dijous, 9 d’abril de 2009

Qui avisa no és traïdor.

Avui m'he emocionat. Sí, resulta que no sempre estic de mal humor tampoc. A vegades hi ha coses que m'arriben al cor i em fan recordar quan la vida era bonica, senzilla, sense preocupacions, plena de joia i d'amor.
Després de dos dies d'improductivitat total, en els quals no he fet més que mirar vídeos al youtube, el destí m'ha volgut obsequiar amb un present inesperat:

Oh! Quina gran il·lusió veure que algú m'havia dedicat un vídeo i que a sobre el títol contenia les paraules "te quiero". Una declaració d'amor cybernètica en tota regla, he pensat jo. Algú que no s'atreveix confessar-me cara a cara el seu amor, adimiració i idolatria per la meva persona i ha decidit que l'atzar fos qui tingués l'última paraula. Preciós.

Clar, alehores, tota emocionada per veure quines belles paraules i acords m'esperaven rere el clic sobre la meva bonica cara, he sentit això:

http://www.youtube.com/watch?v=lVUxepHEiOo&feature=related

Quin puto desengany la vida...

Que amb aquesta cançoneta tan sentida m'has trencat el cor home! Però mira, com a mínim així no tindré remordiments. Perquè, saps una cosa Fernando Álvarez? No ho hauria de dir que després si algun dia et troben amb unes sabates de ciment al fons del riu Besós seré la primera persona a qui vindran a buscar, però sé on vius tu i tota la teva familia i tinc el número de telèfon dels Miami.

Avisa't quedes!

15 comentaris:

  1. No pateixis, jove. Això és cosa dels nervis de l'estrès laboral. Suposo que per a vostès aquests dies deuen ser temporada alta de feina, oi?

    ResponElimina
  2. al menys algú li ha dedicat alguna cossa. Ara bé, si n'hi ha que donar hòsties (entesses com agressió física) cridem vosté, que tinc molt de odi acumulat...

    ResponElimina
  3. Aquesta colla de brètols van sortir fins i tot al BFN, sagristana! Podria aprofitar l'empenta i compondre una resposta a l'alçada.

    ResponElimina
  4. Ai Sagristana... no la veig jo pel bon camí d'una fervent catòlica en plena setmana santa... el que a mi em corca per dins és pensar què collons estaria vostè mirant perquè a "vídeos relacionados" li sortissin aquests 5 trunyos. El que m'ha deixat sense respiració ha estat el darrer: "Reggaeton-El conejito"... la feia més centrada filla meva, molt més centrada... vagi amb Déu.

    ResponElimina
  5. "cuatro paquetes de sal" o "fer la llista de la compra mentre estàs penjant al YouTube el video del nebot hostiant-se a la piscina dels cunyats": Hi han coses que els homes no podem fer alhora.
    Això, o és un curt d'aquests modernets, abstracte i conceptual.

    Respecte lo seu, srta. Sagristana, jo no m'alegraria massa precissament al veure la meva cara en la previsualització d'algun video d'internet. Però jo tinc masses coses de les que avergonyir-me gravades.

    ResponElimina
  6. Ni cas Sagristana! Uns tíos que segueixen insistint en cosa tan antiga i passada de moda com l'humor cantat no poden apreciar mai la seva bellesa interior. Vostè és el cànon del futur.

    ResponElimina
  7. Senyor Markutis: Jo preferixo l'humor cantat que aquests que canten pensant-se que transmeten un missatge profund... i després resulta que aquests últims composen unes lletres amb més tonteries i despropòsits. Només cal estudiar alguna lletra (en anglès o castellà) de qualsevol hit actual i se't cauen els ous al terra.

    SRa. Sagristana, si vol intento fer una versió revenja en contra d'aquests dos "pajarus".

    ResponElimina
  8. Senyor Manel, vostè sap que el respecto i l'admiro però l'humor cantat és com el futbòl femení, que es nega a si mateix. Fins i tot els que el practiquen saben que si tinguessin talent per l'humor o per la música no s'hi dedicarien.

    ResponElimina
  9. I afegeixo, només hi ha dues excepcions:

    1) Fer humor DE la música...

    http://www.youtube.com/watch?v=ybe4P9fbeqAa

    2) Que la teva música faci riure...

    http://www.youtube.com/watch?v=TBgK0HEa4So

    ResponElimina
  10. La bellesa és a dins, vosté més que ningú ho hauria de saber.

    Després d'escoltar això,(m'he fet un tip de riure) jo si que l'estimo Sagristana, mentre sigui vostè hetero, de les que no soben mentre et parlen o no s'atancen gaire a la cara per explicar els seus problemes,...

    ResponElimina
  11. Ai iaia... no donem l'abast escolti. I a sobre tanta feina fent dejuni i sense mejar carn, ja m'explicarà. Clar.. després estic sensible i qualsevol cosa m'afecta.

    Doncs miri Haller, també té raó. De desagraïts el món n'és ple. I no s'extranyi si algun dia rep un mail dient: Reclamo la seva ajuda avui a les 6 a (lloc a determinar)per partir boques!

    Si Modgi, ja els vaig veure ja. Que quan la cançó va dedicada a una altre fa molta gràcia, però a una mateixa doncs...
    I sobre fer una cançó resposta, val més que no. Que ara quan acabem amb la setmana santa començarem amb el mes de Maria i no s'arriba a tot arreu. Només nostrusenyor és omnipotent.

    Sap que passa Dr. Muerte? Jo fins fa no massa anava pel bon camí, però entre uns i els altres m'estan pervertint i m'he desviat tant que ja no sé ni on era el camí que seguia. No passa res. Els companys d'alcoholics anònims estan igual.

    Miri Pare, per sort no tinc cap vídeo del que avergonyir-me jo...¬¬ Va! Pari de riure que el sento des d'aquí capullo!

    Que em farà posar vermella Markutis! I la Srta. Agnès també! No pateixi dona, de moment sóc hetero i vaig respectant les distàncies de seguretat.

    I pel que fa a la diferència d'opinions músicocòmiques del sr.manel i el Sr. Markutis dir que a mi hi ha cançons que sí que em fan gràcia, com ara les del Berto. I molta. No sé si deu ser del tot normal.
    Si vostè vol fer una versió del fea, sr. manel, endavant! No sap com disfruto amb les seves lletres. No sé si deu ser normal del tot això tampoc.
    I Markutis, un altre dia avisi dels links que posa sisplau, que estava al menjador de casa dels meus pares amb ells i quan ha sonat el segon ha estat una mica violent. I això sí que és normal...

    ResponElimina
  12. No té res del que avergonyir-se perque vostè no té vergonya. Algún dia es destaparà tota aquesta farsa i serà un escàndol. I el que riurem!

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. Què educada que és Sagristana. Veig que es dedica a comentar el segon video per no dir-me que l'enllaç del primer video que vaig penjar estava malament. En realitat és aquest:

    http://www.youtube.com/watch?v=ybe4P9fbeqA

    ResponElimina
  15. Envio un petó (molt heterosexual) al senyor Markutis: L'admiració i la "respectació" es mútua. Jo és que sóc molt bàsic i a més vaig crèixer veient la "Parodia Nacional"amb Consatntino Romero. Tot es culpa dels meus pares i/o tutors legals.

    ResponElimina

 
ir arriba