divendres, 5 de desembre de 2008

Les nenes tontes (I): Aparentar intel·ligència



Avui començaré a arremetre contra part del gènere femení a través de varis punts:

Punt 1)
Les ties que estan constantment intentant mostrar la seva intel·ligència són gilipolles.

Les ties que realment són intel·ligents no van aparentant res.
No es preocupen per demostrar res.
La seva intel·ligència la mostren amb escreix en el dia a dia i en el tracte normal.
No tenen absoluta por a fer tonteries, a fer el que els rota i a dir bajanades perque elles ja saben com són i saben que els altres se n'adonaran tard o d'hora.

Les noies tontes són reticents a fer el ridícul voluntari, a dir parides i a ser eixelebrades. Bé, a excepció de les noies mooolt tontes, però no hi ha perill de confondre-les amb les intel·ligents perque salten a la vista.

Aquesta reticència de les tontes, les porta a una actitud pedant, de maduresa barata i de fer comentaris aparentment profunds, en els quals m'hi cago amb diarrea.

10 comentaris:

  1. La penitència és que a la majoria de casos la imbecilitat es proporcional al tamany de les mamelles de la senyoreta en qüestió. No tindria una conversa amb Carmen Electra, de la mateixa manera que no em chingaria a Madame Curie. Més que res perquè aquesta última està morta...

    ResponElimina
  2. Oh! Pare, em cal confessar-me, i que em posi una penitència. Li esplico, si no li sap greu.
    M'he sentit quasi totalment indentificada amb la gilipolles del tipus de noia de que parla, avegades ja m'ho havia semblat que era així, però mai definit d'una manera que em descrivís tant bé, el problema es que,encara que sóc, com es diria "resultona?" no estic tant bona. Això potser encara em deixa com a més gilipolles? Quina penitencia em posa ? Que he de fer per canviar? ...Es que no puc fer com les noies intel.ligents, i callar! A la llarga se'n adonarien que no sóc com elles!

    ResponElimina
  3. Sr. Manel, jo crec que hi ha de tot. Hi ha més noies maques intel·ligents de les que creiem. I moltíssimes noies tontes lletjes del cagar (però segurament s'arreglaran el triple que una noia normal).
    Això sí, per suposat la nul·la intel·ligència no eclipsa les enormes ganes de beneficiar-nos-la.

    Oh estimada filla Agnès:
    No m'acabo de creure que sigui vostè de les gilipolles que parlo. El prototip de noia a la que em refereixo, al llegir l'entrada, m'hauria deixat un comentari totalment ofesa, titllant-me de masclista, i argumentat de forma barata el perquè no tinc raó.
    Potser estem davant un cas de alguna altra variant de gilipolles , amb tots els respectes.
    I no, no pateixi que no estar tan bona no la fa més gilipolles, però suposo que sí menys apetitosa als ulls masculins.
    Com a penitència resi'm tres parenostres i dues avemaries, però mentre segueixi preguntat-se tals coses i fent autocrítica, anirà pel camí del Senyor. No pateixi.

    ResponElimina
  4. Gràcies pare,per ensenyar-me el camí i dona'm alivi.

    ResponElimina
  5. i que m´ha de dir de les que son lleges i tontes tot alhora??

    ResponElimina
  6. Hi ha una tercera vía que és la de les paies que van de guapes, que no vol dir que siguin lletjes sino que van de guapes. És el prototip de tía que s'ha fet un book i te l'ensenya a la mínima, encara que l'hagis conegut fa 5 minuts. La mateixa que utilitza la falsa modèstia constantment perquè li llencis les floretes que creu que es mereix. Normalment, ho complementen amb un calentapollisme crònic.

    I per últim està la enana de Gran Hermano, que és indescriptible.

    ResponElimina
  7. Agnès: Gràcies a vostè, filla meva. Déu vos guard.

    M@Nu: Aquestes ja tenen prou amb el que Déu, en la seva imprevisible justícia, els ha donat. Jo no penso atacar als dèbils (encara).

    Markutis: Aquest són absolutament despreciables: falsa modèstia + calentapollisme crònic. Ningú ho hauria definit millor.
    La hobbit de GH crec que no és real. Està feta per ordenador. Amb un Pèntium II amb Windows 95, concretament.

    ResponElimina
  8. Lletges i tontes... com m'agraden aquestes noies. En la bondat divina que ens dóna el ser profundament cristians donem-los una oportunitat.

    Les tontes i guapes no tenen perdó diví. I amb tontes vull dir que no saben veure més enllà del seu melic. Es passen tot el dia competint a veure quina és la més guapa i qui li pot fotre el nòvio a qui. En properes edicions farè un post sobre la rivalitat entre aquest tipus de noies, que no és que sigui poca i que és més que interessant.

    I no pateixin, que ja la ilustraré amb una foto d'aquestes que sé que els agraden i procuraré que es pugui ampliar.

    ResponElimina
  9. Pare Bukkàkez
    Trobo molt encertada aquesta anàlisi
    És extrapolable als homes ?

    Espero haver fet un comentari intel·l·l·ligent.
    gràcies,
    una pecadora

    ResponElimina

 
ir arriba