dimarts, 25 d’agost de 2009

Dubtes sobre homosexualitat i presons

Perdonin la meva ignorància però algú controla, fa estadístiques o analitza la relació entre la delinqüència penada en presó i l'homosexualitat?

M'explico amb un exemple fictici però probable:
Hola, sóc un home gay amb una libido molt elevada que roça comportaments sexuals extrems i m'he plantejat cometre un crim per que em fiquin a la presó, on es coneix que homes rudes mantenen sexe forçat amb els nous delinqüents a les dutxes.
Allà em donaran de menjar, de beure, per dormir i pel cul. Perquè no hauria de matar el subnormal del meu jefe i anar a la presó? No sols solucionaria gran part dels meus problemes, sinó que obtindria vàries satisfaccions.
I com dic gay, dic lesbiana, eh? Que jo passo de discriminacions.

La presó et canvia: et fa més dur

Sóc l'únic que veu certa lògica en tal raonament?
Es possible que el motiu mai desvetllat dels criminals sigui l'homosexualitat?
Implantar presons mixtes faria baixar el nivell de delinqüència? O pel contrari augmentaria en els ambients heterosexuals?
Tindria sentit la presó mixta com a condemna?
Quan tardaran els d'Iniciativa a proposar-ho en pro de la igualtat, el benestar social i la dignitat dels ciutadans?
Les feminazis (suposant que no siguin totes unes lesbianes tissoreteres) veurien bé una presó mixta?
La presó et canvia: et fa més treballador

Jo hauria pagat amb més assassinats en nom de Déu, per que, en aquells anys bojos que tothom ha tingut, m'haguessin fotut a una presó mixta. Algun dia ho explicaré.

12 comentaris:

  1. Hi ha algunes coses la foto del negre que em privaran el descans aquesta nit:
    1.- La incoherència entre l'aparença física i l'actitud femenina
    2.- La situació del rotllo de paper de vater indica que en uns moments es traurà la mangala i pensarà en brad pitt
    3.- És la primera vegada que veig una tele al lavabo. Per què no se m'hauria acudit abans?

    ResponElimina
  2. Les fotos fetes al cuarto de bany sempre són fanatàstiques. Sobretot si apareix el paper de WC en primer pla... amb això lligues segur, ja que és molt "cool".

    Pare Buakkàkez, el repto/invito a que faci una mica de recerca i en un dels següents posts parli del prototip d'èsser viu que realitza fotos al cuarto de bany d'ell mateix.

    No estarien de menys unes quantes fotos de rigor per tal de complementar el seu escrit.

    Jo a canvi encendré una vela i resaré per que una tropa de monges ex-models warrilles vinguin a demanar-li un got de lleteta ben freda per tal rebaixar aquesta calor corporal que els hi provoca l'hàbit que porten sense res més a sota...

    ResponElimina
  3. Home, ara que ho dius. Si a mi, per matar al meu jefe (que es el meu pare), em fikesin a una puta preso plena de feminas desitjant convertir-me en el seu objecte sexual, posiblement ja faria anys que seria orfe.

    Si ara canvies "feminas" pero "mascles musculats", y "yo" per "putu marica". dona com a resultat una cosa molt parescuda al teu raonament, aixi que una vegada mes, estic d'acord amb tu. Els delinquents son gays que estan desitjant ser violats.

    ResponElimina
  4. y hon dic "tu" vull dir "voste"

    "Jo hauria pagat amb més assassinats en nom de Déu, per que, en aquells anys bojos que tothom ha tingut, m'haguessin fotut a una presó mixta. Algun dia ho explicaré"

    que sigui aviat per favor.

    Con dios

    ResponElimina
  5. Si fem cas de tots els tòpics, per a un homosexual passiu, drogoaddicte i pandilleru la presó és una societat utòpica.

    I pel que fa a això de les presons mixtes, és idoni si t'agrada el francés sin (dientes) y la ruleta russa venèria.

    ResponElimina
  6. I en els països on s'apliquen càstigs físics a la plaça major (fuetades, bastonades, lapidacions...)? Em de suposar que els delinqüents són massoques?

    En tot cas, la frase eixa de "no facis als altres el que no vulguis que et facin a tu" és errònia i perillosa.

    ResponElimina
  7. I tant, bukki! la presó et reinserta a la societat, i per això, el primer pas és que un part de la societat s'insterti dins teu. carselero, no es la hora de duchaaa?

    ResponElimina
  8. Doncs si a mi em "posava" imaginar-me polítics molt ben vestits i poc "campsechanos" a la presó, ara és que ja forma part d'una fantasia eròtica brutal!

    ResponElimina
  9. A les presons turques els banys també són turcs?

    ResponElimina
  10. 2 coses:
    aquell negre té manguera en comptes de tita.

    i si a mi em possessin a la presó preferiria que em fiquessin amb els gays. Em trobaría més còmode.

    ResponElimina
  11. "Ay ay ay que me sabe a calisay", sempre m'ha fet dubtar que els homes a presó es tornin mariques perduts...¿no voleu dir que ja ho éren abans?

    ResponElimina
  12. La foto del rapper negrata en ple atac d'homosexualitat al lavabo del hotel és auténticament hipnótica. Estic per posar-la de fons d'escriptori a l'ordinador de la feina

    ResponElimina

 
ir arriba