diumenge, 2 d’agost de 2009

On era vostè, filla de puta?

Per fí trobo un moment per postejar després de Déu sabrà quan, però he estat molt liada (ehem, ehem... ui sí…ara és una dona ocupada aquesta). No, la veritat és que he estat fent una cosa que no proba mai a ningú: TREBALLAR. I quan arribava a casa només tenia ganes de beure la sang de Crist i anar a dormir per oblidar tot el que m’havia passat durant el dia.
Sí amics, na Sagristana ha hagut de treballar tot el puto mes a l’Escola d’estiu* de la parroquia compartint experiències (i on dic experiències, vull dir moments en que les paraules assassinat en sèrie haguessin quedat curtes) amb catequistes incompetents i impertinents, nens engendrats per Satanàs, progenitors imbècils i torracollons i, sobretot, amb els enyiniers de tal macabre concentració de monstres: la Mare Superiora i el Pare Eduard, pels quals professo un odi que em surt directament de les entranyes.

La Mare Superiora era una xoni barriobajera que encara no entenc com collons ha arribat tan lluny. Bé sí, veient com anava vestida i els tracte que tenia amb el mossèn me’n puc fer una idea. Blowjob que en diuen aquells. Però més enllà d’això, el que em fotia moltíssima ràbia era quan em venia amb exigències. Que una tia com ella em digui com haig de fer les coses em rebenta.

El Pare Eduard era un piesnegrosperroflauta fastigós, d’aquests que han estat missioners i es pensen que els nens encara es distreuen amb cançonetes cumbes i veient com algú tira un diàbolo amunt i avall. Home, a un país on no tenen per menjar, doncs potser sí, però aquí els nens estan farts de tot i la majoria passa absolutament del tema. Si es té gràcia, no et diré que si estiguin 10 minuts mirant-ho, però si ets un inútil (fent anar el diàbolo i en tot en general) no. Mira imbècil, TOT el que vas organitzar va resultar un FRACÀS absolut i, tot i que a mi em suda bastant perquè al final cobraré igual, no tinc perquè anar fent les mariconades que a tu et passaven pel cap.

Perquè clar, la seva solució era organitzar GIMCAMES a les places del poble i, mentre nosaltres (catequistes i nens) aguantàvem les probes de merda sota un sol de justícia, els senyors s’estaven al bar “coordinant” la següent gimcama. Ja els vaig dir un dia que n’opinava de tota aquesta merda, però es veu que no hi ha manera que me’n pugui escapar. Sempre acabo pringant i no amb farina, aigua i caramels no, amb subnormals xupapolles/enxufats que no foten més que donar-me pel cul.

Però bé, ara tot això ja queda enterrat juntament amb el mes de Juliol, i l’Agost és per fer vacances. Així que sense perdre ni un sol dia avui mateix foto el camp. Va dona, no ens vulgui vendre que se’n va de vacances quan tots sabem que després de la droga que s’ha hagut de pendre per oblidar l’han enviat de pet al Proyecto Hombre pensaran alguns o un meset a St.Boi no li farà cap mal la resta, però no, de moment no és el cas.

Disfrutin senyors d’unes bones vacances i intentin per uns dies no sulfurar-se amb els fills de puta que ens rodegen. Sé que és impossible, però jo ho intentaré. Malgrat tot, sé que com sempre em bullirà la sang i pensaré en com m'agradaria explicar-los a tots vostès perquè.

Ens retrobem al setembre ;)


*Aquestes paraules juntes ja es veu que no poden portar res de bo. El que es va inventar aquest terme hauria d’estar cremant a l’infern pels segles dels segles, amén.

7 comentaris:

  1. Benretornada, senyoreta Sagristana!

    Esperem que el setembre torneu amb més odi i força que mai.

    Salut!

    ResponElimina
  2. Osti tu... m'he atabalat només llegint-la. Au, va, ara toca descansar i agafar forçes per treballar més jajajaja

    ResponElimina
  3. Ja no recordava que compartia el blog. Per un moment he cregut que ahir anava tant bufat de vi de missa, que havia escrit això sense haver-ho viscut i tot. Quins ensurts que em dona, Sagristana.

    Ah, i ara ja ho sap. Vinga, tots amb mi: SI NO VOL POLS... !

    Sort a Proyecto Hombre. Pensi que allà es va a rehabilitar i no a desverjar escolanets. Tot i que -com dic quan vaig restret- una cosa no treu l'altra.

    ResponElimina
  4. "Proyecto Hombre" és alló de portar als yonkys a fer feines manuals a una granja enlloc de portar-los a un hospital? Pufff, sort Sagristana. La necessitarà

    ResponElimina
  5. Això de les vacances d'estiu comença a ser contraproduent.

    I si fem les vacances a l'hivern?

    ResponElimina
  6. Jo començava a sospitar que vostè no fos un alter ego del Pare Bukkàkez i que la medicació, per fi, li estigués fent efecte. Després de llegir aquest post, tant si és perquè a l'agost tanquen la consulta i en Bukkàkez s'ha quedat sense pirules com si és vostè real com la vida mateixa, me n'alegro molt.

    ResponElimina
  7. Oh! Sagristana, que haurà de fer vos per calmar-se de tot això?
    Les dones que treballen en coses normals, se'n van a la "pelu", o de compres, o a la platja o la muntanya...però i vostè?

    si la puc ajudar en alguna cosa!?

    ResponElimina

 
ir arriba