que s'apropi a mi en tota la eternitat.
    O potser faig un Polanski: em tanco a l'habitació amb una nena mentre li dic "Si la poli pregunta per mi, digues que no hi sóc i fes-me una perduda".

    ResponElimina
  14. Tota la raó: Si et demanen un favor i dius que no encara quedes com a cabron i, fins i tot, et fan sentir mala persona. Però després pot aplicar la regla del favor per favor.

    ResponElimina
  15. Thanks for any other excellent post. Where else could anyone get that kind of information in such
    an ideal means of writing? I've a presentation subsequent week, and I am at the search for such information.

    Take a look at my weblog - anvil pruners

    ResponElimina
  16. Hello there! Would you mind if I share your blog
    with my zynga group? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thank you

    Here is my web site; baseball pitching machine

    ResponElimina
  17. This is a topic which is close to my heart... Cheers!
    Exactly where are your contact details though?

    Feel free to visit my web site - family pet and companion

    ResponElimina

 
ir arriba