dilluns, 1 de desembre de 2008

La merda que corre per Facebook


Com ja comentava en Josep, Facebook és una puta merda. I la seva idea de crear perfils ficticis i sembrar el pànic m'agrada molt, però la meva peresa no em permet, per ara, sembrar l'odi i el pànic més enllà d'aquest blog.

De fet, no. Facebook no està malament, el que passa és que està ple de putes xorrades que al menys a mi, m'incordien cada cop més.
I si algo m'irrita més que les putes xorrades, és la gent que s'hi aboca.
I encara m'indigna més que la gent s'empenyi en que jo també sigui partícep de tals xorrades. No per que no m'agradin les coses xorres, que moltes sí, però no les del Facebook.
És el no parar de la rabia aliena.

Total, que entre invitacions a mil-i-una merdes e invitacions a grups, cada un més ridícul i estúpid que l'anterior, em tenen fins els ous. A hores d'ara dec tenir unes 200 invitacions a tot tipus d'estupideses, i lo pitjor és que moltes d'elles enviades repetidament per els mateixos contactes. Em cago en la seva puta mare (i sí, sé que les puc borrar).
Són el mateix tipus d'escoria que t'omplen el correu amb mails reenviats.
A aquests, se'ls hauria de vetar l'accés a internet. O tallar les mans i arrancar els ulls.


Tornant al Facebook, també em fa molta rabia la pretenciositat de la gent.
A la mínima aprofiten per vacil·lar del màster que estan estudiant a Hong Kong, del viatge mensual a l'Atlàntida o de lo cools que són per freqüentar qualsevol puto antre de moda. No sé si sols m'ho sembla a mi però al Facebook molta gent treu el pijo i l'snob que duen dins, per petit que sigui.
I això no és bo per la meva estabilitat emocional.

I per últim tenim els fills de puta que t'etiqueten a les fotos.
Que no és mala idea, però sempre hi han els graciosos de merda que penjen les pitjors fotos i en fan la màxima difusió.
I aquí jo els dic:

Em cago en ta puta mare, gilipolles! Les fotos on surto fumant heroïna i grapejant-li el cul a aquell travel·lo tailandès semi-nu no m'ajudaran gens en la meva carrera a arribar a Papa!

5 comentaris:

  1. Pater, no sap com em satisfà que aparegui la imfame Aida Nízar titllada de Filla de Puta.

    I a tot el tema del Facebook, té tota la raó del món.

    Salut!

    ResponElimina
  2. Perdó pare, jo he penjat les citades fotos, però vosté sap que jo també havia fumat prou d'heroïna... Acceptaré la penitència que calga.

    ResponElimina
  3. El Facebook és un invent del diable. Jo ja vaig dir la meva en el seu moment al meu bloc, però afegiré un detall: tota aquesta merda amb que infecteu internet la lamentareu el día que les empreses comencin a fer servir les bases de dades del Facebook per bombardejar-vos amb publicitat.

    ResponElimina
  4. "al Facebook molta gent treu el pijo i l'snob que duen dins" I sí només fós aquí pare, que bé que aniria el món.
    Clar que també hi ha l'opició de no fer-se un compte i problema solucionat. Però qui es pot estar de xafardejar a les comptes alienes, eh? Qui???

    ResponElimina

 
ir arriba