dilluns, 19 de gener de 2009

Marcats


Lluny d'odiar les marques, jo les agraeixo.
És la manera que ha trobat el sistema per etiquetar a un gran nombre de gent.

O és que potser algú odiaria una etiqueta amb les paraules "escòria gilipolles" escrites en Còmic Sans majúscula i negreta, per comptes d'odiar al fill de puta que la porta penjada del coll?
Com a molt odiaria al cabró de qui l'ha escrit en Còmic Sants...

Aquí us mostro, segons el meu parer, el que es llegeix entre linies en cada marca:

Escòria vull mostrar que el papa té pasta:
Ralph Lauren
Lacoste
Armani
Tommy Hilfigher
La Martina
Dolce & Gabbana
Burberry
Dior
Versace
Luis Vuitton
Samblancat
Calvin Klein (afegida per mare_de_deu)
...

Escòria vull mostrar que el papa té pasta, però amb marques que els garrul·los no coneguin:
G-Star Raw
Bikkembergs
Belstaff
Dsquared (afegides per jair d)
...

Escòria blogger:

Escòria garrul·la que vol aparentar tenir pasta:
Dulce & Gabbona
Expolio Armani
LoMango (afegides per Markutis)
...

Escòria nyonya arrebossada en la pijeria més repulsiva:
TOUS
Hello Kitty (afegida per Haller)

Escòria pseudo-surfera i garrul·la:
Guru (inclou el fill de puta de Fernando Alonso)
El Niño
Loreak Mendian
...

Escòria Hola, sóc un rebentaculs que estudia disseny gràfic i els caps de setmana es fot farlopa al razz:
- Cheap Monday
- American Eagle
- H&M

- American Apparel
(Tipologia afegida per Valero Sanmartí)


El pitjor de tot això, és que, depenent d'on ens moguem, el nivell de falsedat de les prendes pot arribar al 100%. I davant els casos de falses marques, ja sols queda el recurs del sacrifici.
Pel seu bé, més que res, doncs passaran la resta de la seva puta vida desitjant poder pagar un troç de roba amb un preu 10 o 20 vegades major que el seu cost, per acabar lluïnt un troç de roba que l'imita, però amb un preu més just i una qualitat pèsima.

Que es segueixin etiquetant, doncs.

16 comentaris:

  1. Molt subtil la darrera foto: l'etiqueta situada estratègicament a la zona púbica de la noia és una metàfora de la societat consumista en la qual tot te un preu.

    ResponElimina
  2. He d'entendre que vostè TAMPOC ha estat convidat al Bred & Butter?

    ResponElimina
  3. no coneixia samblancat. la perra del pòster és la filla de l'amo? per cert, no creu que també hauríem de parlar de belstaff i dsquared? hom sap que està parlant amb un fill de puta quan veu que duu alguna cosa d'aquestes marques.

    ResponElimina
  4. Sublim...

    És tot el què puc dir davant tal qualitat narrativa i ideològica.

    Porto un temps seguint-los tan a vostra mercè Pare Bukkàkez com a la seva fidel Sagristana i dir que m'alegreu molts matins durant el descans (que evidentment em prenc jo pel meu compte) a la feina.

    Aprofito per saludar també a aquest ésser superior conegut com a Jair D, a qui també segueixo amb entusiasme (procuraré deixar-li comentaris també a vos, peró he decidit estrenar-me a la parróquia. No m'ho tingui en compte).

    Segueixin així, si us plau!

    and again: Sublim!

    ResponElimina
  5. Sóc l'anònim anterior que acabo de descobrir com poder comentar amb el meu nom xD

    ResponElimina
  6. Quanta raó! En quant a les imitacions, el món del mercadillo té autèntiques joies com Expolio Armani o LoMango, però també hi ha maneres de portar imitacions amb més glamour, com anar a comprar al Desigual.

    ResponElimina
  7. Sr. Manel, veig que ha entès perfectament la metàfora que volia transmetre. En absolut es tracta d'una de les poques imatges interessant que vaig trobar per penjar. Està tot més que pensat.

    Sr. Josep, per suposat. D'aquí la meva ràbia cap a les marques i els seus maniquís. Que sols dugui una sotana no vol dir que no pugui ser de marca... però els cabrons m'ho neguen.

    Sr. Jair, Samblancat crec que és propia de Barcelona ciutat i principalment es dediquen a fer pantalons per pijes i quilles (però no les dels vaixells). Vaig sentir un cop que es veu que són un tipus de pantaló que marquen el cul de puta mare. I jo que ho agraeixo. Probablement aquesta mossa sigui la filla del amo, sí. Igual que la nena terrorífica de l'anunci dels cinemes Balañà.
    Les marques que vostè comenta, em sonen breument, però no les tinc ara presents. Pensi que jo sóc un capellà una mica garrul·lo... Segur que s'adiuen perfectament a tal tipologia. Les afegiré per fer una bona classificació.

    Sr. Albert/Anònim, moltes gràcies per haver sortit de l'armari dels voyeurs i omplir-nos el cor de goig i de joya. Torni i comenti quan vulgui. Serà el 3er o el 4rt Albert d'aquestes contrades, així que si vol firmar amb alguna variant, probablement, es sentirà vostè més autèntic.

    Sr. Markutis, sí senyor, això diuen de Desigual, oi? Que plagia vilment a altres marques com Custo, no? Al mateix temps que Custo havia copiat uns dibuixos de no sé qui... Són tots uns fills de puta. I el farsant d'en Custo, el primer.

    ResponElimina
  8. N'hi han un parell de marques que, ja amb el nom, impliquen mongolisme crònic: Hello kitty i Real Madrid. AH! i els clàssics de fa uns anys, eixes tan populars entre els garrulos(al menys a València):
    Alpha industries
    Scotish Clan
    Todo por la patria.(TXP)
    Welcome to paradise.

    ResponElimina
  9. Albert II el Còdol, rei de Califòrnia20 de gener de 2009 a les 23:14

    Ah les marques... quin gran món i quin gran tema per parlar...
    Tot i que he de confessar (Ave Maria Puríssima) que hi ha marques que m'agraden, també he de dir que són les que anys enrera eren moda i que ara només són una marca més. A més, tenint en compte el preu d'aquestes marques aquí als Iuesei, portar Levi's i Nike és la forma més barata de vestir.
    Se'n sap res d'una marca molt famosa aquí que es diu JanSport ?
    Salut !!!

    ResponElimina
  10. No comenta els que em van amb els calçotets Calvin Klein per fora el pantaló?

    Un professor meu va dir:
    "les nenes que porten algo Tous, estan cridant a crits: Estimeu-me, necessito carinyo!-a lo desesperat-".

    Pensin en les conseqüències que això va tenir en una classe de publicitat, que sembla més una passarel·la que altra cosa. Terrible.

    @Haller: HelloKitty... Alpha... tenen per aquí baix molta xusma també veig...

    @MonSenyorBukkàkez/Markutis: Tenen tota la raó. Desigual va de cool, urbanita, cosmopolita i mil mariconades més; però anar pel carrer i veure que mil persones més porten el mateix disseny -discret- que el teu, ha de ser trist.

    Vagin amb deu.

    ResponElimina
  11. Pare, jo hauria inclòs la secció "Hola, sóc un rebentaculs que estudia disseny gràfic i els caps de setmana es fot farlopa al razz". Les marques serien:
    - Cheap Monday
    - American Eagle
    - H&M

    I menció especial pels fills de puta venedors de fum de "American Apparel". Roba llisa sense estampats ni res que passa per ser ultracool. Els preus són prohibitius i no us estranyi que una PUTA SAMARRETA CURTA monocolor us costi 30€. Ho podeu consultar a http://store.americanapparel.eu/men.html

    ResponElimina
  12. Sr. Haller, Hello Kitty l'afegeixo a la tipologia de nyonya. Realmadrit, per ara, la apartarem per que no és una marca, si no un vòmit.
    Per aquí també arribaren al seu temps les mítiques marques de "pelaos", excepte el TxP, que no em sona (i ho agraeixo).

    Sr. Albert II, JanSport al menys a la meva humil persona no em sona. I permeti'm que li digui que per ser tan famosa, té un nom d'absoluta merda. Aquí hi han yogurts amb noms més currats que aquest.

    Verge Maria Mare de Déu, té raó. M'he descuidat CK.
    El seu professor te tant de savi com de provocador. És un crack.

    ResponElimina
  13. Sr. Valero, per sort no tinc tant tracte amb aquest tipus de gentussa com per coneixer les seves marques (excepte H&M i American Apparel). Això no vol dir que no me'l cregui i ara perdi el cul ara per afegir-les al llistat.

    ResponElimina
  14. Un gran tema aquest! A la uni hi havia els que ja no sabien on fotre's els cavalls dels jerseis, polos, etc perquè els seus pares realment tenien pasta i els que volien aparentar tenir-ne però que es veia de tres hores lluny que només era façana. Tant dels uns com dels altres en brollava una pretenciositat tan estúpida que no sabia ben bé si em fotien ràbia o gràcia. Vist amb el temps em fotien fàstic.
    I pel que fa a tota aquella gent que compra en outlets i llocs tipus la Roca del Vallès, per mi la definició exacta la va donar un professor d'ESADE del qual, pedonin-me, no recordo el nom. No són classe mitja, que a vegades també, són la classe aspiracional, els "quiero i no puedo" de la nostra societat.

    ResponElimina
  15. I les sabates. Hem de parlar de les putes sabates. Bambetes Victòria per nerds piterpanescos amb bigoti de portuguesa de poble i ulleres de subnormal. I els nàutics de pseudo-pijo...

    És vostè un crack en el sentit menys adictiu de la paraula

    ResponElimina
  16. Genial!!

    Falta l'escoria "vaig d'alternatiu hippie guai que fa veure que no té pasta però en realitat viu a Gràcia o Sant Cugat"

    ResponElimina

 
ir arriba