dilluns, 10 de novembre de 2008

El cos de Crist


Dolça blasfemia

3 comentaris:

  1. Òstia i l’enrabiada que va agafar un tal Judes perquè Jesús i els seus amics el van obligar a menjar-se això no?
    A veure, que a mi em fan fer això i ja et dic ara que no seria només Jesús el acaba crucificat, no hi haguessin hagut prous creus en tot Natzaret!
    Que aquests apòstols amb l’excusa que era l’últim sopar no la van liar ni res, saps? Que si el vi és la sang de Crist... que si al pa fem que Judes sigui l’últim de corres, se’l mengi i pengem el vídeo al Youtube...
    No res tu, un drama.

    ResponElimina
  2. Exquisito como un lacasito. Amb aquest menú, no m'extranya gens que fos l'últim sopar.

    ResponElimina
  3. Al meu col·legi va passar una cosa semblant. El més fort és que els participants (set nois) es creien superiors a la resta (gent com jo).

    Serà per això que ara tinc el blog ple de fotos de trans?

    ResponElimina

 
ir arriba