dijous, 28 de maig de 2009

Ràbia Ràpida: casats sortits

Amor. Maduresa. Felicitat. Chicanos

Qui em cansa molt són aquells amics aparellats profundament des de fa molt temps, i alhora són, dels amics que tinc, els que més sortits i calents van.
Això de per si no em molesta en absolut. Quan em toca els ous és quan vacil·len de tenir sexe regular. Molt bé, campió, un cas més de "digue'm de què presumeixes i et diré que ets un desgraciat de què careixes".

Després, quan la teva muller et deixi sortir -sol- amb els colegues, seràs el més ànsies per veure ties, buscar ties i parlar amb ties. I a sobre, mai tindràs els collons de fotre-li les banyes.
Ets molt trist, però mai t'ho he dit perquè a mi em fa pujar l'autoestima.

16 comentaris:

  1. Ah, aleeeerta!! No s'ha de confondre quantitat i varietat.

    Sexe assegurat, sí, però amb la mateixa.

    La poligàmia discreta i ocasional, una petita solució.

    ResponElimina
  2. Home, "regular" ja pot ser-ho, ja: també es pot referir a un cop al mes, per exemple...

    ResponElimina
  3. Hi ha gent que no està preparada per ser monògama...

    Bé, doncs una canita al aire sense que s'enteri la seva dona i arreglat!

    ResponElimina
  4. Josep, correcte. Caldria crear una taula de conversió adequada on digués, per exemple:
    25 claus amb la parella = 1 clau amb un "ligue" momentani

    Això em referia, iaia, que primer em vacil·len de que follen regularment, i moments més tard et confessen que hi han setmanes que no en cau cap (i a sobre, han d'aguantar igualment els sogres. Els sogres, com a mostra de la part dolenta de la parella).

    KASHNA, i tan. Però el que passa amb aquests és:
    - "Ui, no! Deixar la Fulaneta no! Si jo me l'estimo un munt i no sé que faria sense ella."
    I els contestes: El que faries sense la Fulaneta és NO SER UN CALÇASSES, però bé, és la teva opció. Doncs ficats així, aprofita ara i folla't aquesta meuca avui a la nit, i demà t'estimaràs més a la Fulaneta i els teus sogres.
    - "Ui, no sé...! Ja m'agradaria però no és tan fàcil. No li puc fer això a ella, pobreta... Bla bla bla..."
    DONCS NO ET QUEIXIS, hòstia! ESTÀS ON I COM ESTÀS PERQUÈ VOLS.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. La cultura popular, forjada per anys i anys de tradició i experiència que l'han dotat de més base creïble que la Wikipedia, ens ha deixat un refrany per definir la situació sexual de l'home aparellat:

    «Folles menys que un casat»No cal afegir res més.

    ResponElimina
  7. Completament d'acord. Aquest estiu els meus amics se'n van anar de vacances, només nois, i em van confessar que havien anat a un puti, només a fer una copa ¬¬.

    Bé el cas és que endevinen qui ho va proposar no? Premi! L'únic que tenia nòvia.

    No hace falta decir nada más.

    ResponElimina
  8. Ara ho parlava amb Sagristana i...

    ALGÚ S'HA FIXAT EN LA PARELLA DE HISPANS GAY DEL FONS?
    O sóc a l'únic al que li fa gràcia?

    ...

    ResponElimina
  9. Si, si, tenen sexe regular tirant a malament.

    Per cert, hispà més petit sembla una mica acollonit

    ResponElimina
  10. com no ha d'estar acollonit??? aquella latin king li vol fer un petó a la boca!!!

    ResponElimina
  11. El primer dia en què un dels dos diu "avui no tinc ganes", es pot considerar oficialment el declivi de la relació.

    Aquest declivi, que pot durar anys, és el que es coneix com a "relació estable".

    ResponElimina
  12. jo ja sabia que estava dins una relació estable. Però iaia, ara m'ho ha reconfirmat.

    Hauré de desestabilitzar una mica la relació.

    ResponElimina
  13. El sexo está sobrevalorado.

    ResponElimina
  14. Els de la foto són d'atrezzo, oi? Perquè una cosa és ser caritatiu i ajudar els necessitats, però l'altra és traginar-se això!

    ResponElimina
  15. putus amics amb parella.....deixeu-nos sortir de juerga.....no ens foteu els pocs peixos que queden a la peixera!

    ResponElimina
  16. Per molts la novia esdevé com una germana, i deixen de veure-la com la tia bona calentorra que podria ser. Tenen mil fantasies que són incapaços de compartir i realitzar amb la novia, i n'han de buscar a altres perquè ella ha deixat de posar-los caxondos. Tot plegat és molt absurd. Quan tens un bon sexe no et cal un ligue ocasional de discoteca, que normalment no té res de bon sexe, sinó que sol servir de consol ocasional.


    Touché amb lo de que després són els que van més sortits. Ho he vist molt i mai he estat capaç d'entendre-ho

    ResponElimina

 
ir arriba