dilluns, 13 de juliol de 2009

Senyalar és de mala educació (1/2)




9 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Merda.

    Ho farem així: Jojojojojo. (s'ha entés de qui és neta)

    ResponElimina
  3. Quantes coses que he d'aprendre encara!

    ResponElimina
  4. m'han entrat unes ganes idiotes de linkar l'entrada i enviar-la al palau de la Zarzuela. algú té el mail privat d'en Joan Carlos ?

    ResponElimina
  5. Eis. Jo pensava que a Don Juan Carlos li anaven més els "ossos".

    ResponElimina
  6. Ells em van obligar. Era l'única imatge d'una nena sencera (això sona deliciosament gore) que vaig trobar per internec.

    ResponElimina
  7. Li segrestaran el post, pare. Això és un salt sense xarxa a la fama.

    ResponElimina
  8. Jo, jo, jo,... No havia reconegut a la nena!!!
    Per cert I.N.R.I. vol dir Io No Rex Iudaeorum?

    ResponElimina
  9. Sr. C.E.T.I.N.A:
    I.N.R.I. és "IESVS NAZARENVS REX IVDAEORVM", lo de "Jesus de Natzaret, Rei dels Jueus". No sé si és exactament el que vos diu, no he estudiat mai llatí.
    Més que res era la coña de tantes sigles amb el vostre nom. No hi ha més, jueu de merda.

    ResponElimina

 
ir arriba