dijous, 23 de juliol de 2009

Facebook: Grups que algú hauria de crear


  • A mi també em toca la punta la polla a la tapa de cagar del vàter quan estic plantant un pi.

  • Cal cremar viva a la gent que es canvia constantment de foto al facebook.

  • Fans de Tuenti

  • Me apuesto a que encuentro a mas de 1.000 subnormales que se unen a este grupo.

  • No m'etiquetis, fill de la gran puta!

  • Tinc morenes. Tengo almorranas. I have allmorrowns.

  • Última Generación Cuerda, ¡MIS COJONES!

  • No em crec lo de la CIA i el Facebook. Que m'assassinin, si és veritat!

  • Yo también pienso que Marta del Castillo era una guarra.

  • llo me meto farlopa ke pasa nen? EH¿ Lo ase todol mundo

13 comentaris:

  1. La foto és desagradable 100% eh... Tinc la fantasia de fer una ullada a la secció Mis Imagenes del seu disc dur, Bukkàkez. M'ho imagino com un món mitològic ple de meravelles i exotisme.

    Sap que em va passar l'altre día al Facebook? Obro una puta galeta de la sort per pur avorriment i em diu: "debes aprovechar mejor tu tiempo libre". Amb dos collons!

    ResponElimina
  2. He entrat a deixar un comentari just pel mateix: la foto.

    ResponElimina
  3. Markutis, doncs no obri una galeta de la desfortuna que es tallarà les venes...


    Doncs jo cambio sovint la meva foto del perfil... QUÈ PASSA?? és per no avorrir al personal... :P

    ResponElimina
  4. Altres grups que proposo:

    * Et farciré de galetes de la fortuna un cop obert en canal i esbudellat, fill de puta.

    * La propera galeta que et menjaràs serà la que haurem fet servir abans per jugar-hi (a la galeta), cabró.

    * He trobat una feina a la fàbrica de galetes de la fortuna i sense voler he abocat 2 kilos d'arsènic a la massa, fill de puta.

    * A que reuneixo 1000000000000 persones que et volen empalar, cabró.

    i així successivament, alternant "fill de puta" i "cabró" al final dels noms dels grups... fa-ci-li-si-mooooo

    ResponElimina
  5. Sr. Markutis, acaba d'entrar al facebook, després d'anys de remugar, i obra galetes de la sort? És vostè escupible, per la mort de Déu!

    Amics i coneguts, al meu disc dur s'hi pot trobar (i torbar) coses que no deuen existir ni a internet. La veritat és que estic conseguint una molt maca col·lecció d'imatges bissarres.
    D'aquí 10 anys, veureu algun cartell que digui: "Bukkàkez d'imatges: la compilació" al MACBA. Us donaré hòsties per picar i una copeta d'un Penedès beneït, si veniu.

    ResponElimina
  6. Per fi algú que m'entèn!

    De què coneixes l'XXX?
    - Vam compartir cel·la a la presó.
    - Tenim les mateixes malalties infeccioses
    - Erem escolanets a la mateixa secta satànica

    En fi, l'autobombo de rigor:
    http://descans.blogspot.com/search/label/feisbuqueig

    ResponElimina
  7. -Jo no he follat amb Mari Pau Huguet(un club exclusiu)
    -Matem a Pep Sala (un grup majoritari)
    -Facebook és una merda com un piano

    ResponElimina
  8. Hem de parlar d'aquests sujetus que quan s'en van de vacances ho diuen al facebook perquè se n'assabenti tot cristo. Algun dia els rebentaran la casa i es preguntaran: Perquèeeeeeee?!

    ResponElimina
  9. Pare, digueu-me que vós no heu claudicat i que us resistiu al facebook i a aquestes mariconades, per l'amor de Déum, de la Sagristana o de la mare que ens va parir a tots plegats.

    ResponElimina
  10. Jo vaig abandonar el facebook quan em vaig cansar de la Guerra de Pandillas.

    ResponElimina
  11. iaia, lamento decepcionar-la. Estic a facebook des d'abans del blog. Però hi sóc per rebentar el sistema des de dins, allò que diuen els anti-sistema que curren de funcionaris.

    No, de veritat, sols entro al facebook per fer-me bullir la sang, per patir vergonya aliena veient com la gent es deixa en evidència amb tot tipus de xorrades, i per fer comentaris estúpids. Ni penjo fotos, ni faig tests, ni merdes. Ah, això sí, a vegades jugo al poker.

    ResponElimina
  12. Jo coneixia el Facebook abans del boom a les nostres terres...encara resisteixo tot i la forta pressió. Sé que un cop dins, que passaria amb el ventall d'ex que tinc? i amb la gent que no vui veure mai més? i tota la que em fa ràbia? -No vull morir d'un cobriment tan jove.

    ResponElimina

 
ir arriba