dimarts, 18 de novembre de 2008

Odi i ràbia a les escales mecàniques

A tota aquella gent que, al pujar caminant les escales mecàniques del Metro per la banda esquerra, just abans d'arribar a dalt, es paren.
A tots aquests -i sense deixar de dir que sempre són senyores baixetes i freqüentment sudaques- els clavava una coça a l'espatlla per que es mengessin el terra.

No colpejar l'estructura de la barana.
Colpejar els fills de puta que impedeixen el pas.


Si teniu tanta pressa, no us pareu.

Si no sou capaces de coordinar les vostres pases per adequar el vostre avanç en el canvi d'escala mecànica a terra estàtic, aparqueu-vos a la banda dreta, que no és cap deshonor.

Si l'únic que busqueu és tocar-me els collons, tard o d'hora us topareu amb un capellà amb tanta rabia com botons a la sotana que us deixarà bocaterrossa i com el Cuñao.


No burxar els graons amb el paraigües.
Burxar l'anus de qui es pari.

Aneu fent, fills de puta.

11 comentaris:

  1. Durant molt de temps em feien por les escales mecàniques. Una fòbia d'entre tantes altres.

    Ara, per collons m'hi he hagut d'acostumar i sí que és veritat que hi ha gent que no coordina. No puc assegurar que siguin senyores baixetes sudaques, però hi estaré al cas.

    Vosté s'ho prén una mica com els cotxes de l'autopista no? Que si van pel carril ràpid com a mínim facin el fotut favor de no parar-se i entorpir el pas a la resta.

    Bé, respiri a fons, agafi aire i els fot un crit de "surt del mig joder i/o mecagunlaputa!!!!!" a l'orella. Segurament això encara farà enlentir-ho més tot plegat provocar-li aglun problema, però potser s'estavia de mossegar-se el puny i fer-s'hi sang.

    Així que ja ho sap...

    ResponElimina
  2. I què me'n diu de la gent que va carregada amb bultos i que quan arriba a dalt decideix recol·locar la càrrega parant-se de cop i deixant el bulto a terra al baixar de l'escala, fent que la gent de darrera se'ls mengi?
    A tots aquests una bofetada ben forta i una patada al que carreguin, a veure si n'aprenen ja collons!

    ResponElimina
  3. Aquest tema dóna per a molt:

    -Conflicte divendres primeríssima hora, entre els que tornen de farra paposos (cridant i trallant) i els que van a treballar.

    -Conflicte Index de Massa Corporal, amb els que paguen un bitllet, però ocupen dos seients.

    -Conflicte Contaminació Acústica, sobretot amb mòbils reconvertits el llorosdeplatja.

    -Conflicte Mobilitat Reduïda, i la manca de respecte envers els grans, els malalts o les prenyades.

    ResponElimina
  4. Buff! fa uns anys semblava que anavem evolucionant, però hem tirat bastant enrera., potser d'aquí uns anys recuperarem el cinisme, mentre, t'animo a que et segueixis desfogant, i jo passaré per aquí, potser, per escoltarte. Fins aviat maca!

    ResponElimina
  5. Ei, com mola aquest blog. A més a més ets molt wapa. Jo tinc un amic que si vols et prepara una cita a cegues amb mi.

    Però tema escales: Tens tota la raó del Món. Lo millor es desfogar-te baixant-les i pujant-les a l'inrevés. I colar-se a l'entrada i a la sortida!!

    ResponElimina
  6. Benvolguts Agnès i sergibr:

    En primer lloc, moltes gràcies per visitar el blog i afalagar-lo. Sempre que ho volgeu hi sereu benvinguts!

    En segon lloc, deixin-me que els comenti que el blog l'escribiem el Pare Bukkàkez i jo, i que el post de les escales mecàniques és seu. Ho dic perquè veig que parlen en femení i no voldria tenir malsentesos amb el pare saben... Que es porta molt bé amb mi, però després quan em vaig a confessar em posa més penitència de la que em toca i un avemaria de més no me'l treurà ningú.

    Finalment, moltes gràcies per dir-me maca i wapa respectivament. El meu consell però, és que facin una visiteta a l'oculista, que sempre va bé fer una revisió de tant en tant.

    ResponElimina
  7. Merda... on posa "l'escribiem" volia dir "l'escribim".

    ResponElimina
  8. Anònim, té vostè tota la raó. Coça a les maletes i empenta al fill de puta de torn. Segur que no seria l'únic de la cua que hi estaria d'acord.

    Sr. Josep, i tan. Temes polèmics, els del metro i tot el que l'envolta.
    Això sí, el tema de contaminació acústica a base dels telèfons del garrulos de torn, ho arreglava amb un carregador ple de bales (i la pertinent arma, clar).

    Agnès i Sergibr, quin ensurt m'han donat al esriure "maca". De seguida ho he entès.
    Però tampoc cal mentir-li a la pobra Sagristana, home!
    Benvinguts!

    Sagristana, no pateixi que no l'envejo. I més després d'aclarir a l'altra entrada que a la seva foto, anava al màxim d'arreglada.
    Tota lloança és poca per a vostè.

    ResponElimina
  9. Porti vostè en una sortida tota una colla de nens on hi hagi escales mecàniques i veurà com ràpidament se li acaba aquest problema. La gent, quan veu nens fent l'animal, evita agafar les escales mecàniques.

    Pissarra Negra en vocació de servei per a la promoció del gamberrisme escolar de sempre.

    Salutacions antipedagògiques.

    ResponElimina
  10. Sóc aquí única i exclusivament per elevar fins a l'infinit la meva admiració per a l'ésser humà capaç de crear el nick Pare Bukkàkez. El trobo senzillament inmortal. Segurament no arribi a tant, però si algún día em convertís en un magnat dels mitjans de comunicació i m'apagués d'una malaltía lenta i dolorosa, musitaría Pare Bukkàkez al meu llit de mort només per tocar els collons a qui ho vulgui interpretar.

    ResponElimina
  11. Gracies per donar la bendició al meu humil blog... Espero una hostia de part seva com a consagració definitiva.

    ResponElimina

 
ir arriba