dilluns, 23 de febrer de 2009

P. Apeleo

Els capellans també podem
fer-nos els interessants

Escrivint una pròxima entrada pel blog vaig fer un incís per preguntar-me el següent:

Com pot ser que mai hagi sentit cap comentari que observés la conya del nom d'en Padre Apeles?

Jo crec que, ficats a fer jocs de paraules, hi haurien infinitat de noms per un capellà molt més carismàtics.
Aquí alguns exemples:

P. Oller,
P. Abellón,
P. Acotilla,
P. de Rasta,
P. Agafantas,
P. Utero,
P. Agano,
P. Ajillero,
P. Ayaso,
P. Alangana,
etc...

Inclús més exòtics:

P. Istatxo, basc;
P. Anatinaikos, d'orígens grecs;
P. Arkinson, anglès;
o P. Onipayo, sud-americà.
Tot i l'all in, P. Apeles no acabava
d'entendre el concepte "cara de poker"

9 comentaris:

  1. Jo li deixo P. Aperas. Aixi aprofito per colar-li un dels acudits mitics de la historia:

    - Papa, tengo paperas!
    - Pues cuando tenga pa putas me avisas.

    The end

    ResponElimina
  2. Què, Pare, anem bé de temps lliure, no?

    ResponElimina
  3. Sr. Manel, vostè no perd mai pistonada, punyateru.

    Sombretti, no l'enganyaré: ja ningú es ve a confessar, ja no es demanen extremuncions, quasi no hi han batejos, encara no és època de comunions,...
    De temps lliure vaig de puta mare (de Déu) i de diccionaris amb la lletra "P", també.

    ResponElimina
  4. Sempre que llegeixo una entrada com aquesta em vicio...

    P. Pino
    P. Núria
    P. Noso
    P. Dante
    P. Tardo
    P. Lillo
    P. Sado (és millor encara sense fer el joc de paraules)
    P. Cador
    P. Stilente
    P. Ro
    P. Nalty
    P. Dorreta

    I paro que m'estic liant.

    ResponElimina
  5. Segueixo la llista de Markutis. En castellà dona més joc :D

    P. Lota (o Lutudo)
    P. Pito
    P. Destre
    P. Nélope (molt apropiada pels putos Òscars)
    P. Tardo
    P. Gajoso

    I prou que no és bo pensar tant d'hora pel matí...

    ResponElimina
  6. Bé, doncs sembla que més enllà d'Ibèria, i també de l'Església, no perden el temps amb les bromes. Miri que li han fet al sr. Hanks!
    http://farm4.static.flickr.com/3156/2563907794_008f9387f3.jpg

    ResponElimina
  7. de fer-se l'interessant a conseguir-ho va un tros...
    segur que vostè i sagristana en aquest 'temps lliure' que tenen es poden fer fotos molt més elaborades i sense aquest sèpia de merda.
    Sobre la pàgina que ha linkat, no sé si m'incomoda més veure algú que està malalt i no demana ajuda o el sorollet del rellotge que sona (si no el senten, activin el volum.. que ja veig que em prendràn per sonada...)

    Records a la parròquia

    ResponElimina
  8. Markutis & Albert, disfrutin, que aquestes entrades única i exclusivament les faig per distreure-us, no pas per que em sobri el temps. No, no, que va...

    Valero, que Padre Apeles sigui l'equivalent espanyol a Tom Hanks pel que fa a jocs de paraules amb el nom, explica moltes coses d'on vivim. A part de tenir més gràcia el T.HANKS que no pas el P.APELES.

    Verge Maria, Mare de Déu, li juro que no sento el rellotge de la web Apeles.
    I sí, jo tinc molt temps lliure, però Sagristana no. Ella a part d'ocupar-se de la sagristia de l'esglesia després fa les seves coses per guanyar-se un sobre-sou. Normalment cus i fa "arreglus" per encàrregs de roba del Pull&Bear i el Zara. Crec que aquests dies tenia molta feina amb això de les disfresses del carnestoltes.

    ResponElimina
  9. estimat Pare, a la barra de la dreta hi trobarà un rellotge encapçalat pel títol: "Omnes ferunt ultima necat GTM + 1 Tempus fugit irreparabile."
    ... he comprobat que realment ho havia sentit..
    Doncs records a Sagristana, ja que hi ha moltíssima gent de la meva parròquia que s'ha comprat la indumentària allà.
    cuidi's

    ResponElimina

 
ir arriba