dilluns, 27 de juliol de 2009

Odi gratuït: L'Ouija

No és un esperit, però també t'acollona
Això sí, és fàcil fer-li un canyu

Ja sabeu de què va aquesta secció d'Odi Gratuït, oi?

Doncs avui rajarem de l'Ouija

Els meus comentaris ofensius:
  • Ser voluntàriament l'objectiu del bullying dels esperits freaks que es connecten a una espècie de World of Warcraft terrenal, és de ser inútiles.

  • Asustar-te perquè un dels teus amics empeny un got amb el dit, és de ser inútiles.

  • Fer una sessió d'Ouija sense anar col·locat, és de ser inútiles.

  • Fer-se l'interessant i el valent després, amb tothom qui tregui el tema basant-te en mentides i en auto-emparanoiar-se amb xorrades, o dir allò de "No en vull parlar. El què va passar allà va ser molt fort" és de ser inútiles i pretenciosos.

  • Ser ferit o mort en una sessió de Ouija, és de justicia.

Què m'en dieu?

8 comentaris:

  1. Jajajaja, molt bona, pare!

    Recordo fa uns 10 anys quan varem anar a jugar a la Ouija al jardí de fora el cementiri del poble i just quan vam dir la mítica frase "si hay alguien ahí que se manifieste", va i s'apaguen tots els llums.

    Recordo com es va jinyar la gent, sobretot una estúpida tarada que deia haver vist un parent mort amb una bata blanca venint cap a nosaltres, es de ser inútiles!!

    Tot resultva ser que una veïna ens havia vist pujar i va apagar els llums del camí i d'aquell pati per a que marxéssim d'allí.

    Com em vaig partir, jajajaja. Llàstima que no hagués existit de veritat aquell esperit i no se l'hagués endut...

    Qui no ha fet mai una sessió de Ouija en sa vida? Això de la Ouija ve a ser com una competència deslleial a l'Església no, Pare? Vidria a ser com un top manta, no?

    ResponElimina
  2. -explicar que a una coneguda de la cosina d'un veí d'un amic teu va fer la ouija amb els seus amics i li va obrir la calaixera on estaven els ganivets i van sortir disparats, o que la lámpara va caure i van acabar a l'hospital (afegeixi's totes les versions escoltades) és de ser inútiles.



    Jo algun cop he sigut inútil... però és que per ser una persona decent, has de cometre molts errors anteriorment.

    ResponElimina
  3. -Ser el primer en dir: "començo a notar algo", es de ser inútiles.

    Ampliant una mica el concepte:

    -Iker Jiménez, es de ser inútiles

    ResponElimina
  4. La ouija fa servir l'ortografia xunga dels SMS?

    "q b q vngeu a dnar xl sac a 1 kdavr q prta 30 ans mrt"

    ResponElimina
  5. Aquest és un d'aquells temes que em fa sentir marginat, perquè mai he participat en una sessió d'espiritisme ni he fet cap ouija. És més, al meu barri era considerat cosa de noies o, com a molt, excusa per xupar amb alguna(feia molts anys que no utilitzava aquest verb) i a mi fins als 17 anys no se m'acostava una tia ni per a fer-me una enquesta.

    ResponElimina
  6. Sempre hi ha la gilipolles de torn que ha de moure el gotet. I la gilipolles de torn que es posa a tremolar i a plorar dient "no puc, és massa fort"!

    M'encanta aquesta secció, pare. Aquesta i ràbia ràpida són els fonaments de la seva doctrina. I les fotos, és clar.

    ResponElimina
  7. Alerta, que jo tampoc n'he practicat mai cap, d'Ouija. És d'aquelles coses que la gent fa per poder dir que ho han fet, com tirar-se en paracaigudes, fer la mili o el sexe anal.
    Jo passo, que no he incordiat prou en aquest món, com per anar a tocar els ous al de més enllà.
    I si ho fes, ho faria ben torrat o fumat, encara que la cosa acabés pitjor.

    ResponElimina
  8. Provar de fer una sessió d'ouija amb un pot de plàstic de Cuajada Danone, es de ser inútiles

    ResponElimina

 
ir arriba