diumenge, 19 d’abril de 2009

Galanteria

... o "28 frases dures per trencar el gel amb una desconeguda, i començar el camí a l'hort":
  1. M'agradaria introduïr-te el meu penis dins la teva vagina (consensuadament).

  2. Hola preciosa, si no crides tot anirà bé.

  3. Tots els tios d'aquest antre fan mania. M'estic replantejant provar l'heterosexualitat i tu ets la més andrògina de la sala. T'animes, reina? Però vull fer el pas poc a poc, així que espero que t'agradi el sexe anal.

  4. Et fa un fist-fuck rapidet al lavabo?

  5. Vols provar una polla post-Jes-Extender?

  6. Saps el gord de l'anunci de Jes-Extender? Doncs jo no sóc.

  7. Estudies, també? De treballar, les teves mitges de xarxa, ja m'ho han confirmat.

  8. Sí. Sé el que estàs pensant, nena. Avui és el teu dia de sort. Anem?

  9. Tens una taca... Alça pataca!... jajajaja... No, de veritat, la compresa no t'ho ha xuclat tot.

  10. Hola, sóc molt net i endreçat i m'encanten les sogres.

  11. Abans de res, vull deixar clar que no tens perquè mamar-me-la avui.

  12. Nena! La meva polla no hi cap al teu got. Un altre chupito?

  13. La culpa era del teu pare, que et vestia com una puta, srta. Fritzl.

  14. No he pogut evitar observar com no podies evitar mirar-me. Vols que t'expliqui lo de la meva hidrocefàlia?

  15. Perdona, però els meus amics estan convençuts de que tu no t'ho empasses. Oi que no és cert?

  16. Et prenyaria.

  17. Només veure't... he sentit que tu... tu... tu ets d'aquelles que em farien... que em farien plorar de penediment després de pegar-te al vespre.

  18. Per tu deixaria d'anar de putes. T'ho juro.

  19. Vull que siguis la mare dels meus fills. El gran aviat començarà FP!

  20. Com és que el teu pare no et té tancada al soterrani per ell sol? Ets òrfena o ell és sarassa?

  21. Te'm follava fins i tot pel cony!

  22. Quin tros de dona! Puc tocar-te les cames ortopèdiques? No, no... no cal que t'arremanguis més la minifalda, dona. Jajaja... quina gràcia! No recordaves dur mitges, eh?

  23. Ets un àngel! Però espero que tinguis cony. O com a mínim un forat per cagar.

  24. Hola, no ens coneixem. No, no, és una afirmació.

  25. T'agradaria tirar-te el tio que és va tirar aquella go-gó? A mi també.

  26. Et necessito per engendrar l'AntiCrist. Vols ser la Verge Maria de l'Obscur? Però follant com Déu mana, eh?

  27. En 10 minuts al bany (que suposo que ja hauré acabat de cagar).

  28. Tens tota la raó.

Posts de llistes? Tinguin, dues tasses!

16 comentaris:

  1. Un amic meu va intentar lligar amb una noia agafant-la de la mà dins la discoteca i preguntant-li molt cavallerosament "Disculpa, però et puc besar?". Ineficàcia contrastada!

    ResponElimina
  2. I no funciona?
    Bé, això ens ajuda a ajustar una mica el rang de la galanteria necessaria per lligar de festa: Ara sé que estem per sota del mètode del seu amic cavallerós i les formes matusseres dels "amics" de Marta del Castillo.

    ResponElimina
  3. ."Per tu em faria de l'Osasuna".

    ."Si visquessis amb mi, no et faltarien mai birres a la nevera" (si et diuen això, cal reconsiderar-ho almenys uns minuts)

    ."M'estudies o em treballes?"

    ."Anem a buscar espàrrecs? és que m'agrada veure com t'esgarrinxes amb la bardissa" (sado rural)

    ResponElimina
  4. Espectacular! No crec que sigui capç de millorar cap de les seves frases, però ho intentaré.

    "Amb tu tinc un problema de verbs copulatius. No sé si ets follable, ho estàs o només ho sembles" (Admeto que és un pèl massa ambiciosa per lligar amb chonis)

    ResponElimina
  5. Ja,ja,ja,... No hase falta desir nada más

    Brillant, pare!

    ResponElimina
  6. Com molen les llistes. La meva aportació:

    - Deixa'm que et parli de les propietats curatives del semen...
    - Sóc un home molt familiar. Deixa'm que et presenti la meva tita.
    - Tu tens vagina i jo penis. Està clar que estem fets l'un per l'altre.
    - Digues un numero i folles.

    ResponElimina
  7. M'encanta aquesta: "Hola preciosa, si no crides tot anirà bé."

    ResponElimina
  8. I afegeixi aquesta:

    "Hola maca, estudies o et treballo?"

    ResponElimina
  9. Pare, amb la frase 28 no trenques el gel, directament et demanen matrimoni.

    És tant fort com dir-li a una dona "si vols t'acompanyo de botigues" o "t'he posat crèdit il·limitat al mòbil".

    En canvi, un "vigila quan balles perquè se't veuen els pèls de l'aixella" seria perfecta.

    P.S. Bé, admeto que amb la de les botigues tens el risc de passar per marica.

    ResponElimina
  10. (A un home):

    Estic fins als collons d'haver de comprar piles pel vibrador cada dos per tres de les palles que m'arribo a fer pensant en tu. Follem o què?

    ResponElimina
  11. "Aquest bulto no és el meu mòbil, però també necesssita cobertura". Ai que desagradable...

    ResponElimina
  12. "Si deixes que et dongui pel cul et juro que escoltaré tot el que m'estas dient ara mateix"

    ResponElimina
  13. A totes aquestes frases normalment contestaria: "Si en vols una per follar, fes-me cas i busca-te'n una altra. Encara tens 5 minuts abans no tanquin la discoteca. Tu pots!".

    El que seguiria a la conversa és un: "No... que tu ets la més maca de la discoteca", "m'agrades molt", "m'he fixat en tu tota la nit", bla, bla, bla... (Tots sabem que és l'últim intent a la deseperada i com l'alcohol distorsiona la realitat).

    Però un dia explicant les meves respostes de 6 del matí, i per passar-me de llesta, em van contestar: "Follar? Qui t'ha dit que et vulgui per més d'una mamada?".

    10 punts campió!

    ResponElimina
  14. "10 euros por chupar polla"

    He d'advertir que no acostuma a funcionar massa aquesta frase. De fet, el seu èxit està restringit a unes senyoretes surafricanes que sovintegen les rambles de Barcelona ben entrada la mitjanit. La raó no la sé, però la experiència està del meu costat. Continuaré investigant.

    ResponElimina
  15. Srta. Sagristana, s'està convertit vostè en una icona sexual blogger.

    Segueixi així.

    ResponElimina
  16. Markutis, pensi que desorientar chonis és tot un petit plaer. Però ni així s'adonen del seu analfabetisme.

    Iaia, amb aquesta pot enamorar al 90% d'homes. D'homes heterosensuals.

    Manel, "Aquest bulto no és el meu mòbil, però també necesssita cobertura: la cobertura de la teva Operadora de la Passió, i l'energia del carregador de la teva elèctrica llengua."

    Sagristana, és que s'ho estava buscant. Buscona! Més que buscona! (Però jo la respecto, eh?)

    Valero, amb aquestes senyoretes no cal paraules. Ja tenen un peu a l'hort. És més, estan constantment a l'hort, que amb una mica de sort pots saludar l'anterior agricultor amateur i preguntar-li què tal els enciams i si ha regat les tomaqueres.

    Lo Gené, dongui-li temps i tots anhelaran entrar a la sagristia. Jo mentre faré calendaris on cada mes surti ella en diferentes penitències. Eroticatòlica.

    ResponElimina

 
ir arriba