dimecres, 10 de juny de 2009

Ràbia ràpida feat. Les nenes tontes

Escriure vé es mes important del que os pense-ho

Que la gent parla amb el cul quan escriu a internet és quelcom que tots coneixem. Jo sóc el primer de teclejar amb la polla quan estic al Messenller. Ara bé, hi han certes expressions que, per mi, mereixen una granada a la boca.
Totes, la gran majoria de cops, m'han vingut de mans femenines.
Algunes:
  • PO = Però
    Exemple: "Sok sbnrmal po n ma nadonu"
  • NU = No
    Ex: "Nu at fa grasia l mew rtras?"
  • MIMIR = Dormir
    Ex: "Vai a mimir kuan al ormigero cantn la knso kutre"
  • KISS/KISSES/KISSETS = Petó/petons
    Ex: "Kissssssseeetsssss wapu"
  • SMEKMA = Esmegma
    Ex: "smekma es a la mamada, lu k yepa la tapa es al manyarsa 1 yogurt"

- Oix, quin fàstic lo del esmegma. Avui no podré mimir.
- I això que encara nu t'has girat.

18 comentaris:

  1. "ESMEGMA"? En el meu entorn tota la vida se n'ha dit "el requesón de la cazoleta del nabo".

    Molt trash la foto. Molt trash també la definició de wikipedia i descobrir... que les dones també podem fabricar "esmegma". Bonica manera d'acabar el dia... me'n vaig al sobre.

    ResponElimina
  2. Jo he hagut de llegir coses com:
    "k cosa ma xunga"
    "e visto arguna"
    "pa la olla"
    I sí, totes elles provinent de dones, en aquest cas quilletes

    ResponElimina
  3. Noti's que la inflamació del gland (o petit, en el meu cas) produïda per una excessiva secreció d'esmegma es denomina científicament "postitis". Pare, haurem de trobar una altra manera de referir-nos als yonquis de la blogosferra.

    ResponElimina
  4. Em sembla que han de fer-se mirar a qui excepten al seu messenger... (I després em titllen a mi d'agregasaco al facebook, sap? jo al menys sóc selectiva i si no tenen el nivell C de català no els agrego)

    En quant a l'esmegma... no em diguin que l'article no està redactat expressament per patir una taquicàrdia: primer et diu que pot provocar càncer (jo ja em veia amb un càncer bocal xungu que m'haurien de tallar la llengua) i després ho desmenteixen els molt cabrons...

    ResponElimina
  5. I que m'en diu de les que feien (o fan) serir .gif en comptes de lletres normal?

    L'esmegma...jajajaja.

    ResponElimina
  6. Cada dia s'aprenen coses noves. però realment era necessari?

    ResponElimina
  7. Puto messenger, quant de mal ha fet.

    ResponElimina
  8. A qui no li ha passat alguna vegada que (baixant-se els pantalons) ha adoptat mínimament, aixo si, aquesta pseudo manera d'expressar-se per fer-se el simpàic a travès del messenger amb alguna xavala en edad de merèixer??...A mi almenys em funcionà, però mai sabré si això va tenir res a veure...

    Això si, si dius "mimir" no hi ha excuses que valguin...

    Pare Bukkàkez, no soc digne que entreu a casa meva, peteu només el meu ojal (amb el puny) i sera salva la meva ànima!

    ResponElimina
  9. Això de l'esmegma em recorda l'acudit aquell dels dos «currantes» que, havent de treballar en una obra fora de la seva ciutat, els toca compartir habitació.

    Va el primer, es treu un mitjó i una intensa i vomitiva pudor envaeix tota l'habitació.

    — ¡Joer tío, que peste!
    — Pues ya verás cuando me quite el otro.
    — Como tu te quites el otro calcetín yo me bajo el pellejo de la polla


    Nota: L'acudit és en castellà perquè és sabut per tothom que els catalans portem la cigala més neta i relluent que la calva de Mr. Proper.

    ResponElimina
  10. Abans que res, deixin-me dir-los-hi que per una extranya afecció vaig recopilant tot d'imatges bissarres a un ritme exponencial. És per això que me les he d'anar traient de sobre en la mesura que pugui, inclús si no venen a cuento, però així sorprenen més.

    En tinc varies de vomitones realment precioses.

    (Hosti, quan vam fer el blog poc pensava que acabaria per aquests camins tan grollers i escatològics. Però és que em fa tanta gràcia tot això...)

    ResponElimina
  11. Entre la srta. Què t'anava, na KASHNA i en Modgi, m'heu fet llegir el link wikipèdic perquè no entenia de què em parlaven. Jo sóc així, linko a lo boig, sense saber què. Després em va com em va.

    Bule, en el meu cas no eren quilletes, generalment, però segurament estan al seu mateix nivell. Són noies que els fa gracia parlar així, com un nen subnormal que es menja lletres. Si això ho fan parlant amb humans, no vull ni veure-les parlant-li a la seva mascota o a un nen petit.

    Srta. KASHNA li ben asseguro que els meus contactes es reduirien a 50 persones si no fos perquè la gent es pren com una gravíssima ofensa que els borri de qualsevol red social. I malauradament, sóc tant imbècil que vull evitar donar explicacions i els/les mantinc. Això sí, al FB sí que hi faig neteja de fills de puta.

    Oh, Brandon, aquestes? Protagonitzar Holocausto Canibal!

    Cheewee, res és necessari.

    Lo Gené, mooolt més mal ha fet el facebook.

    Pare Fistfàckez: Crec que amb vostè vaig estudiar al seminari, oi? Què en saps d'el jove Creampíez?
    Benvingut i kissseeetttsss de merda.

    ResponElimina
  12. ai, que llesta n'es na Natura. que si m'empesco una secració fàlica; que si pot produir inflamacións; que si em rota, a més a més produeix càncer.....tia catxonda la Natura.

    ResponElimina
  13. Jo és que estic circumcidat des dels 17 anys (algún día hauré d'explicar aquesta història) però he de reconèixer que la primera i última vegada que vaig presenciar el famós esmegma (o requesón que deia en Torrente i na Que t'anava a dir) va ser autènticament repugnant.

    ResponElimina
  14. Com es deu comunicar en Berlusconi amb les seves amigues de 16? Coneix aquest alfabet mònguer?

    ResponElimina
  15. Una tia que faci servir aquestes paraules, directament es mereix que li estampeixin la cigala fins al fons de la gola fins fer-la vomitar.

    Un tio que escrigui -encara que sigui per correu electrònic- coses com "nu", "mumir" i tot això, directament és maricon i es mereix ser enculat pels de la Confradia del Sant Bukkake.

    ResponElimina
  16. Anònim, sí, la natura, aquell concepte de ésser tan savi com fill de puta.

    Vironer, jo crec que en Berlus no es comunica verbalment amb elles. Són elles les que l'entenen a ell quan treu el feix de bitllets.

    Ho ha llegit, Pare Fistfàckez, això tan interessant que diu iaiapunkarra?
    Mai! Ni per intentar lligar s'ha d'utilitzar. Si empres per lligar quelcom que et molesta fa que després no et doni dret a queixar-te'n.

    ResponElimina
  17. Jo el primer cop que vaig sentir a parlar de l'esmega va ser amb el sobrenom "calostro". No em preguntin perque. Era a un fanzine amb idiosincràcia entre punk i mongoloide. Coses de la vida.

    Jo, com en Markutis, també estic lliure d'això. No perquè estigui circumcidat, sinó perquè la polla em secreta Nutella en lloc de suor.

    ResponElimina
  18. Ara m'explico d'on surt el mató que venen a l'abadia de Montserrat... Amb tant de monjo és normal que hi tinguin excedents!

    ResponElimina

 
ir arriba