diumenge, 29 de març de 2009

¿OYE USTED CORRECTAMENTE?

Avui he anat a buscar quatre coses a la farmàcia i m'han donat un tríptic (tripis també, però els he hagut de pagar) on hi havia el següent qüestionari per comprovar el nivell d'audició:

1-     ¿Se hace repetir las palabras? 

NO. Amb una vegada ja en tinc prou per saber que faré exactament el que em donarà la gana, així que no cal que faci perdre el temps als altres ni a mi mateixa fent-los repetir res.

2-     ¿Se siente tenso en las reuniones porque le cuesta seguir la conversación?

SÍ. No és que em costi seguir el que diuen, sinó que simplement preferiria no haver-ho escoltat mai. Vagin a una reunió de catequistes i intentin seguir la conversa. Quan sentin les paraules "convivències amb tots els nens/joves", "pregàries conjuntes amb guitarres, flautes, pandareta..." o "jornades de reflexió espiritual" ja veuran si es posen tensos o no. 

3-     ¿Le resulta difícil entender lo que dicen por telefono?

. A veure si queda clar d'una puta vegada... ni em vull canviar de companyia de mòbil, ni d'internet, ni vull regals de merda, ni comprar cap enciclopèdia de cuina amb la que em regalen un sofà. Vull que no em truqueu més i no em feu mai més aixecar del sofà per haver d'escoltar les vostres gilipollades. No entenc el que em dieu sudaques de merda val? 

No tant perquè sigueu sudaques com perquè parleu molt ràpid i el meu cervell no dóna per tant, només dóna per pensar com us enrotllaria el cable del telèfon al voltant del coll i estiraria fort perquè em deixéssiu de molestar.

4-     ¿Tiene la impresión de que la gente murmura a su alrededor?

SÍ. Homeeee no és que en tingui la impresió, és que en tinc la certesa. Digui'm un sol lloc on la gent no murmuri els uns dels altres. Se'n diu fer safreig i fins i tot els que ho critiquen ho fan. D'aquest mal pequem tots, no fotem!

5-     ¿Le aturde el tráfico en la calle hasta el punto de vista de sentirse inseguro?

. Tu intenta baixar d'un bus a la Diagonal, on poses directament els peus al carril bici i passen un munt de "multicultisqueguaisquesomqueanemambbiciinocontaminem" a contra direcció. A veure si tens els collons de no sentir-te insegur.

6-     ¿Padece de acúfenos (zumbidos)?

. Voleu parar d'enviar-me zumbidos malparits! Si no us contesto al messenger és perquè no hi sóc o perquè senzillament no em dóna la puta gana. Per més merdes d'aquestes que m'envieu no us penso contestar, ho enteneu?

7-     ¿Le resulta difícil oír las voces de los niños?

NO. Com volen que no senti les seves veus infernals si l'única manera que tindria de no sentir-les seria amordaçant-los? I bé... ja ho vaig probar un dia i després tot van ser problemes. Joder, qualsevol coseta que els facis ja tens una allau de pares, mares i catequistes tocant el collons.  Que això no era pedago.. no sé què. A mi què m'expliquen? Jo només faig catequesi, res més.

Si ha contestado afirmativamente a tres o más preguntas, es posibles que usted padezca de pérdida auditiva.

Hòstia puta... no tinc prou coses, que ara resulta que segons aquest test m'estic quedant sorda... Ah calla! Que potser és una mica com aquesta merda de testos del Facebook segons els quals sóc una malparlada, que odia anar amb TMB però que ha de pringar cada puto dia i si es fes un blog seria sota un alter ego per tal que tots els que la coneixen no puguin justificar les seves reiterades acusacions de què sóc una borde malcarada.

Val... on diu que el venen el sonotone?

8 comentaris:

  1. totalment d'acord amb el seu test, a més m'ha fet riure. Permeti'm un íncís... respecte als biciclistes guais de la diagonal hi estic d'acord, perkè hi ha molt d'imbècil k ni una bici sap portar... però com a ferm defensor dels ki ens movem amb akest transport, també li vull recordar k no s'oblidi dels altres subnormals, els peatons k van pel carril bici i quan els estem a punt de passar per damunt no fan cap gest per apartar-se i la seva mirada desafiant encara ho complica més tot. Convivència entre peatons idiotes i ciclistes patètics pot arribar a ser complicada.

    ResponElimina
  2. Lo feliç que seria jo sent sord. I cec. I mort.

    La gent xerra MASSA de coses que no importen als demés. I remarco "massa", per que el problema no és xerrar de coses que no importen, sino fer-ho en excés.
    Lo fotut és que t'obliguen, com aquell qui diu, a escoltar-los.

    I a veure quan la gent accepta i enten que TOTHOM "RAJA" DE TOTHOM i no per això han d'emprenyar-se i liar-la. És algo intrínsec en l'ésser humà. Hi ha gent que viu a un món de color de rosa forçat i després és topa amb la crua realitat. Doncs espero que els reventi la boca, la crua realitat.

    ResponElimina
  3. M'he rigut amb el post. Els iaios i iaies com jo tenim la famosa tàctica de fer-nos passar per sords per escoltar només el que ens interessa escoltar.

    ResponElimina
  4. I tot això per dir-nos que ha anat a la farmàcia a comprar condons?

    Molt bé.

    ResponElimina
  5. Millor ser sord que subnormal. Una vegada vaig veure un telèfon molt estrany que en comptes de sonar feia moltes llumetes i vaig pensar: ai, mira! Que ben pensat: un telèfon per sords. El pitjor és que ho vaig dir en veu alta,.

    ResponElimina
  6. Treballar com a venedor d'audífons ha de ser el més estressant de la terra. Tot el dia aguantant com desconeguts et criden a la puta cara i et fan repetir les coses 30 cops.

    ResponElimina
  7. Benvolgut kusdoninpelcul:
    Té raó, peatons subnormals no en falten tampoc. Reconec que a vegades envaeixo el carril bici i encara em faig l'ofesa. Però collons! Cada dia que baixo a Diagonal pateixo per la meva integritat física! (Potser exagero.. però ja ve a ser això ja...). Si algun dia veu una pobre Sagristana capficada en les seves oracions i cometent alguna infracció al seu carril, emporti-se-la per davant sense miraments.

    Estimat Pare Bukkàkez:
    El dia que no hi hagi ningú que s'enfadi perquè rajen d'ell la nostra tasca en aquest món no tindrà sentit. Aleshores sí, serem més feliços morts.

    Benvolguda iaiapunkarra:
    N'aprenc tant de vostè! Cada dia la idolatro més, li dic de veritat. Ara aplicaré la tàctica de fer-me la sorda també. Bé... una mica segons el test ja ho sóc, però encara me'n faré més.

    Benvingut Lo Gené:
    Una dona amb una moral cristiana com la meva no n'utilitza de condons, o a pèl (com l'admirat Valero) o res. Si tenint menys de 30 anys tinc ja 10 fills és el meu problema. Amb la recaptació de la parròquia ja els vaig mig alimentant com puc. I sí no que es mengin els uns als altres tal com jo em vaig menjar alguns dels seus germans. Que sóc un membre de l'església catòlica! Condons mai, però no farem fàstics al canibalisme ara, quan cada diumenge ens mengem i bevem la sang de Crist.
    A més, què li fa pensar que vaig comprar condons? Perquè l'únic que dic que vaig pagar són "tripis" i això a casa meva vol dir pastilletes d'aquestes que venen a les discoteques per veure més llumetes de les que ja hi ha.

    Benvolgut Markutis:
    Efectivament, sempre hi haurà algú/alguna cosa pitjor. I pensi, que potser el que va fer aquest invent va tenir el mateix pensament que vostè i fins que no ho va provar amb sords no es va adonar que "això no serveix per res!!".

    Benvolgut Modgi: Ara m'ha fet recordar un cop que em van fer una audiometria. El paio es va emprenyar moltíssim perquè deia que li prenia el pèl. "Nena que te'n fots de mi???" deia... No era això... era que la dreta i l'esquerra les confonc i no sabia mai quina mà havia d'aixecar. Sort que va ser en un hospital gran i em van derivar a psiquiatria. I d'allà a aquí.

    ResponElimina
  8. Sordesa... quina benedicció divina... la de gent que ha vingut a la consulta per dir-me que no hi sent bé i les meves paraules tranquilizadores de "no pateixi, estiri's aquí i giri el cap cap un costat" han estat les últimes que han sentit. Bé, el black&decker el van sentir un segon només... després res.. silenci i vermellor pertot arreu...
    Vingui a mirar-s'ho si vol! li faré preu d'amic !!

    ResponElimina

 
ir arriba