dimarts, 17 de febrer de 2009

Tots els tios som igual

Hi ha una cosa que em colpeja el sac de nous: quan una tia diu el tòpic de "tots els tios sou iguals".

A veure imbècil, has sortit mai amb un rus? I amb un bolivià? I amb un coreà?
O, sense anar tan lluny, has sortit mai amb un gras, lleig i pobre? O un xirucaire? O un fatxa? O un budista?

Si et molesta que tots els homes que t'atrauen siguin iguals, deixa de remenar dins del mateix estereotip d'home i proba algun altre.

Conec tios que oferirien la seva puta vida i molt més a la tia que els volgués.
Com tens els ous de queixar-te de que "tots els tios són iguals", si els que són diferents no els vols?

En tot cas lamenta't pel teu gust per certs homes, més que culpar-los a tots. Per que probablement, el problema sigui teu.

I per aquelles que seguexin pensant que sóm tots iguals, aquí teniu una mostra per comprovar que no:

Camallargs...


Treballadors...


Rudes...


Carinyosos...


Alegres...


... o creatius



Ho haveu vist? Un capellà que li agrada generalitzar per enriure-se'n de la gent, queixant-se de que les dones generalitzin.
Benvinguts a la grandesa i al fàstic d'internet.

16 comentaris:

  1. És més, si tot els homes són iguals (de dolents, s'entén), per què carai no s'ho fa amb una tia? O amb un ximpanzé?

    ResponElimina
  2. Caram, això que diu és més profund del que sembla.

    ResponElimina
  3. Home pare, aquestes que diuen tan savies paraules són aquelles que només busquen tios Pacha. Llavors quan se n'adonen que tota la fauna de er allà són igual de cabrons exclamen la famosa frase: "Tots són iguals". No tots els tios pensen en follar. L'Stephen Hawking no. Perquè no pot.

    ResponElimina
  4. Qualsevol diu algo ara (o el contradiu)...

    Pròximament faré un post sobre les "classes" de peregrins que tenim als voltants de la parròquia,llavors potser se'n adonarà del perquè de tal "cita".
    Comprenc però que li faci ràbia.

    - En la parròquia no creiem que hi hagi un mínim comú múltiple en tots els homes, però a vegades, la mala sort en les eleccions fa que et veigis obligada a pronunciar tal cita encara que no surti a la Bíblia -

    Cuidi's
    i continuo pensant que ha de vigilar amb les pelegrines que deixa entrar a confessar a la parròquia.

    ResponElimina
  5. Markutis, més que profund, jo diria que és de lògica. Però sí, és més que unes imatges de tios extranys.

    Sr. Manel, no volia dir pas que això ho diguin TOTES les ties. Quasi quasi podria entrar a la secció de Les Nenes Tontes, aquesta entrada. Però en conec de "normals" que també ho han dit. Bé, potser tan normals no són.

    Mare_de_deu, no toleraré que s'afirmi tal sentència mentres no se'm demostri que s'ha "catat" varis estils d'homes. No és mala sort en les el·leccions, és mal ull. Siguem realistes i passem del "aquest no sembla com els altres" o "aquest no és cambrer de discoteca com la resta, si no que és socorrista" i demés merdes per autoenganyar-se.
    No estic dient que la gran majoria d'homes estandards (per dir-ne d'alguna manera) no siguin uns cabrons, perque sé que sí (i jo m'incloc); però quan veig algun amic meu que pel fet de ser una mica grassó, o no sigui guapo de cara, no consegueixi lligar des de fa anys sabent que si ho fes s'entregaria en cos i ànima a aquella tia, em venen ganes de partir boques d'estúpides. I no estic parlant pas per mi, us ho ben asseguro, ni tampoc per cap amiga meva o ex-novia que ho hagi afirmat.

    Més: Si jo surto amb la Paris Hilton i em fot les banyes; després surto amb la Nicol Richie aquella altra, i també me les fot; després surto amb l'actriu semilesbiana farlopera aquella i també me les fot; després la Britney Spears, que també... No puc tenir els ous d'afirmar que totes les ties són unes putes. El que puc fer és sortir amb la peixatera de Castellbisbal, la quarentona dels ulls guenyos. Sí aleshores també em fot les banyes, parlem-ne. De totes formes, indicaria que el problema segueixo sent jo, que sóc imbècil.

    ResponElimina
  6. molt encertat el seu comentari, pare. Conec una noia ke es lamenta de la seva sort amb els nois. Akesta catalaneta només fa ke sortir amb sudakes ke se la tiren i després passen d'ella. I després diu k "és ke tots els tius són iguals". Ermmmm... cal comentar més? Uix... ALERTA també... ke el comentari ha sigut una mica NAZI? No... el comentari diria ke és molt generalitzable... me entendés lo ke xo te kiero desiiir?

    ResponElimina
  7. A mi el que em rebenta és quan una tia ho diu davant de més gent buscant la meva complicitat només perquè sóc tia. Però no la troba mai, perquè responc -en altres paraules i molt educadament- que dir això és propi de lectores de BridgetJones o Sexo en N.Y. I que suposo que per poder dir això, deu haver-se tirat a tots els homes del planeta.

    Llavors ja no em dirigeixen la paraula.

    ResponElimina
  8. "No estic dient que la gran majoria d'homes estandards (per dir-ne d'alguna manera) no siguin uns cabrons, perque sé que sí (i jo m'incloc)"
    Llavors, si suposadament ni ens agradessin els sudaques, ni els porters de discoteca, ni el socorristes, ni els peixeters...
    i ens centressim amb els "homes estàndards" i ens n'adonessim que tal comportament cabrón és prou comú entre aquests... podem dir en comptades ocasions "és que tots són iguals"?

    Potser el que hem de dir és "Tots els que he conegut tenen un comportament similar"?

    El que no pot barrejar és la superfície amb l'interior. D'aquesta manera podria entendre que si no vull que flirtegin amb la ex m'haig d'enamorar del peixater gras del seu poble? Vostè mateix doncs, dóna per suposat que el grup de "pringadets" són els que no putegen.
    Segur que si vostès també sortissin amb la peixatera del meu poble, no s'hauria de lamentar dels missatgets xonis ni dels gustos musicals d'aquesta.

    Concluint: Si una persona diu tal cita sap perfectament que no és global a tots els homes del món, sinó als que ell/a ha conegut.
    També li dic que jo he sentit pelegrins resentits -pq tot ve d'això- dient "es que totes són unes meuques/barjaules" per dir-ho finament.

    Conflicte de sexes... que nou.

    ResponElimina
  9. Mare_de_deu, tanta defensa em sona a ofensa. Ho lamento (Mentida! La veritat és que no, perdoni'm).

    Quan parlo d'homes estandard m'estic referint a la gran majoria d'homes dels que estem envoltats: caucàsics, de físic no extremat, pràcticament ateus, afeccions típiques (esports, cultura, hobbies, moda...), etc...
    Les professions eren merament ornamentals, en la majoria d'exemples.
    Pensava que ja ho entendria.

    I exacte, això és on volia anar a parar: si algú vol queixar-se que digui: "Tots els tios amb els que m'he "relacionat" són iguals."
    Aquest "iguals" ja és una generalització i es podria matitzar, però tothom entén el què vol dir, i el que no que pregunti.

    No es qüestió del físic, sino de la filosofia de vida, els valors morals/ètics, l'educació i en general, del caràcter. Que la majoria tinguem tals paràmetres similars és normal, per on i com ens hem criat. Per això dic que busquin tios amb diferent manera de ser/fer. No tots tindran el "sexe" tan ficat al cap, que de fet aquesta és l'arrel del problema.

    M'he referit als "lletjos" per que aquest són els que a base de no menjar-se res, acabaran canviant de mentalitat per no deixar escapar la primera que puguin. Si aquests pillessin tant com algú "normal", probablement serien uns cabrons també.

    En el cas xonil, en cap moment recordo haver-ho extrapolat a totes les noies dient que "totes ties son unes putes". I sí, jo tinc amics que ho afirmen, com indico en aquella entrada i els diria el mateix que estic dient aquí si no fos per que diuen això com quan es caguen en Déu, com quan em diuen fill de puta, o com quan m'envien a pendre per cul.

    El que em preocupa és que em fa l'efecte que hi ha moltes noies que a base d'escoltar "tots els tios són iguals" realment pensen així i s'ho creuen literalment. Tenen sempre el tòpic a la punta de la llengua preparat per vomitar-lo a la mínima.

    De totes maneres, segurament té raó: la majoria de vostès també ho diuen per simple ressentiment i per seguir umflant el tòpic i prou. Suposo que pel simple fet de ser home, em molesta sentir-ho tant (li asseguro que molt més que no pas el "totes putes"), d'aquí l'entrada.

    La part cagar-se en els homes, l'hi deixo per vostè. No es talli i tots/es disfrutarem.


    PS: El flirteig és quelcom força subjectiu.

    ResponElimina
  10. Estimat Pare, ja esperava resposta ràpida.
    No es cregui que m'ho he près com a ofensa, hans al contrari. Pensi que en parròquies mixtes com la meva, també hi ha molts pares/verges que es "caguen" en aquesta frase, i aquest tema s'ha tocat en misses vàries.

    Jo, modestament, el que li volia expresar pare, és que a vegades la hòstia santa que et fots després d'una relació fa que blasfemis -amb més o menys raó/encert-.

    Sap que li dóno tota la raó en el fet de que alguns/es només saben dir "tots/es són iguals", i clarament des del sector femení (com apuntava la iaia) venen ganes de repartir hòsties segons qui ho digui.

    Ja li dic ara però, que des de casa si es blasfema en aquest sentit es fa amb noms i fets -el dia que puguem afirmar "tots són iguals" és que la nostra vida social/sexual és molt desgraciada-.

    Cuidi's

    PD.: No em cagaré amb els homes. Pensi que són aquests els que treuen a una verge de penes.

    ResponElimina
  11. Tinc una amiga que diu que si mai li fa el salt al seu xicot serà amb una noia.,dels homes ja sap com "funcionen" tots.

    No em pegueu a mí, que això ho diu la meva amiga eh?!!!

    ResponElimina
  12. "Se va havé un foyón que no sabe ni dónde sa metio"
    Pero com treu aquest tema home de Déu... vol que el linxin o què?

    Miri, perquè vegi que hi ha una dona més convençuda que no tots són iguals, li diré el que em va aclarir un bon amic: "No tots els tios són iguals, hi ha els que es volen córrer a les teves tetes i els que volen fer-ho a la teva cara".
    http://www.fotolog.com/jump_0n/26189299

    Aquest mateix també comentava que n'hi ha que són de pits i n'hi ha que són de culs. Ell particularment era de culs.

    A partir d'aquí em vaig adonar que els homes eren un món massa complex per mi i em vaig passar al vi.

    ResponElimina
  13. Si apliquem la lògica estricta a aquest comentari les senyoretes que el pronuncien quan busquen parella haurien de sortir al carrer i beneficiar-se EXACTAMENT al primer que troben. És racionalització pura: si tots els tios són iguals follat al primer que veus. Màxim benefici, mínima despesa.

    ResponElimina
  14. Mare_de_deu, celebro que hagi afluixat. No tenia més ganes de dir coses massa serioses.
    Com diria en Molina: Quedem així.

    Agnès, jo crec que la seva amiga sempre ha sentit curiositat i s'empara rera el tòpic per fer el salt d'vorera. I ho trobo fantàstic, eh?!

    Pissarra, totes les pissarres sou iguals! A no, que n'hi han de negres per pintar amb guix, i blanques per pintar amb rotulador.
    De mestres, crec que vostè demostra que no, no tots són iguals.

    Adictalachocolata, aplaudeixo l'acudit que ens ofereix l'amic jump_on.
    Jo més que de culs o pits, sóc de boques. Per lo dels bukkakes i tal, ja sap, marranades.
    I ja fa bé, ja: el vi, com la chocolata, és un substitud dels homes... o era del sexe?... o eren els vibradors?

    Valero, tingui en compte que "LÒGICA/RACIONALITZACIÓ/MÍNIMA DESPESA" i "DONES", si no hi ha una negació pel mig, sempre és incongurent.

    ResponElimina
  15. Ara faci un post dient que totes les ties són iguals. Perquè ho són, no?

    ResponElimina

 
ir arriba