dimarts, 31 de març de 2009

Ràbia ràpida: La pluma

- "Cu-cu!"

Detesto els homes amb ploma.
I no tinc cap argument raonat per fer-ho.

Bé, alguns els detesto profundament, altres simplement em provoquen cert desconcert, desconfiança, m'enrareixen, però sense arribar a ràbia. Depèn del grau de "divinitat" que gastin.

No és homofòbia. No detesto els homosexuals. Jesus vàzquez em cau força bé. I Pep Guardiola.  Sols detesto els homes amanerats, siguin gays o no.

Això sí, confesso que crec que rera tot home heterosexual amb ploma, hi ha un trepananus (de trepanar + anus) que és nega assumir la seva condició. Per moltes novies que tinguin.

El que passa, és que sóc incapaç de concebre l'actitud amanerada. No entenc què els fa ser així. Bé, no ho entenc si no és per que tenen la seva part femenina ultra-desenvolupada. I amb això vull dir que són així instintivament per intentar atraure un mascle que els ompli per ambdós extrems del sistema digestiu.

Doncs que els vagi bonic.

12 comentaris:

  1. Jo es que sento parlar a una boja i giro cua, no per la seva condició sexual, si no per que no soporto a la gent que canvia la veu quan parla, com els pijos, els bakalas, o las tietas quan et truquen per telèfon.

    ResponElimina
  2. DIUEN que et deixa l'anus més obert, hi que va bé per anar a cagar.... potser RATZINGER li hauriem de trepanar el cul... a veure si així se'n va a cagar d'una puta vegada.

    MUSICAPOD reviu. YES!!!

    ResponElimina
  3. M'encanta la secció ràbia ràpida: bilis express, sense concessions ni circumloquis ni raonaments innecessaris. Sens dubte "ràbia ràpida" és al món del blog el que la tàctica blitzrieg a l'art de la guerra.

    ResponElimina
  4. A mi no m'incomoden els gais, és clar que al meu perfil de blogger hi diu catador de coixins.

    ResponElimina
  5. Doncs jo aquest cap de setmana pensava que cada cop tinc més amics i coneguts amb ploma.
    No fa ni 2 anys no coneixia ni un sol gay i ara el que quasi no conec són els heterosexuals de veritat.
    Doncs res... anar passant tardes parlant de tios i els lios d'aquests (entre ells).

    ResponElimina
  6. C.E.T.I.N.A., si és que hi han certs tonets i cantarelles de veu que són insuportabes. Precissament aquest cap de setmana una coneguda em va reventar els timpans amb la seva veu aguda que atrau els gossos.

    Cheewee, jo segueixo preferint la fibra o els contundents laxants, per anar de ventre. Però que consti que jo cago de puta mare (com crec que es mostra en aquest indignat blog).

    Valero, m'alegra que li vegi la poesia a les meves ràpides escopinades biliars. Ah, calla... que "ràpides escopinades biliars" també és una metàfora, i es pot considerar poesia. El què em faltava ja, ser poeta.

    Markutis, de veritat no li aplaudiria la cara a una "locaza" d'aquestes que foten nerviós? Doncs o és vostè un farsant, o te un auto-control envejable.

    Sagristana, doncs ja ho sap: els seus amics amb ploma, ni me'ls apropi si després no vol una entrada cagant-me en vostè, per aquí.

    ResponElimina
  7. Companys, com a heterosexuals és important que recolzem als gais. No podem donar-los l'esquena.

    ResponElimina
  8. Ja em pitaven les orelles i de ben segur que era per reclamar la meva presència... aquest Bukkàkez...
    "Jesus vàzquez em cau força bé." S'ha jugat vostè Pare que marxés correns d'aquest blog i que m'esborrés dels seguidors per sempre... però li donaré una segona oportunitat perquè potser avui s'ha passat amb el vi de missa...
    Totalment d'acord amb l'odi que professo envers els plumífers, tot i que jo també odio a tota la resta d'humanitat...
    Vigili amb el vi pare... vigili amb el vi

    ResponElimina
  9. Pare, és que a mi els plumífers fins i tot em fan gràcia. No sé, és una sensació similar a la de veure un recent nascut: tots fan el mateix però segueix sorprenent que ho facin.

    ResponElimina
  10. Jo el que no entenc és què hi té a veure la part femenina. L'amanerament no s'assembla gens a la feminitat. És una cosa que em supera, no ho entenc de cap de les maneres. L'únic que entenc és que pugui ser una manera de ser identificat com a gai fàcilment, però com bé diu, hi ha molts (malauradament cada cop més) plumífers heteros, així que no ho entenc.

    ResponElimina
  11. Modgi, vostè hauria d'escriure discursos per polítics. Però mai arribarien a ser tant graciosos com ara, que els escriuen en serio.

    Dr. Muerte, per mi que en Jesus Vazquez em cau bé pel seu nom. No ho sé. El que no entenc per que em cau bé és en Boris Izaguirre.
    Ah no, que aquest m'incomoda.

    Markutis, crec que l'entenc. Però jo prefereixo veure'ls a una certa distància. Igual que els micos.

    Anònim, probablement tingui part de raó perque quan ho vaig escriure també vaig pensar que no em sonava massa bé, però per si algunes fèmines s'ho prenien malament.
    Però si l'amanerament no te cap vincle amb la feminitat d'un home, que baixi Déu, intenti no relliscar amb l'oli, i ho vegi.

    ResponElimina
  12. Cada cop s'estén més en les ràbies ràpides Pare... al final haurà de canviar el nom per "Sermons de ràbia"... ràbia ràpida seria "No suporto als plumifers-amariconats" i punt :P
    Vagi amb deu (dones de mala vida).

    ResponElimina

 
ir arriba