diumenge, 30 d’agost de 2009

Infravaloreu-me, fills de puta!


M'encanta que m'infravalorin.

Que em mirin per sobre l'espatlla per conduir un cotxe de merda. Que es sentin superiors al comparar-se amb mi perquè ells tenen un cotxe al que sobrevaloren excessivament.

Que es sentin més guais que jo per dur roba més cara que la meva. Com la de tots els subnormals.

Que pensin que estan més realitzats (concepte de merda, per cert) per tenir un treball seriós o estable, i no un de merda com el meu. Perquè sí, jo no sóc un capellà vocacional, amics.

Que sentin llàstima de mi per ser solter. Que em preguntin "si encara no tinc nòvia". Que em diguin obvietats condescendentment com "que no em preocupi, que segur que trobaré una tia de puta mare". No sóc tan imbècil com per mantenir una relació amb una tia que em sembli escòria... oh, wait! Que estiguin convençuts que tenir parella és l'objectiu d'aquesta vida, el que porta la felicitat.

També hi han dies que m'encanta sobrevalorar-me, però és que m'ho fiquen tan fàcil així...

I erecto al desconcertar-los, quan els dic que sóc feliç.
Com diu aquell: "Estoy donde quiero".

Exposaria també el què jo penso d'aquesta gent, però ja he quedat prou cínic per avui.
Bona nit.



Sabeu que de tant en tant, alguns bloggers (no parlo de l'Odisfera) es masturben l'ego amb entrades de falsa modèstia? Doncs ara em venia de gust pelar-me'l en públic, que collons...

15 comentaris:

  1. Vostè és Déu! No l'infravaloraré mai.

    ResponElimina
  2. doncs no pari de masturbar-se en públic! nosaltres li farem de voyeurs.

    ResponElimina
  3. És evident que jo em masturbo sovint.

    Vostè i jo tenim tantes coses en comú que si ens haguessim conegut en persona provablement seriem amics, i si fossim amics ens coneixeriem les misèries i a la llarga rajariem l'un de l'altre en els nostres respectius blocs que no ens diriem que tenim. Per tant, que bé que no el conec i puc llegir-lo. Per ser només un capellà té vostè més raó que un sant.

    P.D: De farsants el món n'és plè, fins i tot entre els seus comentaristes.

    ResponElimina
  4. A mi m'encanta sobrevalorar-me. I que hem sobrevalorin. I que es sacrifiquin davant una estàtua meva. I que plorin de ressignació cada cop que a les seves novies venen a mi am el magnetisme del dret a cuixa.

    Per cert, pare, és aquesta una d'aquelles entrades a sang bullida?

    ResponElimina
  5. Avui es mereix un Al·leluia, ovacions i fer l'onada durant l'homilia.

    ResponElimina
  6. Masturbar-se l'ego també pot causar ceguera? Ara entenc perquè Sanchez-Dragó porta ulleres de vidre gruixut... I suposo que Pedro Ruiz i Jose Maria Garcia porten lentilles.

    ResponElimina
  7. Sr. Lítoris, no blasfemi, per la mort de Déu.

    Srta. KASHNA, joder, ara m'ha cohibit...

    Sr. Markutis, el primer farsant d'aquí, sóc jo.
    Respecte rajar entre amics (bons amics), no cregui que és tan greu. Alguns dels meus millors amics han acabat sabent l'existència d'aquest blog i em consta que el llegeixen. He rajat d'ells per aquí igualment, però en tot el blog ho he fet menys cops que no pas amistoses però exaltades discusions hem tingut en persona. Les veritats a la cara i amb confiança, si venen de gent que aprecies i admires, el dolor passa i la idea queda.
    Però, per favor, no ens comencem a xuclar les cuques, encara.

    Sr. Sanmartí, no, no ha sigut a sang bullida, ben bé. No ho he escrit per res en concret, però sí per molts diversos detalls acumulats. Però sí que l'he escrit al moment, d'una tacada. Com un freestyle de l'ego. Res... els diumenges, que estic molt tonto.

    Sr. Josep, jo per cantar cançons de missa, sempre estic preparat.

    Sr. Manel, OMG! Val, val, té raó... no ho faré més... no vull acabar així. Déu me'n guard.

    ResponElimina
  8. I ara que hi sóc, també podria afegir aquells moments en que et diuen:

    "Estàs molt blanc, no? A veure si prens més el sol, eh? Que no vas a la platja?"

    O... "Tio, per què no t'apuntes a un gimnas i et fots catxes?"

    O... "Hòstia, quants anys fa que vas amb aquest mòbil? Tres? Quatre? I encara et va bé? I no te'n vols comprar un de més guapo?"

    O... "Vols venir a Ibiza?... Fem uns mojitos?"

    ResponElimina
  9. Els últims comentaris d'aquesta gent que acaba d'afegir, són encara més bomitius que els altres.
    Jo de vos, em prendria "sal de heno" i a esperar...!

    ResponElimina
  10. A veure si ho adivino Pare, el nostre company de seminari comú, el Pare Tinytítez (que per algo les te més grans que la seva parella) ha fet aparació estelar aquest cap de setmana amb el seu papa-mòbil blanc exactament igual al de milers de joves per molt que ell es cregui mega-exclusiu. És això el que l'ha posat de mala llet?

    O simplement les monjes de sempre tocant la moral?

    Dimedimedimedimedimedimelooooooo

    ResponElimina
  11. Srta. Agnès, amb aquesta gent, "sal de mi vida" hauria de fotre'm...

    Estimat Fistfàckez, no, no he vist en Tinytítez aquest cap de setmana, per sort. Però clarament ha influit en l'entrada. I algunes monjes sí que he vist, però de les millors. La veritat és que no recordo perquè em va donar per aquí, anava ebri quan vaig decidir l'essència d'aquesta entrada. Ni tan sols la vaig escriure en calent, ja dic...

    ResponElimina
  12. "No sales en la radioooo?" Jo només sé una cosa, pare: la gent que crea moda no va a la moda.

    Algun dia tots aquests fillsdeputa sense personalitat s'adonaran de les estupideses que han fet per ser respectats, i de com això ha fet que perdessin el més important: el respecte per un mateix.

    ResponElimina
  13. Jajajaj.Fills de puta els del treball estable...

    Eh! Pero la idea queda...

    ResponElimina
  14. Sr. ChoniDefender, espero que dedueixi que això no anava per vostè, tot i que em té una mica cansat amb la seva productivitat, rentabilitat i rendiment màxim, ja ho sap.
    En aquest punt, l'accent recau més en el meu curro que no pas en el dels demés.

    Sabia que en aquesta entrada vostè i el de més amunt, comentarien. Però pensava que seria per fer-me baixar els fums.

    ResponElimina

 
ir arriba