diumenge, 14 de juny de 2009

Masters violents


L'altre dia em vaig topar amb aquest banner (com l'apellidu d'en Hulk).

MASTER VIOLENCIA FAMILIAR
Impartit per la Universitat de Barcelona.

Vaig quedar maravellat. Violència. Un puto He-Man. El màster del universo.
Et formen per que el dia de demà puguis i sapiguis com apallissar la familia que tant odies.
Ja sigui atonyinar els infants fills, la teva parella o persones grans que suposem que són pares o avis. Inlcús tietes.

Agressor? Sí, però amb títul oficial i homologat. Com ha de ser.
A partir d'ara, quan el meu pare torni del bar i m'alci la mà, li demanaré el títol. Probablement em quanyi cinc cardenals més, però ja sabeu la devoció que tinc pels càrrecs eclesiàstics. No m'hi puc resistir.

Al ser un màster-pensava jo- has de tenir estudis superiors previs. Orientat principalment als:
  • Diplomats en armes blanques domèstiques
  • Diplomats en agresions verbals
  • Llicenciats en sardinetes, carquinyolis i clatellades
  • O el títul propi de l'UB, el Graduat Superior en "¡No me, no me... que te, que te...!"


Després vaig entrar a la web i vaig veure que sols era un puto màster on et claven 1.830 € per dir-te que el què li feien els seus pares a Pablo Motos té un nom tècnic i oficial.
Decepció és poc.

Jo als meus fills els pegaré. Al cap no, perquè no surtin com l'abdominable home del formiguer. Però si no els pegues, surten tontos, es flipen i es fan Tuentis. A més, amb les marques s'evita que la guarra de la teva filla ensenyi epidèrmis en fotos davant del mirall i et sorprengui a tu de refiló.


Després de la foto, la va tundar molt.
La ficava molt nerviosa que somrigués així.
Encara que fos la seva mare.
Nens que peguen als seus pares: cada cop més joves

8 comentaris:

  1. Vigili vostè, que les feministes són molt violentes.

    ResponElimina
  2. Senyor Josep, m'ha d'explicar això de patir tant per les feministes.

    Pare Bukkàkez, aquest màster deu ser una astuta jugada en contra de l'infravalorat (noti's l'ironia) futur grau en igualtat que la senyora malaputa de la ministra vol posar. Jo li posaria un tetrabrick d'esmegma (estic influenciat, ho sé).

    ResponElimina
  3. Però només s'imparteix violència familiar? no trobaria pas per mi un màster en "focalització de la ràbia i conversió dels sentiments en violència"? Jo necessito un augment de collons (o incorporació d'aquests...) a l'hora de enfrontar-me amb desconeguts que m'atraquen, em toquen el cul, m'abollen el cotxe...

    Estic disposada a practicar amb el meu president de la meva escala.

    ResponElimina
  4. És l'aplicació de Bolonya als estudis de Cultura Hispànica. Si el master l'organitzava la Universitat de Barcelona, suposo que devia estar impartit en español, tal com Déu Mana!

    ResponElimina
  5. Master en abusos infantils: història, tècniques, recursos, analisi comparatiu i oferta de pràcticum (Club Arny, Super 3, Teletubbielàndia, El Hormiguero, etc.).

    ResponElimina
  6. Violència i universitat. Jo ho vaig entendre de seguida. A la meva carrera hi havia un fotimer d'assignatures que començaven per "Introducció a..." i, efectivament, donaven molt pel cul

    ResponElimina
  7. I per quan els següents màsters?

    - Dissecció post-mortem de quilles "reponedoras".
    - Tràfic d'òrgans de quilles "reponedoras".
    - Cuina del segle XXI; suculències fetes amb vísceres de quilles "reponedoras".

    Si saben d'algun lloc on vulguin començar a impartir aquests estudis fàcint-m'ho saber, que els enviaré el CV amb una oferta que no podran rebutjar.

    ResponElimina
  8. Master en violència familiar? Això és 'gravíssim'! Amb la matrícul·la un val de descompte per la trilogia de El Padrino.

    ResponElimina

 
ir arriba