dimecres, 14 de gener de 2009

A bones hores...

T'enamores. De veritat. Ell també, però d'una altra. Una guarra, fúrcia, bandarra, PUTA resumint, com a mínim als teus ulls.
Passen els anys i amb ells l'enamorament. Per les dues bandes clar. Ni a tu t'agrada ell, ni a ell li agrada ella. Aleshores un dia us trobeu i aneu a fer un cafè. Parlant, parlant li dius que has conegut algú i que, tot i que no et vols fer il.lusions, la cosa pinta bé. Ell, amb la cara desencaixada et fa mil i una pregutes sobre el noi en qüestió per, finalment, dir-te que li prometis que algun dia seràs la seva nòvia.
A veure tio, que estem al parvulari o què? Ara m'has de venir amb aquest cuento?? Ara?!?!?
Ara que et fo... No, ben pensat no. No et desitjo que et follin ni que et donin pel cul, que encara t'agradaria.
Només et desitjo que t'enamoris i no siguis correspost. Llavors, l'endemà d'una nit de borratxera per ofegar les penes, en la qual t'hagis hagut de conformar en tirar-te la primera que pilles sense cap criteri, t'adonis que no és una tia o que, en el cas que ho sigui, és tan lletja i malfotuda que t'entren arcades només de veure-la.
A no, espera't. Que això ja t'ha passat. Què et pensaves? Que li explicaries a la meva millor amiga i no m'ho diria?
Ara és quan m'adono que, a part de ser més desgraciat i despreciable del que em pensava, ets curt. Per a què m'entenguis: TONTO DEL CUL.

5 comentaris:

  1. En aquests casos hem de dir "Tonto del cul", o és més correcte "Tonto del cony"?

    ResponElimina
  2. Ah! M'encanta la temàtica amorosa barrejada amb el rencor, l'odi i el desig de venjança. Crec que és per això que m'agraden tant Los Planetas.

    http://es.youtube.com/watch?v=B1kc0hJ9joQ

    (Poso el video amb la lletra de la cançó per estalviar-me el típic comentari sobre el cantant)

    ResponElimina
  3. Com he fantasejat sempre, i suposo que tots ho hem fet, amb una gran vendetta a tots/totes aquells/aquelles que ens han negat, ferit o despreciat. Reparar la ferida amb un polvo que ens treu l'espina clavada, alhora que fem patir a l'altre/a tant o més del que ens ho ha fet a nosaltres.
    Llàstima que sols siguin fantasies, en la majoria dels casos.

    Això sí, jo sóc dels que confia en que el temps fica a cada fill de puta on li correspon. Ara que, a vegades, li donaria de bon grat un cop de mà al temps en aquesta anhelada tasca.

    ResponElimina
  4. Clar que sí. Ara com a molt fóra divertit posar-lo ben catxondo un dia i després dir-li que se n'anés a fer-se una manola al wc (procurant no esquitxar les dutxes, que és un tema molt delicat en aquest blog).
    Que se n'adoni que ja no té res a pelar (bé sí, però ell solet i al wc) i que va perdre el tren....
    I tu, a otra cosa mariposa (quina ràbia de frase!!!)
    Salut !

    ResponElimina
  5. Sé que estàs atravessant una etapa delicada, però ja saps qui va tapar les escletxes de la dutxa amb la seva massilla natural?

    Se t'acumulen les vendettas...

    ResponElimina

 
ir arriba