divendres, 20 de febrer de 2009

Busca sort i fote't a jeure.

Acabo de sentir que han donat el Premi Zapping de millor actor de TV al Joan Pera. Ja ho diuen a casa meva que quan una notícia és dolenta se sap de seguida.
No en sé res d'aquests premis ni m'importa, però que algú pugui pensar que aquest home se'n mereix un és colpidor.
Demà no crec que em vegi capacitada per anar a fer la catequesi. De tota manera, espero que quan li expliqui això al metge entendrà el meu estat de xoc i em firmarà la baixa per un parell de setmanes.
Alguns potser no entendreu de què m'extranyo, però jo fins avui encara tenia una mica d'esperança en la raça humana. Poca, també s'ha de dir. De totes maneres ja és igual, perquè ara mateix ha passat a ser inexistent.



PD: Tornat al tema del post passat, ja fa bé Pare de queixar-se de l'afirmació de què "tots els homes són iguals". Casos com el del Sr. Pera ajuden a desmontar el tòpic ja que, de moment i per sort, no en conec cap que sigui tant odiós i em faci tanta tírria només obrir la boca (tot i que la seva cara també me'n faci). Que a qualsevol persona (en aquest cas home) el fotin al mateix sac que ell és més que un insult, és un ultratge i/o injúria que no té perdó de Déu.

Bé, també es podria incloure al de gent que fa gracietes idiotes i espera que riguis. Ell com a mínim sempre tindrà el seu fill que és igual de gilipolles que ell però en jove, és a dir, que ni té la puta excusa de que xoxeja.

8 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Home, potser li han concedit el Premi Zapping per ser l'actor que només de veure'l fa que canvïis de canal.

    ResponElimina
  3. Ho confesso, en Joan Pera em fa gràcia. Però el Joan Pera actor de teatre i de proto-sitcoms catalanes dels 80 a TVE. També m'agrada el Joan Pera doblador de Rowan Atkinson a l'Escurçó Negre i Mr. Bean, o de Frank Spencer a N'hi ha que neixen estrellats.

    De la serie amb el seu fill vaig veure 5 minuts un dia i me n'he cuidat de no tornar-ho a fer. El Cor de la Ciutat no el veig des que vaig marxar de casa dels meus pares fa 2 anys i El Club no l'he suportat mai. Dit això, em temo que el premi aquest es deu al seu paper en la última pel.lícula del Ventura Pons. Tampoc l'he vist, però li concedeixo el enefici del dubte.

    ResponElimina
  4. podeu creure que no el coneixia ?

    ResponElimina
  5. I que me'n diu sobre que el seu cul esdevingui Pepsi-Cola amb el sol fet d'esmentar en Woody Allen?
    Bé, això també li passa a molta gent.

    Jo, un cert respecte* a en Pera pare, li tinc. Pel què ha sigut o alguna cosa així.
    Ara, al seu fill? Ni merda!



    *No l'odio.

    ResponElimina
  6. S'ha quedat a gust, eh, sagristana? no és per menys. Joan Pera és la cosa més repel.lent de la tele. Que li hagin donat un premi diu molt sobre els premis i la gent que els rep.

    Vagin amb Déu,

    ResponElimina
  7. Benvolguts C.E.T.I.N.A. i Markutis, el premi l'hi van donar pel seu
    paper a "13 anys... i un
    dia".(http://www.tv3.cat/actualitat/123999/TV3-guanya-cinc-premis-Zapping)
    Sèrie que m'havia d'empassar cada dijous perquè a la meva companya de
    pis li feia gràcia. Més d'un cop li havia suplicat que canviés de
    canal per la mort de de Déu, però fins que no la vaig amenaçar amb la
    mort d'ella mateia no hi va haver manera de fer-la anar pel bon camí.
    No es pot jugar amb la paciència d'algú que té un ganivet de tallar
    carn a les mans.

    Benvolgut M@nu, està vostè protegit per la gràcia divina. No només
    me'l crec, sinó que l'envejo per aquesta sort. I, si me les accepta,
    li demano disculpes per haver estat jo qui li ha fet descobrir aquet
    home.

    Estimat Pare, vostè que té via directa amb l'altíssim no el pot
    incitar a evocar la seva ira sobre el tio aquest que em va de guapo i
    simpàtic? Amb un parell d'hòsties consagrades ja faríem.

    Benvolgut sombretti, els premis aquests es veu que els donen els
    Teleespectadors Associats de Catalunya. Segur que el vot en aquesta
    categoria el van donar després d'un sopar patrocinat per les bodegues
    Tío Pepe, perquè sinó no s'entén...

    ResponElimina
  8. L'habilitat interpretativa d'aquest home em resulta tan nefasta que pensava que, com a molt, guanyaria un Razzie.

    ResponElimina

 
ir arriba