diumenge, 5 de juliol de 2009

Conceptes interessants (o noms per grups de música)

Els esternocleidomastoideos de Fernando Alonso


I en espanyol, que sonen millor, és a dir, sonen pitjor:
  • Los píxeles muertos de Jordi Hurtado

  • Los labios de Custo Dalmau

  • Las tetas de Chiki la hobbit

  • El gotelé de Jordi Gonzàlez

  • El abdominable Pablo Motos

  • El retraso de la infanta

  • El tabique de Marichalar

  • La risa húmeda de Concha Velasco

  • El fisting de Hulk

  • El pene de Pelé le repele


Pare Bukkàkez: traient-se posts de merda de damunt.

14 comentaris:

  1. Això són ninots de cera collons, o és de de debò!?

    Un altre: "Los pulgares de Megan Fox". Li heu vist? semblen mans de morter.

    ResponElimina
  2. L'altre part:
    Mireu el polze collons! http://www.celebritysmackblog.com/wp-content/uploads/2009/06/megan-fox-thumbs.jpg

    ResponElimina
  3. El millor és El abdominable Pablo Motos

    ResponElimina
  4. Té el dit deforme aquesta nena :S


    Pare, no es castigui, a mi no m'ha semblat un post de merda, tot i que no sóc fan de fer llistes. És agradable despertar-se i pensar deseguida en els llavis de Custo, els pits de la hobbit, o en pablo Motos. Reprens el dia amb més sentit de l'humor.

    ResponElimina
  5. ui, creia que era l'únic que m'havia fixat amb les deformacions pulgars de la noia.
    això em deixa més descansat. ara només haig d'entendre com es que un dels paios de "l'original" Sensación de Vivir, es "calçava" a la paia aquesta...

    ResponElimina
  6. El retraso de la Infanta em sembla sublim. Si algun dia munto un grup li penso robar vilment, que ho sàpiga.

    ResponElimina
  7. Brandon, li juro que és el de debò.
    Té tota la raó amb els polzes de Megan Fox. Quina puta angúnia. Si se m'insinués, no em quedaria més remei que traginar-me-la amb bosses a les mans o guants d'esquiar.

    Modgi, és tot seu. Espero el seu grup amb ànsia e il·lusió.

    ResponElimina
  8. Així doncs Fernando Alonso a part de ser de cera no té campaneta ni gola? Lo maco seria saber en què pensava el fill de puta de l'esculptor quan va perpetrar aquest ninot. Aposto a que l'antic nòvio de Raquel del Rosario era esculptor.

    ResponElimina
  9. Ni campaneta: pot fer uns deep-throats nets.
    Ni gola: Nets però molt limitats.

    ResponElimina
  10. Doncs a mi el post m'ha agradat. També m'agrada "La Noria". Tregui les conclusions que vulgui...

    ResponElimina
  11. A mi la Noria també m'agrada, però a vegades em mareja pel vertigen.
    O potser es referia vostè a una postura kamasutriana. Jo sóc més de La Catapulta.

    ResponElimina
  12. au, va... el millor és el saltamontes.

    ResponElimina
  13. Per què l'Alonso s'assembla tant, a la foto, al Bardem quan va tajat?

    ResponElimina
  14. El de la foto és Fernando Alonso o una drag queen?

    "El frenillo de Gaughin". Si, van exisitir de veritat.

    ResponElimina

 
ir arriba