diumenge, 26 d’abril de 2009

LISTERINE Vices: El glopeig viciós

Em complau presentar la nova gamma de LISTERINE Vices:
El glopeig per després d'aquells petits vicis tan gustosos que tenim tots.


LISTERINE Who has tralled?
Massa ebri? Bulímia? Deepthroat després d'esmorzar?
Aquí ningú ha vomitat! Excepte si t'acusen d'haver vomitat clorofil·la...

LISTERINE Hot Swallow
Desitjaràs que arribi la lleterada d'amor per poder glopejar el nostre LISTERINE amb gust a llet merengada!
Ideal per jugar a La Galeta.

LISTERINE Gold Flavours
El toc cítric per complementar la depurativa pluja daurada de mitja tarda!

LISTERINE Necro Life
Grumolls? Pudor a descomposició? Cucs? Necro-paluegos? Larves?
Aprofita que es deixen fer petons a la boca i no et preocupis per l'alè!
També recomanat per recent despertats.

LISTERINE Happy Copro
Acaba amb tots els paluegos de després d'una nutritiva sessió de coprofàgia!
Ara, amb gust a moka!

LISTERINE Green Piscolabis
Per aquells que mai han deixat enrere l'infant que porten dins. 
Menjar mocs és tranny trendy!

LISTERINE ListerKID for Pedo-Hobbies
Dona-li una glopada a la teva innocent parella i mai hauràs estat a la seva boca! Ara, amb un 30% més d'efecte amnèsia!
Producte recomanat per Pedo Bear.
Ofertes especials pel clergat.


Apa! Tothom a glopejar-la!


10 comentaris:

  1. Com és possible que no hagin creat un Listerine per als amants de la dolça alitosis? Ningú pensa en els practicants d'aquesta parafília.

    ResponElimina
  2. Algun dia ha d'obsequiar-nos amb una potent esbandida bucal anti-all i oli, pare. Sens dubte, la farum més potent de la natura.

    ResponElimina
  3. Necro-paluegos? A aquesta hora se'm fa la boca grumolls, pare.

    ResponElimina
  4. Bromes a banda, el Listerine em resulta tan i tan fastigós que abans glopejaria algun dels seus productes que no pas cap d'aquelles merdes amb suposat gust a anís o "aroma polar".

    ResponElimina
  5. Doncs jo en faig servir un que no és en aquest catàleg, per això hauré de mirar quina funció específica té, (és que mai em miro les instruccions). Potser així sabré per fi, perquè les coses em van com em van!...
    Gràcies pare!

    ResponElimina
  6. M'apunto la llista, sobretot el Happy Cropo, mmmm... si el treuen amb gust a cappuccino que m'enviïn deu caixes.

    Per cert, veig que han descatalogat Listerine Sweat, tan bé que anava per als que ens agrada llepar aixelles...

    ResponElimina
  7. Sr. Markutis, bé, suposo que per l'alitosis amb el de Necro Life ja fan la feina. Total, la boca els fa olor a cadàver.

    Sr. Modgi, l'alè a all-i-oli se'n va glopejant vinagre, tabasc i absenta negra. Reméis tradicionals (tradicionalíssims!) per salses tradicionals.

    Sr. C.E.T.I.N.A, se li fa la boca grumolls? Doncs tinc una noticia per vostè: té lepra. Això vol dir que si s'ho monta amb morts és pot considerar com jugar a la mateixa lliga i no s'hauria de veure com una filia extrema. Segueixi així.

    Sr. Sanmartí, les meves merdes listerinístiques han de ser tan fastigoses com el Listerine original, si no, és que són un frau.

    Srta. Agnès, si no és al catàleg, podria ser que fos el LISTERINE Cracker, el que empren els consumidors de crack per evitar que se'ls desintegrin les dents. Aval·lat per Pablo Motos.

    Sr. Llufa, no se'm fiqui tiquis-miquis, home! Gust a Moka i gust a Capuccino és tot la mateixa merda, així que li ha d'agradar!
    I sí, l'han descatalogat no sé perquè. Jo el compro al mercat negre a preu d'or, ara.

    ResponElimina
  8. Gràcies Pare per obrir-me els ulls, tanta Agua del Carmen començava a cansar-me.

    ResponElimina
  9. Demà me'n porta unes quantes mostres de cada val?

    Que aquest cap de setmana convidaré als amics a uns xupitos. Segur que porta menys substàncies nocives que el que ens dónen per les discoteques.

    ResponElimina
  10. Què gran! Jo soc consumidor de listerine! M'agrada sentir-me un moment com la meva novia: tasto el líquid, però no me l'empasso...

    ResponElimina

 
ir arriba