dijous, 12 de març de 2009

Hidroterapia de colon.

Aviso que el tema d'avui és bastant escatològic. Ja sé que els bons feligresos no s'espanten per res, però ho dic no fos cas que ho llegís algun pecador despendolat que ha arribat aquí en busca de la redempció dels seus pecats.

Avui una amiga m'ha recomanat un centre per fer-me massatges. M'ha donat la web i he entrat a tafanejar una mica. Mira, sempre va bé que et toquin una estona ni que sigui pagant.

Al mirar quins eren els tractaments que oferien, he vist que la terapia destacada del mes era la HIDROTERAPIA DE COLON. En aquest punt és quan hagués hagut de tancar la pàgina i anar a dormir, però les meves ànsies de saber no m'ho han permès. Només la primera frase "¿Sabía que cuando una persona cumple los 50 años puede tener de 2 a 10 kilos de carne y comida no digerida (véase mierda), acumulada en el colon?" atormentarà segur els meus somnis vàries nits.

Però com que no en tenia prou amb això i, altra cosa no, però catalana sí, no m'he pogut estar de mirar quin és el preu de que et purguin. La visita preparatòria costa 28€ i el tractament en sí 111,50€. Parlant clar ,que et fotin el dit pel cul costa 28€ i que després te'l ruixin amb una manguera 111,50€.
Per l'amor de Déu! On anirem a parar! Ara resultarà que la típica lavativa de tota la vida val quasi 150€...
Pel mateix preu em foto 300 Activia de dannone i segur que molt abans de menjar-me'n la meitat ja he rebentat... Que aquests uns altres també. Quina puta dèria li ha agafat a tothom per fer-nos cagar no?

Com si no n'hi hagués prou amb la majoria de personatges que hem d'aguantar cada dia...

13 comentaris:

  1. Aquesta tècnica rejuvenidora ja fa anys que es practica, i es veu que és l'ostia!( Perdó, perdó!)
    Però no conec ningú que s'ho hagi fet,o és que potser no ho volen explicar?

    ResponElimina
  2. "¿Sabía que cuando una persona cumple los 50 años puede tener de 2 a 10 kilos de carne y comida no digerida, acumulada en el colon?"

    Em fa tanta gràcia aquesta afirmació que no sé per on comentar.

    Ara m'he llegit l'explicació de la pàgina, i en contra del que pensava tot il·lusionat, no utilitzen llexiu rebaixat amb àcid sulfúric per fer la neteja, si no aigua tèbia. Quants litres t'han de bombejar pel cul per netejar-t'ho bé?

    Un moment! Aigua tèbia? Sols això, cabrons? Més de 140 euros per umflar-me amb aigua tèbia? Serà que la gran part dels diners és el sou del operari que endolla la mànega...

    ResponElimina
  3. Ai Sagristana... no es pregunti d'on surt la dèria de fer-nos cagar... la meva teoria al respecte és que amb la de gent que a tot arreu(a la feina, al metro, pel carrer, conduïnt, al mercat) ens dóna pel cul, cagar és la forma de compensar tanta entrada anal. La merda és el yang de donar pel cul, que és el ying... filosofia oriental en estat pur, no li sembla?

    ResponElimina
  4. Doncs jo em poso al xorret que surt de la piscina amb el bullaquens ben obert i allà hi surt de tot. I nomès per 1€? I'm lovin' it!

    ResponElimina
  5. És la segona vegada que sento parlar d'aquesta tècnica, la primera va ser en boca d'una persona que ho practicava sovint, es veu que és tota una tècnica que també té els seus 'feligresos' i a Europa (no recordo on...) algun centre de dedicació exclusiva! Salut!

    ResponElimina
  6. aquest centre de massatges, on t'entaforen un vibrata pel recte, diu alguna cosa com "final feliç"? A la porta hi ha una bandera amb l'arc de Sant Martí?

    ResponElimina
  7. Bah! Això ho feien a la perruquería xinesa del costat de casa més baratet. Que sàpiga que m'ha traumatitzat amb la frase aquesta d'entre 2 i 10 kilos de merda acumulada, però si ho pensa bé la lavativa és un tractament d'aprimament revolucionari.

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Eslògan: Pierda hasta 10 kilos con un chorro de agua por el culo. Y sin esfuerzo!

    ResponElimina
  10. Benvolgudes Agnès i Thera: pensin que jo tinc una edat i depèn de quines coses ja no n'estic al dia i m'esparveren i corsequen a parts iguals.

    Estimat Pare Bukkàkez: Jo crec que hi aniré només per lligar-me l'operari que endolla la mànega. No només li deuen sobrar els calers, sinó que a sobre deu estar que t'hi cagues.

    Odiadíssim Dr.Muerte:"amb la de gent que a tot arreu(...) ens dóna pel cul, cagar és la forma de compensar tanta entrada anal" Trobo que això no és només filosofia oriental. Poesia senyors, poesia!

    Benvolgut Modgi: avui he passat per la Plaça Catalunya i al veure els raigs d'aigua de les fonts he pensat en vostè i en el seu gaudi aquàtic.

    Benvolgut Josep: Doncs no en diu res de "final feliç"... i pensi que ho vaig estar buscant estona.

    Benvolgut Markutis: Res no serà igual després de tal frase. Però veient el seu eslògan, si em permet me l'agenciaré per un negoci que tinc en ment.
    Després del "tupper sex", arriba el "cool net" servei a domicili de supositoris, lavatives i hidroteràpies de colon. Espero que el patrocinador oficial sigui KUSDONINPELCUL.

    ResponElimina
  11. Ecs... pagar per ser sodomitzat amb una manguera. Vol dir que no són els serveis encoberts d'un senyor prostitut?

    ResponElimina
  12. jo mho fare, son 100 euros cada sessio, i es recomenable fer-ne 3...........

    per tant per 300 euros sumes salut a la teva vida duna manera bastant atractiva, doncs veus el que surt, i veus doncs la quantitat de toxines que surten............

    aquesta terapia sembla ser molt bina i jo la fare..........

    la part escatologica la deixo per qui no creixerà mai............i segurament morira en la inconsciencia..........

    tambe es veritat que ens estan fumigant des del cel des de 1996 i ningu sap res............CHEMTRAILS........

    A VEURE SI COMENCEM A DESPERTAR DUNA VEGADA!

    ResponElimina
  13. en breve me haran una, ya os informare jajajjajaa
    si me quedan ganas :(

    ResponElimina

 
ir arriba