divendres, 10 de juliol de 2009

Ja em puc morir

M'he adonat que ja he fet tot el què diuen que s'ha de fer abans de morir.

Escriure un llibre


Plantar un arbre


Tenir un fill (és a dir, ser pare)


Ara bé, jo no em donc per satisfet i crec que s'haurien d'afegir altres accions a fer abans de morir.
Així, ara mateix em venen al cap les següents:
  • Escopir a la cara a Salvador Sostres
  • Veure 'Ciudadano Kane' i opinar sincerament
  • Fer l'helicòpter birmà
  • Provar l'heroïna (i opinar sincerament)
  • Crear un Chuck Norris fact
  • Prostituir-se (al menys un cop)
  • Pensar que qualsevol temps passat fou millor

7 comentaris:

  1. -marsturbar-se a lo Carradine
    -escopir a la cara de ronaldo, 2 vegades

    ResponElimina
  2. Felicitats per haver-se realitzat, Bukki.

    - Experimentar un reverse Gang Bang
    - Viure un any sense treballar
    - Guanyar a Joseph Fritzl a fet i amagar

    ResponElimina
  3. Diuen que en realitat David Carradine va morir a la mansió de Sardenya del Berlusconi, i que els serveis secrets italians el van portar al noble i poc viciós Bangkok.
    El meu somni és sobreviure a una jornada de festa a cal cavaliere.

    ResponElimina
  4. Com m'agrada aquesta llista, Bukakens. Jo proposo:

    - Muntar en un cotxe/moto/cadira de rodes a 300km/h

    - Inventar un acudit i que et torni explicat per una altra persona.

    i per descomptat, un dels tabús de la nostra societat:

    Netejar darrere el sofà.

    ResponElimina
  5. Menjar xocolata fins a avorrir-la.
    Altrament dit: sobredosi de xocolata.

    ResponElimina
  6. Marató orgiàstica-tàntrica, de 36 hores.
    (Cal llegir les instruccions i consultar al farmacèutic avans d'usar aquest medicament).

    ResponElimina
  7. -Collir bolets en versió nudista
    -Fuetejar a Risto Mejide amb els seus propis budells
    -Oferir-ho després com a urinari públic a la propera edició del Monster of Metal

    ResponElimina

 
ir arriba