dissabte, 10 de gener de 2009

Ràbia ràpida: Algú està ejaculant a la dutxa

A veure. No em vull ficar nerviós però algún dels dos shemales (són dones amb polla, ara que estan de moda per alguns móns bloggers) amb els que comparteixo el pis de la parròquia se l'ha pelat a la dutxa.
O això és el que penso, per que notar el plat de dutxa més viscós i relliscós del normal vol dir algo.
No sabeu el fàstic que em fot, però un cop ja hi ets no pots fotre res.
Espero estar-me equivocant i que resulti que algú de tant en tant, es dediqui a vessar gomina a la dutxa.

Així que per si de cas, diré:
A veure, fill de puta que hagis sigut, això és sumament desagradable. Com confirmi que has sigut tu i que realment t'hi has escorregut, et tallaré la polla, en faré rodantxes i sense fregir ni res, te les faré menjar en un entrepà untat en la meva merda.
Si et vols masturbar, no ho facis a la dutxa que fem anar tots (nus). Fes-ho a la teva habitació. O a la cuina, com faig jo.

7 comentaris:

  1. Brrrr... l'acompanyo en el sentiment, pare! No obstant això, pensi que tb hi ha molt de fill de puta que se la pela violentament durant el trajecte en ascensor que va del primer al tercer. És la modalitat coneguda com "the fast & the furious". I ja li dic jo que com la lefa hagi impactat al número del seu pis haurà de pujar les escales amb la compra. Mort i destrucció.

    ResponElimina
  2. Si, es inquietant. Lo meu també es misteriós: tinc les parets de casa pintades a gotelé i, que jo recordi, abans eren més lisses que una nedadora de la antiga URSS. No se si es pintor de "brocha gorga o de brocha fina".

    ResponElimina
  3. Potser podeu correspondre a las sevas atencions ejaculant a dintre dels seus mitjons. Quid pro quo.

    ResponElimina
  4. Donat l'atac biològic sofert jo optaria per l'atac químic, que cou més i té més classe... no sé.. se m'acut ruixar el plat de dutxa amb salfuman instants abans que l'ejaculador entri a dutxar-se i deixar que se n'adoni que ja no té planta dels peus, per posar un exemple així a l'atzar...

    ResponElimina
  5. Li he de dir que la llet del seu company de pis segur que té més propietats que el 80% dels gels de dutxa que hi ha al mercat. No sigui així. A més, tot fill de veï s'ha dutxat amb companys d'escola després de fer gimnàstica i, ho sàpiga o no, s'ha ensabonat els cabells amb pixats.

    ResponElimina
  6. Valero, provaré aquesta modalitat que diu. Sembla interessant això de tenir la pressió de fer-ho ràpid o amb el patiment que pari l'ascensor en un pis intermig per pujar un veí (o l'esperança de que puji la veïna).

    Sr.Manel, estigui al tanto de que sa mare o sa germana no arrambin molt la zona genital al seu gotelé. Sobretot si encara està fresc (o en aquest cas, calent). A part del iuiu de prenyar un membre de la seva familia, l'endogàmia no aporta masses avantatges, i més a la seva edat.

    Si senyor, C.E.T.I.N.A.! M'ha agradat la idea. A veure qui rellisca ara, fill de puta!

    Albert, el fet de deixar sense planta dels peus al meu company faria que mai arribés a adonar-se'n de la substància del plat de dutxa i proseguís amb la seva afició.
    Això sí, com a venjança, ho trobo força just (de justicia, no de fluix).

    Markutis, té raó. A mi m'encanta ensabonar-me amb pixats. Encara recordo l'oloreta, quan ens dutxavem amb els escolanets després d'una dura missa.
    Crec que el pròxim cop, a la meva dutxa, m'ajupiré, fregaré el plat de dutxa amb els meus sedosos (però no sidosos) cabells i deixaré que les propietats lactees facin feina.

    ResponElimina
  7. Dues hipòtesis:

    A- Fa mooolts dies que no netegeu el plat de dutxa. T´ho dic perquè jo últimament també el notava més lliscós i la cosa es va acabar quan vaig descobrir el Sr.Tenn i/o Don Limpio.

    B- Sí realment un company seu es va fer una palla a la dutxa i en va deixar les restes ara deu tenir vostè la pell de la planta dels peus finíssima. Bé, jo no ho he provat, però tinc una amiga que...

    ResponElimina

 
ir arriba