dimarts, 4 d’agost de 2009

La publicitat els matarà

Tunai, tunai, tunait...

2008:
Ron Bacardi treu un anunci de mojitos amb imatges d'una festa selecta, íntegrament amb gent guapa, pija i suposadament refinada, bevent mojitos.
Estiu 2008:
A gent del meu entorn, per posar un exemple conegut, els ag
afa la dèria d' anar a fer uns mojitos.
No diuen d'anar a prendre algo, ni anar a fer un trago, ni unes birres, ni unes copes. No. Queden a tal lloc per fer uns mojitos. Ni Caipirinhes, ni Mai Tais, ni cap altre còctel. Mojitos. Perquè és el què diu l'anunci tan xulo de gent guapa en el que ens veiem reflectits/des.

2009:
Estrella Damm emet l'anunci de Formentera (que no penso ni linkar), la cançó "Tonight" de sa puta mare, protagonitzat per gent preciosa, jove, moderna, lliure i en general feliç.
Estiu 2009:
Alguna gent del meu entorn, entre la meitat de la joventut espanyola, s'hi veuen reflectits. Volen anar a Formentera, a Eivissa, o a alguna puta illa. Volen viatjar. Vesteixen com si fossin a la platja de Formentera, tot i estar a kilòmetres de la platja més propera.
Xancles, vestits vaporosos, de fil, calça curta guai, estampats de quadres. Inclús del no res APAREIX ALGUN BARRET DE PALLA que es vesteix pretenciosament.
Això sense obviar que el facebook s'ha omplert de links al videoclip de la cançó i al spot en si.
I quan sona la cançó a la discoteca de torn, tothom la balla amb una falsa complicitat i motivació, com si el DJ els la fiqués per ells.

Mediterràneament

Molt bé, imbècils. Voleu jugar al "Simon dice..."?
Doncs juguem.


Tardor 2009:
"Absentes Palafrugell e hijos" emet en prime time un spot d'una gamma d'absentes. Recordem que l'absenta gaudeix d'entre el 45% i el 90% d'alcohol.
Els protagonistes, una parella heterosexual guapíssima, amb classe, moderna i jove, riuen en una festa de Cap d'Any en una discoteca decorada amb molt bon gust (com totes) mentre beuen absenta amb sucre.
Algunes escenes alternades d'ambdós marxant cap al bany amb actitud molt sensual i seductora. Allà apassionadament mantenen sexe soft davant la càmara mentre alternen la passió amb cops de cap que aparenten esnifar farlopina, tot molt subtil.

Hivern del 2010:
Kawasaki emet un anunci per televisió dels seus quads.
Allà hi apareixen un grup de joves (guapíssims, moderns, tota aquesta merda) que arriben a una casa rural al mig del bosc on hi troben una flota de quads resplendents, preparats per córrer.
Agafen els quads sense casc i arriben al poble més proper on coneixen un grup de noies (jamelgues i tota la pesca) que s'emporten a la casa.
Allà alternen barbacoes amb cerveses, aparent tabac de liar i tombs, piruetes i habilitats amb el quad, tot que sembli molt fàcil i senzill. Burlen i s'en burlen d'alguna advertència dels Forestals.
De nit, les parelles marxen cada una muntada en un potent quad, a tota velocitat. En un clar del bosc, brinden amb dolços cubates mentre reposen recolzats als quads.
Primavera 2010:
Algun sector geogràfic amb costa crea un anunci on, un cop més, dues noies joves i moníssimes se'n van de vacances a la costa. Lliguen amb uns nois de bon veure i no se sap cop, acaben dalt un petit iot, a alta mar, de festa.
Cau la nit, i fan una foguera a la coberta descoberta del vaixell. Una puta foguera.
I molt alcohol. I pastilles. I xeringues.
I un payo tira un esprai ple al foc, que peta.
I riuen molt. S'ho passen d'allò més bé. Se'ls veu molt feliços. Gaudeixen de la vida. Perquè són joves i amb vitalitat. I sobretot moderns.
Una parella, a dins l'armari de la cambra, practica sexe sense condó però amb auto-esfixia. Bosses transparents al cap, lligades amb gomes de pollastre al coll. El baf desenfoca les seves cares.
Uns altres barregen Baileys amb cola, i s'ho beuen.
Una altra, Mentos amb cola. I s'ho beu.
Un, més enllà, fica els dits mullats d'aigua salada a un endoll, tot somrient. El cabell li queda divinament estarrufat. Riuen. I beuen.
Es tiren del vaixell. Sense flotador. Però riuen. I s'empassen molta aigua.
Al final, en una imatge nocturna molt maca des de la costa, es veu esclatar in flames el vaixell a l'horitzó. Sona, igual que durant tot l'anunci, una cançó moderneta, animada i motivant. Cantada per... per... Amor de GH re-operada per tornar a ser un tio. Duu bigot.


Doncs aquest és el meu pla per, en qüestió d'any i mig, fer una criba de la joventut.
Em cau la baba només de pensar-hi.

Ara bé, això suposaria el final de l'Odisfera?
Malauradament, no ho crec.

16 comentaris:

  1. Se morirán seguramente...
    Amb això dels mojitos tens raó, jo els portava fent com Déu mana a casa tota la vida, amb tranquilitat i desde l'any passat, tot recinte ha de servir mojitos fins el punt que ha substituit l'infumable Licor 43 entre la beguda preferida de les putetes, esta passant: Anem al chill out de no-se-on a pendre uns mojitos?

    Ara amb la merda dels "Tolai, tolai, tolai" es pensen que pel fet que faci calor, qualsevol carrer ja s'ha convertit en una illa cool (cul) i tranquila on et pots tirar a desconeguts mentre escoltes uns travolos a tota hora.

    Seguint amb les modes/ràbies, sap l'anunci de Orange del tiu guai que fa una festa a la teulada? doncs segueix en la línia. (El més greu és el sector femení que diuen que m'assemblo). Prou.

    ResponElimina
  2. Últimament estic captant (des dels mitjans de comunicació bàsicament) que el que està de moda ara és dir que ja no t'agrada la cançó.

    Vigili... s'està tornant un moderniqui underground.

    (m'ha fet moltissima gràcia el tros de "però riuen i traguen molta aigua". És tan realista.)

    ResponElimina
  3. L'altre dia vaig veure el transvestit aquest amb una samarreta del barça vanagloriant-se d'haver nascut al mateix barri que l'ibrahimovic. Estic segur que si l'zlatan el veu li escup a la cara...amb moc.

    L'odi no s'acaba, pare. Com va dir en Sartre: l'infern és l'altre.

    ResponElimina
  4. Merda, m'has fotut l'estiu enlairrrrrrrrrrrrrre!!! RES no és el mateix sense una estrella i un barret de paya, no es pot jugar així amb els sentiments da la yent (?¿)

    Amb efecte

    ResponElimina
  5. Des que va sortir l'spot dels collons del tonigh tonigh, a casa meva no ha tornat a entrar una puta ampolla d'estrella damm. Ni per fer clares. Se la fotin pel cul.

    ResponElimina
  6. Aquest any han aconseguit que sàpiga què és sentir odi de veritat amb aquest puto anunci.

    Tota la vida portant faldilles llargues a l'estiu -sí, com una hippidemerda- i havent d'aguantar que me diguin si sóc ecologista, (i uns collons ecologista, mecagundéu!!!) i ara, a sobre, haver d'aguantar que me cantin aquesta puta canço a la cara.

    Doncs s'ha acabat. A partir d'ara, espardenyes de pagès i escopeta de caça, i a amagar-se rere les dunes d'Empúries. El primer grup de pseudohippis que vinguin a la plaja amb la guitarra de nits i cantin aquesta cançó, un tret i a prendre pel cul.

    I faré com en Gené, a partir d'ara, res d'Estrella (això ja em costarà més perquè la San Miquel no l'aguanto). O Moritz.

    ResponElimina
  7. Ahh i no s'ho perdi senyor Pare, a Tarragona hi ha un local nou en ple centre que adivina que posa al rètol? -Mojito Green, amb el rat-penat de bacardi en gran, com si ells haguessin inventat el puto coctel.

    ResponElimina
  8. Passejar amb una escopeta i tret al cap a socialistes, ecopijos i francesos que passegin pel poble. L'espot electoral pel que tothom frisa.

    ResponElimina
  9. I jo que em pensava que eixe anunci era una incitació a fer trios. Trios dels bons: dues dones i un home.

    ResponElimina
  10. Sr.Josep, no s'hi ha fixat prou, elles son tortis, i el tio, l'únic que s'emporta es algún "piquito" d'agraïment per pagar totes les cervezes i el lloguer del iot.
    El trio, només se l'imagina ell i en aquest cas, vos.
    Ho sento.

    -Romi-

    ResponElimina
  11. Compte, el Daiquiri és mil vegades més bo que el Mojito i proporciona unes pedrades més efectives. A més, detesto qualsevol beguda que porti tropezones a dintre, ni mojito, ni caipirinha ni hòsties. Qué collons és això d'estar bebent i haver de procurar no menjar herba?

    ResponElimina
  12. Ufff, totalment d'acord amb tot el que vosté ha dit. Conec a gent amb tanta poca personalitat i tant manipulable que es moriria per un viatge de l'estil de l'anunci aquet dels collons.

    Tot per culpa dels hippijos que van de cool (de cul en pompa, fills de puta). També hi tenen molt a veure aquestes series americanes tipo "Como conocí a vuesta puta madre", que fa estralls en la societat, fent que gent de 23 anys sigui incapaç de discernir entre realitat i ficció.

    Però bueno, aquests que porten tanta ficció al cap, sempre acaben fent fricció a l'entrecuix amb la seva propia ma. És lo que té ser un somiador...

    (Ostres, un es queda millor després de rajar d'aquestes maneres)

    ResponElimina
  13. Això és com aquella història de la cocacola i l'anunci subliminal del cinema. Sense que l'ull humà advertís res, la gent a mitja pel.li sortia com boja a demanar i consumir cocacola. Els anncis moderns fan el mateix, subliminen els cervellets de la gent fàcil. Tothom ha anat a Formentera aquest estiu i jo fa mil anys que hi vaig als octubres, clar, mai a l'agost. Aques any no anire. La illa ja no és aquella illa, ara està plena de subliminats que prenen mojitos de l'any anterior, però com que barregen anuncis, ni s'enteren que a Formentera es mengen calderetes ara abandonades entre centenars de barrets de palla que canten tunait a tota hora. Horroròs. La fi del món s'apropa irremediablement.

    ResponElimina
  14. Seré sincer: em fot mandra contestar-vos i tampoc tinc res a afegir al que heu dit. Tots estem d'acord. Passem a la següent entrada.

    ResponElimina
  15. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  16. estic ben orgullós de no pertànyer al grup de modernillus de torn ke fan el ke diu el ramat. Kina poca autoestima, kina puta merda. Per cert, com algú ha comentat akí, jo també passo de l'Estrella, com tampoc no em faria mai una assegurança de no sé kina mútua de merda ke utilitza en plan cutre la cançó "eye of the tiger". I així podríem parlar de molts anuncis de merda ke em faciliten el ke NO haig de consumir. Salut i a seguir odiant el ke el puto ramat fa. Originalitat al poder i els modernillus a la caixa.

    ResponElimina

 
ir arriba