diumenge, 1 de febrer de 2009

Galetes Príncipe de Bukkakelaer


Després de les bambes Bukkakembergs, Pare Bukkàkez té l'horror de presentar...

Les seves noves galetes Príncipe de Bukkakelaer:

¡No és chocolata. No és nata. Són delicioses!

¡Prohibides a tota la Unió Europea!*

¡Sucar-les a la llet és redundant!

¡Ideals per acompanyar un got de Bukkakaolat calent!

¡Empassa-te-les totes abans que es refredin!

¡Les galetes preferides de Malena Gracia!




* Les autoritats modgigates adverteixen del perill de consumir-les per altres vies que no siguin orals.

12 comentaris:

  1. Això m'ha recordat una anècdota autobiogràfica amb lliçó: no convidis a una noia a un restaurant pakistanès, si després vols practicar amb ella el sexe anal. O curry, o pel culi.

    I no diré res més sobre la nata i la xocolata.

    ResponElimina
  2. ostia santa Josep... vostè està molt xungo...
    respecte les galetes:
    per a mi "receita melmorada" ho diu tot.
    Jo em continuo quedant amb les de xocolata.

    Perquè a ple segle XXI encara no han canviat el packaging d'aquestes galetes (i, a no ser que les comprin en caixes industrials com vostè) en els packs "comuns" sempre hi ha les dues galetes superiors i les dues galetes inferiors a trossos?

    Vagin amb déu.

    ResponElimina
  3. un deliciós nou producte de la nostra amda esglèssia. On té vosté la fàbrica? és un procés artesanal com les pastes de les monjes? Quants monagullos han hagut de contractar? Si vol, açí a València n'hi ha un mercat per explotar, ja parlarem d'accions comercials.
    I per últim, recomana vosté menjar-les com les oreo?

    ResponElimina
  4. Jo no sé què és més indecent, si engollir una Bukkakelar o glopejar-la.

    ResponElimina
  5. Ahir vaig anar a comprar pernil dolç a un Paki per fer-me bikinis per sopar. El noi molt amable em va regalar un paquet de galetes i, tot i insistir-li molt en què no calia, em va dir que eren noves i que estaven farcides d'una crema que segur que m'agradaria molt...
    Sort que avui me descuidat el paquet sobre el marbre de la cuina, perquè sinó ara mateix ja m'hauria prés un parell de litres de lleixiu i vostè m'estaria fent l'estremunció.

    ResponElimina
  6. Es que ha canviat la forma? Perquè aconsellen prendre-les per via oral? ...

    ResponElimina
  7. Ganial!!! Es poden enviar per correu rollo Interflora? Apunti'm un parell d'encàrrecs:

    -Gemma Nierga
    -Júlia Otero
    -Isabel San Sebastian

    Algú pensarà que les he ordenat alfabèticament, però el criteri ha sigut de menys a més zorra.

    ResponElimina
  8. Ara també està de moda fer menjar en versions reduides: mini donetes, mini bollicaos...
    Jo li proposo les buk-kaketes: que barreja dos conceptes interessants. SEria com la nocilla de dos colors. Oi que m'enten?

    ResponElimina
  9. Això de modgigato no anirà per mi, oi? Que jo he sodomitzat coixins com el que més.

    Realment aquestes galetes són revolucionàries fins i tot en el seu procès de sel·lecció de matèries primeres. No cal destriar el grà de la palla.

    ResponElimina
  10. ma santa Sagristana, gràcies pel seu comentari.
    Sàpiga que el meu post conduirà a un altre anomenat "una hòstia a temps" (i linkaré la seva apreciació)
    i no vull saber com ha anat a parar en aquell blog. També comentar-li des de la meva modesta opinió, aquesta nena té el cap desproporcionat.

    ResponElimina
  11. Esforç en va el seu de retirar un text ja publicat. Les meves urpes enverinades ja havien caçat el seu text "chonil" i el conserven a bon recapte...
    Salut !

    ResponElimina
  12. Dona'm l'adreça del proveidor per que n'ompli la màquina de la meva empresa. M'encantarà veure a alguns que jo em conec menjant-se un paquet diari d'aquestes galetes

    ResponElimina

 
ir arriba