dijous, 12 de febrer de 2009

Ràbia ràpida: Graciosos de merda


Quina rábia em fa aquella gent que es creuen graciosos però que no ho són.
Però concretament odio aquells que diuen una tonteria suposadament graciosa i et miren espectants per que els la riguis.

Jo sóc dels subnormals que els riu falsament la gracia pq deixin de mirar-me. I m'odio molt per actuar així, per comptes de quedar-me'ls mirant seriós o amb cara de despreci.

A més, aquests també acostumen a ser d'aquells que diuen la grácia, esperen, i a la que veuen que algú riu -per fluix o fals que sigui- ells esclaten a riure com a subnormals que són.

Quin fástic que em fan.

11 comentaris:

  1. L'entenc pare. Aquesta gent menyspreable hauria de morir enterrada viva en un forat molt espaiós amb una llosa ben pesada. De ben segur que quan se n'adonessin de que s'acostava el final també riurien com a subnormals mentre els cauen les llàgrimes.
    Un regal per vostè per si encara no el té a "favoritos".

    http://www.fotolog.com/txabifranquesa

    Fa temps que no hi publica... deu ser que té molta feina amb els 928 amics del facebook...

    ResponElimina
  2. Personalment detesto més als que t'expliquen un acudit sense gràcia i al veure que no rius et pregunten si l'has entes. El nivell d'escòria augmenta si després encara te'l diseccionen.

    ResponElimina
  3. Jo només faig riure quan parlo de la meua vida sexual.

    ResponElimina
  4. És molt trist que aquests individus, a més, es riuen les seves pròpies gràcies com a estratègia per contagiar "la risa". En alguna ocasió m'agradaria riure amb ells, i llavors ells riurien més fort i desprès jo encara més i més alt. Arribat aquest moment el tio s'estaria esforçant per partir-se la caixa de forma més manifesta que un servidor, però llavors jo ràpidament treuria un puny americà de la jaqueta i "pam!" dentadura a la merda.

    ResponElimina
  5. Jo ric i desprès els hi dic que m'acabo d'enrecordar d'una cosa que em va passar l'altre dia. I no els hi explico. Menjamerdes!

    ResponElimina
  6. Aquest xic el trobo penós desde que feia aquell programa de sexe amb la Roser i el Bolinches. Ecs! Canviava de canal!

    ...qualsevol de vostès son millors humoristes.
    Que opina Sagristana?

    ResponElimina
  7. per l'actualitat del personatje, hauria estat més idoni posar la foto d'en Toni Moog...

    despreciable al 110%

    ResponElimina
  8. Dr. Muerte, no m'he pogut estar de "fullejar" el fotolog de l'infame aquest i encara és més ruc del que imaginava.
    Txabi Franquesa, un teatrero sense gracia que sempre m'ha recordat a en Jordi LP, un altre que tal. I a sobre es tuneja el puto nom.

    Valero, totalment dacord. Intentar contagiar el riure del teu propi acudit és molt roí i quasi mai funciona. Bon final per la seva ficticia situació, sí senyor.

    Modgi, tots hauriem d'aprendre de vostè.

    Agnès, jo també opino que qualsevol dels bloggers que corren per aquests móns són molt millor que individuus com aquest.
    Sagristana no sé què n'opina, a veure si deixa la seva opinió per aquí.

    Albert, doncs jo realment detesto menys en Moog que en Franquesa, però també té una hòstia ben donada, el cabró.

    ResponElimina
  9. Es veritat aquest tio es en Jordi LP de jove! Jo vaig anar a veure'l un dia en directe i sua molt aquest Txabi. Aquests que a vegades no tenim gràcia hauríem de fer com a les sèries de TV: portar uns riures enllaunats enregistrats. Aixi no falla mai!

    ResponElimina
  10. Sí que foten ràbia sí... Depenet del grau de confiança reacciono de les següents maneres:
    a) jejeejej ¬¬
    b) faig un silenci perquè entengui que no em fa ni puta gràcia i canvio de tema.
    c) els dic directament a la cara que no em fa ni puta gràcia.

    Aquest paio de la foto em sona però (pel que veig per sort) no prou com per saber qui és...
    Ara el puto Toni Moog aquest sí. Completament d'acord amb el sr. Albert.

    És just dir que a vegades jo també faig gracietes tontes que no fan riure a ningú. Tampoc ho pretenc. M'ho faig, m'ho ric, faig veure que escolto l'altre i torno a riure al cap d'una estona de la tonteria que he dit abans.

    I sí, sra. Agnès, totalment d'acord amb vostè també. Desde que llegeixo els blogs de tota aquesta colla de pecadors em costa més que la resta de coses em facin gràcia. Ja vaig resant cada dia perquè tots segueixin així d'il·luminats.

    ResponElimina
  11. Sr. Manel, per favor, no es fiqui al mateix sac que aquest. Vostè es dedica al l'Humor intelijente, en canvi aquest payo no té puta gràcia i a sobre fa molta ràbia.

    Estimada Sagristana, una cosa és fer conyes, que ho fem tots.
    Les conyes que cadascú fa, acostumen a principalment fer gràcia a un mateix. Si després riu algú més, de puta mare.
    Però el que no es tolerable són aquells, que com deia Markutis, consideren que no rius per no haver entès l'acudit i te l'expliquen. Amb això demostren que donen per fet que són graciosos i que han de fer riure. I una merda.

    ResponElimina

 
ir arriba